IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.09.2018 || Prenovljeni Center Vič potrošniško izkušnjo dviguje na novo raven  |  Malce nižje cene goriv   |  Rekordnih 170 vrst piva na jesenskem Pivo & Burger Festu  |  Plasta lastništvo v Tovarni olja Gea povečala na 92 odstotkov  |  Akcija:"Imam svojo vrečko!"  |  Še 1 dan za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Tesco odprl prvi trgovini Jack's  |  Izdelki za daljši občutek sitosti debitirali v trgovinah Morrisons  |  Jelena Jazić nova direktorica agencije McCann Beograd  |  Delhaize začel z novim formatom trgovine s ponudbo sveže hrane   |  6.5% povečanje prodaje organske hrane in pijače  |  Lidl postavil zbiralne košare za živali v stiski  |  Lepši časi za proizvajalce rezancev  |  Gorenje predstavilo nove pralne in sušilne stroje WaveActive  |  Direktor Beiersdorfa bo v kratkem postal Belgijec De Loecker  |  Eurospin po Italiji in Sloveniji kmalu tudi na Hrvaškem   |  Brantuša:"Spar prihaja v Srbijo!"  |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |   ||
   

Italija: Skupina Campari prodaja poslovanje Lemonsoda

11.10.2017

Italijanski proizvajalec pijač, Campari, prodaja svoje Lemonsoda poslovanje danskemu pivovarskemu podjetju Royal Unibrew.


 

Gre za cca.80 milijonov evrov vreden dogovor, ki vključuje brezalkoholne, sadne, gazirane variante Lemonsode, Oransode, Pelmosode in Mojito Sode, ki sodijo pod blagovne znamke Freeda in Croda, z izjemo blagovne znamke Crodino.

Lani so vse te blagovne znamke dosegle neto prodajo v višini 32,8 milijonov evrov kar je 2% od skupne neto prodaje grupe. Italija je bila glavni trg in je odgovorna za 84,3% od skupne prodaje in Lemonsoda je italijanski lider na trgu gaziranih pijač s citrusno osnovo.
 
Dogovor o prodaji vključuje tudi proizvodni obrat za stekleničenje, ki se nahaja v Crodu, na severu Italije in pripadajoče izvore vode in opremo. Kot del dogovora bo Royal Unibrew  nadaljeval s proizvodnjo določenih proizvodov, ki so last Campari grupe, trenutno pa jih proizvajajo še sami.
 
Ta transakcija naj bi se zaključila do konca leta, Skupina Campari pa želi usmeriti svojo ponudbo na poslovanje ključnih blagovnih znamk.

Naj spomnimo, da so julija podpisali pogodbo o prodaji zgradbe sedeža Grand Marnier v Parizu za 35,3 milijonov evrov, prodali pa so tudi Carolans Irish Cream in Irish Mist Whiskey "branda" in Château de Sancerre vinsko poslovanje. 
 
Izvor: www.esmmagayine.com

Nazaj
 


 
 
 
back to top