IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 29.09.2022 || V jesenskem tednu restavracij tokrat 107 sodelujočih restavracij  |  Lidl bo imel logistični center v Kumanovu  |  Menedžerja leta 2022 sta Blaž Brodnjak in Sabina Sobočan  |  Septembra z rekordno 10-odstotno inflacijo  |  Pri popisih cen živil bodo sodelovali tudi trgovci  |  Tuš v Nami odprl "Gourmet & delikateso", Ana Roš 7.oktobra pekarnico   |  29. september - mednarodni dan ozaveščanja o odpadni hrani in izgubah hrane  |  Barcaffè znova z nazivom Superbrands Slovenija  |  Hofer z atraktivno ponudbo dostave  |  Pepsi lansiral omejeno serijo pijač S'mores z različnimi okusi  |  DZ prek predloga novega zakona o varstvu potrošnikov  |  Stavka zaradi naraščajočih cen  |  Prodaja v trgovinah po šestih mesecih upadla  |  Marks & Spencer z novo ponudbo vegetarijanskih obrokov  |  Uradna otvoritev Tuš "gourmet & delikatese" v Nami  |  Cena za hektar njive lani presegla 22.000 evrov  |  Gospodarsko razpoloženje najslabše v skoraj dveh letih  |  Lani vsak Slovenec zavrgel 68 kilogramov hrane  |  Podjetja še bolj zadržana pri zaposlovanju  |   Gazprom zažugal z neizpolnjevanjem obvez do Naftogaza  |   ||
   

Srbija: Multiactiv kozmetika na ruskem tržišču

27.10.2015

Od letos je kozmetična blagovna znamka Multiactiv državam regije in Turčiji priključila še eno veliko tržišče in sicer Rusijo, so sporočili iz podjetja Yuco-hemija.

 
 
Zaradi tega, da bi se čim bolj približali ruskim potrošnikom je podjetje organiziralo predstavljanje blagovne znamke na mednarodnem sejmu lepote „InterCHARM", ki je v Moskvi potekal od 21. do 24. oktobra in kjer je nastopalo več kot 3.500 podjetij iz vsega sveta.
 
Po besedah Korda Damjana, generalnega direktorja podjetja so taki sejmi idealen kraj za predstavljanje naprednih formulacij in preoblikovanje embalaže Multiactiv proizvodov.
 
"Že več kot 26 let vlagamo v kvaliteto in gradimo našo blagovno znamko. Lani smo se veliko trudili pri napredku pakiranja, oblike ter pri razvoju novih proizvodov ."
 
On je dodal, da je bila rast prometa lani v višini 20%.

Nazaj
 
 
 
 
back to top