IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.07.2018 || Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |  Junija zaradi toče 547.000 evrov intervencijskih stroškov v Beli Krajini  |  ZANIMIVOST: Kmalu prva podvodna restavracija   |  10.avgusta prvi Blejski vinski festival  |  Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |   ||
   

Slovenija: Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja

24.11.2017
Mercatorjeve poslovne konference z naslovom Priložnosti prihodnosti se je na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani udeležilo skoraj 500 predstavnikov Mercatorjevih dobaviteljev in drugih poslovnih partnerjev.
 
 
 
Predsednik Mercatorjeve uprave Tomislav Čizmić je osvetlil strategijo sodelovanja z dobavitelji, izredni pooblaščenec Agrokorja in predsednik nadzornega sveta Skupine Mercator Ante Ramljak je pozdravil Mercatorjevo dobro in stabilno poslovanje, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek pa je poudaril, da Mercator s svojo strategijo ne zarisuje le lastne prihodnosti, temveč pomembno vpliva tudi na prihodnost svojih poslovnih partnerjev.
 
Mercator, ki v svojih več kot 1000 trgovinah v regiji postreže 5 milijonom kupcev tedensko, kljub številnim spremembam v zadnjih letih posluje stabilno in je svoje poslovne rezultate v zadnjem devetmesečju bistveno izboljšal, je poudaril Tomislav Čizmić. 
 
Na izboljšanje poslovanja je imel ključni vpliv nov operativni načrt za učinkovito poslovanje z jasno opredeljenimi cilji, jasno odgovornostjo in postavljenimi roki izvedbe ter dosledno spremljanje in merjenje učinkov vseh poslovnih aktivnosti. EBITDA Skupine Mercator v obdobju 1-9 2017 znaša 89,2 milijonov EUR, dobiček Skupine pa je bil v devetmesečju 2017 kar za 11,6 milijonov EUR višji kot v enakem obdobju preteklega leta. 
 
Skupina Mercator načrtuje do leta 2021 realizirati 650 milijonov evrov prostega denarnega toka, od tega več kot polovico iz poslovanja, slabo polovico pa iz monetizacije nepremičnin.Mercatorju več kot 60 % njegovih kupcev priznava najboljšo in najširšo ponudbo, lahko pa se pohvali tudi z mlajšimi kupci, ki jih je pridobil v zadnjem času, z dolgoročnim in zelo uspešnim sodelovanjem z majhnimi lokalnimi dobavitelji, prav tako pa tudi z okrepljeno percepcijo trgovca, ki ponuja tradicionalno najbolj priljubljene izdelke slovenskih blagovnih znamk v sodelovanju z velikimi dobavitelji.   
 
Glavni elementi Mercatorjeve strategije do leta 2021 slonijo na osredotočenosti na osnovno dejavnost in na ključne trge, s prihodkovno in stroškovno učinkovitostjo pa Mercator več investira v cenovno konkurenčnost in tako kupcem ponuja višjo vrednost za njihov denar. Ker je trgovina dejavnost, ki je povezana predvsem z lokalnim okoljem, bo Mercator najboljši lokalni trgovec na vseh trgih regije, kjer posluje.
 
Z novimi koncepti trgovine, ki so ključ za zagotovitev zdrave rasti prihodkov, pa Mercator načrtuje tudi dodatne investicije v logistično infrastrukturo in dodatno širitev osnovne dejavnosti. Čizmić s svojo ekipo ocenjuje, da ima Mercator veliko priložnosti za nadaljnjo rast, ki jih želi v sodelovanju z dobavitelji tudi izkoristiti in postati hrbtenica razvoja ponudbe izdelkov za dnevno rabo v regiji. 
 
 
Minister za gospodarski  razvoj in tehnologijo  Počivašek je v pozdravnem nagovoru na konferenci poudaril: "Pozornost, ki jo s strategijo sodelovanja s slovenskimi dobavitelji Mercator namenja svojim dobaviteljem, je jasen pokazatelj, da se dobro zaveda njihove vloge pri ustvarjanju ponudbe najboljšega soseda – oni so pravzaprav jedro njegove konkurenčne prednosti. S svojo strategijo ne zarisuje le lastne prihodnosti, temveč pomembno vpliva tudi na prihodnost vseh, ki tako ali drugače sodelujejo z njim, zato vidim današnjo konferenco kot odlično popotnico za uspeh Mercatorja in njegovih partnerjev – tako v Sloveniji kot tudi v širši regiji, kjer posluje."
 
Posebni pooblaščenec Agrokorja in predsednik Mercatorjevega nadzornega sveta Ramljak je pa je izrazil zadovoljstvo z  izboljšanjem poslovanje družbe, ki ga je dosegla nova uprava.
 
"Prepričan sem, da ima Mercator kot ena ključnih gospodarskih družb v Sloveniji in tudi največji zaposlovalec dobro  perspektivo in dolgoročno vzdržno prihodnost," je še poudaril Ramljak. 
 
Posebni gost poslovne konference je bil višji analitik za tržne raziskave gospod Jean-Jacues Vandenheede iz agencije Nielsen Europe je predstavil aktualne razmere na področju trgovine z izdelki vsakodnevne rabe. Svoje izkušnje in mnenja o sodelovanju z Mercatorjem pa so v kratkem pogovoru predstavili dobavitelji Janko Kodila iz podjetja Kodila, Anka Lipušček Miklavičiz Mlekarne Planika, Sonja Cimermam s kmetije Pr' Gregurju, Darko Tkavc iz Ljubljanskih Mlekarn in Sandi Češko iz Studia Moderna. Soglašali so, da je sodelovanje z Mercatorjem pomembno povečalo obseg poslovanja njihovih dejavnosti. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top