IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 29.09.2022 || V jesenskem tednu restavracij tokrat 107 sodelujočih restavracij  |  Lidl bo imel logistični center v Kumanovu  |  Menedžerja leta 2022 sta Blaž Brodnjak in Sabina Sobočan  |  Septembra z rekordno 10-odstotno inflacijo  |  Pri popisih cen živil bodo sodelovali tudi trgovci  |  Tuš v Nami odprl "Gourmet & delikateso", Ana Roš 7.oktobra pekarnico   |  29. september - mednarodni dan ozaveščanja o odpadni hrani in izgubah hrane  |  Barcaffè znova z nazivom Superbrands Slovenija  |  Hofer z atraktivno ponudbo dostave  |  Pepsi lansiral omejeno serijo pijač S'mores z različnimi okusi  |  DZ prek predloga novega zakona o varstvu potrošnikov  |  Stavka zaradi naraščajočih cen  |  Prodaja v trgovinah po šestih mesecih upadla  |  Marks & Spencer z novo ponudbo vegetarijanskih obrokov  |  Uradna otvoritev Tuš "gourmet & delikatese" v Nami  |  Cena za hektar njive lani presegla 22.000 evrov  |  Gospodarsko razpoloženje najslabše v skoraj dveh letih  |  Lani vsak Slovenec zavrgel 68 kilogramov hrane  |  Podjetja še bolj zadržana pri zaposlovanju  |   Gazprom zažugal z neizpolnjevanjem obvez do Naftogaza  |   ||
   

Hrvaška: Rezultati poslovanja Podravke za "1. - 9. 2015"

28.10.2015

Podravka je objavila finančno poročilo za prvih devet mesecev in ob večjih prihodkih dosegla 131 milijonov kun dobička, v Avstraliji pa je osvojila prestižno marketinško nagrado W³.

 
 


V sodelovanju z marketinško agencijo Adcorp, se je Podravkino podjetje iz Sydneyja domislilo zelo zanimive marketinške akcije za razne komunikacijske platforme bazirane na „on line" marketingu. S tem so reklamirali predvsem širok izbor Vegetinih proizvodov.
 
"W³ Awards "je najprestižnejše spletno tekmovanje. tako za največje agencije kot za vsa podjetja, ki so prisotna na tem dinamičnem tržišču.
 
Podravka je imela v prvih devetih mesecih letos 131 milijonov kun (17,2 milijona evrov) čistega dobička, so sporočili s sedeža družbe v Koprivnici. Poudarili so, da je številka za 60 odstotkov višja kot v enakem obdobju lani. Na slovenskem trgu so okrepili promet za 5,5 odstotka
•  neto dobiček je v devetih mesecih višji za 60 odstotkov,

• lastne blagovne znamke so zabeležile 1,7 odstotkov rasti prihodkov od prodaje,

•  regija Adria je dosegla  2,9 odstotka rasti prodaje.

Skupščina Žita bo 18.novembra
Hrvaška Podravka je v četrtek v Delu objavila prevzemno ponudbo za preostali delež Žita. Za delnico ponujajo 180,10 evra. Hrvaška družba ima že v lasti 51,54-odstotni delež Žita, ki ga je od Slovenskega državnega holdinga (SDH), Modre zavarovalnice, KD Kapitala, KD Skladov, Adriatic Slovenice in NLB Skladov kupila za okoli 33 milijonov evrov. Pogodbo o nakupu je s konzorcijem prodajalcev sklenila 21. aprila letos, vse pogoje za zaprtje transakcije pa je izpolnila v začetku oktobra. Podravkina prevzemna ponudba se nanaša na preostalih 172.406 delnic oziroma 48,46-odstotni delež Žita, prag uspešnosti prevzemne ponudbe pa ni določen. Za izvedbo posla se je Podravka dokapitalizirala v višini 67 milijonov evrov, pri dokapitalizaciji pa je sodelovala tudi hrvaška država, ki je s tem v družbi ohranila kontrolni delež. Znani so novi nadzorniki Žita za štiriletni mandat: Miroslav Klepač, Petar Vlaić in Ivan Galović, še en mandat pa bo predstavnik malih delničarjev Rajko Stanković. Imenovani bodo na skupščini, ki bo 18.novembra.


Nazaj
 
 
 
 
back to top