IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.12.2017 || V projektu Štartaj Slovenija zmagala krema za nego obraza s polžjo slino Noela (VIDEO)  |  InStore št. 61 na poti v tiskarno  |  Lidl v petek v Ribnici odpira 52. trgovino v Sloveniji  |   Gomex odprl mini market Dolovo  |   Kostić bo za Gorenjsko banko plačal še okoli 80 milijonov evrov   |  Barcaffe včeraj odprl nov trening center v Ljubljani  |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Dobavitelji v novem združenju zahtevajo denar ali Agrokor  |  TZS ustanovila Delovno skupino za področje prodaje preko spleta  |  Novo Bipa drogerijo (št.97) so odprli v Viškovu   |  Obeta se nov davek - bo meso postalo nov "tobak"?  |  Potica bo zaščitena kot zajamčena tradicionalna posebnost  |  Občina Ajdovščina delež v Mlinotestu prodala družbi Mlino  |  Boso prevzema trgovine Robi-plasta iz Đakova  |  Za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov  |  X5 Retail prevzema vse supermarkete trgovca O'Key  |  Albert Heijn zapušča Nemčijo  |  Združenje Agrokorjevih dobaviteljev bo vodil prvi mož Podravke  |  Mlinotest prevzel trgovino v Sv. Antonu  |  Odprli 51. trgovino Lidl v Grosuplju  |   ||
   

Italija: Skupina Campari prodaja poslovanje Lemonsoda

11.10.2017

Italijanski proizvajalec pijač, Campari, prodaja svoje Lemonsoda poslovanje danskemu pivovarskemu podjetju Royal Unibrew.


 

Gre za cca.80 milijonov evrov vreden dogovor, ki vključuje brezalkoholne, sadne, gazirane variante Lemonsode, Oransode, Pelmosode in Mojito Sode, ki sodijo pod blagovne znamke Freeda in Croda, z izjemo blagovne znamke Crodino.

Lani so vse te blagovne znamke dosegle neto prodajo v višini 32,8 milijonov evrov kar je 2% od skupne neto prodaje grupe. Italija je bila glavni trg in je odgovorna za 84,3% od skupne prodaje in Lemonsoda je italijanski lider na trgu gaziranih pijač s citrusno osnovo.
 
Dogovor o prodaji vključuje tudi proizvodni obrat za stekleničenje, ki se nahaja v Crodu, na severu Italije in pripadajoče izvore vode in opremo. Kot del dogovora bo Royal Unibrew  nadaljeval s proizvodnjo določenih proizvodov, ki so last Campari grupe, trenutno pa jih proizvajajo še sami.
 
Ta transakcija naj bi se zaključila do konca leta, Skupina Campari pa želi usmeriti svojo ponudbo na poslovanje ključnih blagovnih znamk.

Naj spomnimo, da so julija podpisali pogodbo o prodaji zgradbe sedeža Grand Marnier v Parizu za 35,3 milijonov evrov, prodali pa so tudi Carolans Irish Cream in Irish Mist Whiskey "branda" in Château de Sancerre vinsko poslovanje. 
 
Izvor: www.esmmagayine.com

Nazaj
 


 
 
 
back to top