IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.10.2017 || Hrvaška izdala mednarodno tiralico za Ivico Todorićem  |  Ljubljanske mlekarne lani povečale dobiček  |  24. Zlati boben predstavil zmagovalce  |   Trgovina na drobno septembra navzdol  |  Sporočilo za javnost iz Hoferja: "Jabolka v vedru"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Zaveza odgovornosti je obetaven projekt  |  Starejši sin Ivice Todorića prispel na Hrvaško  |  V Ljubljani zadonelo: "24. Zlati Boben s pestrim programom"  |  Metro AG z rastjo prodaje  |  "Snubcev" za nov sedež Amazona več kot 100  |  P&G blesti v kategorijah lepotilnih izdelkov in zdravja  |  Bingo postal največji trgovec v državi (tudi) po številu trgovin  |  Hofer odprl svojo 100. prodajalno na Dunaju  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  24. Zlati boben: "Blagovne znamke imajo moč in denar, da spreminjajo svet"  |  Spar v prvem letu poslovanja odprl 30 trgovin  |   ||
   

Italija: Skupina Campari prodaja poslovanje Lemonsoda

11.10.2017

Italijanski proizvajalec pijač, Campari, prodaja svoje Lemonsoda poslovanje danskemu pivovarskemu podjetju Royal Unibrew.


 

Gre za cca.80 milijonov evrov vreden dogovor, ki vključuje brezalkoholne, sadne, gazirane variante Lemonsode, Oransode, Pelmosode in Mojito Sode, ki sodijo pod blagovne znamke Freeda in Croda, z izjemo blagovne znamke Crodino.

Lani so vse te blagovne znamke dosegle neto prodajo v višini 32,8 milijonov evrov kar je 2% od skupne neto prodaje grupe. Italija je bila glavni trg in je odgovorna za 84,3% od skupne prodaje in Lemonsoda je italijanski lider na trgu gaziranih pijač s citrusno osnovo.
 
Dogovor o prodaji vključuje tudi proizvodni obrat za stekleničenje, ki se nahaja v Crodu, na severu Italije in pripadajoče izvore vode in opremo. Kot del dogovora bo Royal Unibrew  nadaljeval s proizvodnjo določenih proizvodov, ki so last Campari grupe, trenutno pa jih proizvajajo še sami.
 
Ta transakcija naj bi se zaključila do konca leta, Skupina Campari pa želi usmeriti svojo ponudbo na poslovanje ključnih blagovnih znamk.

Naj spomnimo, da so julija podpisali pogodbo o prodaji zgradbe sedeža Grand Marnier v Parizu za 35,3 milijonov evrov, prodali pa so tudi Carolans Irish Cream in Irish Mist Whiskey "branda" in Château de Sancerre vinsko poslovanje. 
 
Izvor: www.esmmagayine.com

Nazaj
 


 
 
 
back to top