IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 10.08.2022 || Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  KAM "šampion" po številu novoodprtih objektov v Bolgariji   |  Pošta Slovenije zvišala cene poštnih storitev  |  MM:"Trgovci ob začetku leta stavijo na dobrodelnost" (VIDEO)  |  Glovo je dostavil več kot milijon naročil v prvem letu delovanja   |  Letna inflacija julija nekoliko popustila  |  Šinkova s predstavniki koroških Slovencev  |  Maxima je v odprtje petih objektov in obnovo starih vložila 650.000 evrov  |  Žabkar:"Koronski časi so za vse nas male pivovarje nedvomno predstavljali velik izziv"  |  Coca-Cola HBC kupila blagovno znamko Three Cents  |  Studenac v Novigradu odprl prvo "pop-up" trgovino  |  Zaradi etilen oksida odpoklic sladoledov Haagen-Dazs   |  Lidl načrtuje naložbe v vrednosti 200 milijonov evrov  |  Vlada pri pogonskih gorivih vrača prispevek za energetsko učinkovitost  |  Pfizer bo za pet milijard dolarjev prevzel Global Blood Therapeutics  |  Vlada podpira brezplačne menstrualne pripomočke v šolah in javnih ustanovah  |  Kaser:"Za visoke cene so krivi pohlepni koncerni!"  |  Znova nižje cene pogonskih goriv  |  Zaradi vnosa ostanka hamburgerja in rogljička 1800 evrov kazni  |   ||
   

Slovenija/Kitajska: Kavzar iz Gorenja Hisense: "Slabo poznavanje Slovenije v ZAE"

26.11.2021
Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) in agencija Spirit v času svetovne razstave Expo 2020 v Dubaju organizirata serijo srečanj s predstavniki slovenskih podjetij, ki uspešno poslujejo na zalivskih trgih. Marko Kavzar iz podjetja Gorenje Hisense je menil, da je Slovenija v Združenih arabskih emiratih premalo poznana.
 
Marko Kavzar je na dogodku Expo Business Talks povedal, da lokalni prebivalci uvrščajo Slovenijo nekam med države bivše Sovjetske zveze, prav tako ni dovolj poznana blagovna znamka Gorenje.
 
Tudi zato se mu zdi predstavitev naše države na svetovni razstavi idealna priložnost za naša podjetja in državo kot celoto, so sporočili iz GZS.

Slovenskim gospodarstvenikom, ki se zanimajo za poslovanje z zalivskimi trgi, Kavzar svetuje, naj za začetek obiščejo posamezne države v regiji, ki se sicer med seboj zelo razlikujejo, in na ta način spoznajo načine poslovanja in poslovne navade. Zmotno se mu namreč zdi prepričanje, da je mogoče iz enega predstavništva in brez ustvarjene mreže uveljavljenih poslovnih stikov pokrivati države na širšem območju Zaliva.

Kitajski Hisense je velenjskega proizvajalca bele tehnike Gorenje prevzel v času, ko je Kavzar delal in živel v Dubaju. Sam ocenjuje sodelovanje s Hisensom kot pozitivno, saj so na ta način povečali obseg prodajne ponudbe, razširili dostop do končnih kupcev preko velikih distributerjev, izboljšali umeščanje v širši regiji ter okrepili število zaposlenih, ki pokrivajo segment prodaje izdelkov obeh podjetij.

 
Gorenje krepi prisotnost na kitajskem trgu, kjer nastopajo pod imenom Gu Luo Ni. 

Ime blagovne znamke so v Hisense Gorenju prilagodili izgovorjavi in razumevanju kitajskih potrošnikov, kot je to na Kitajskem običajno za tuje blagovne znamke.
 
"Z željo, da bi kitajskim potrošnikom blagovno znamko predstavili v njihovem jeziku, smo uvedli njihovo fonetično interpretacijo imena Gorenje," so leta 2020 sporočili iz družbe.

Pozicioniranje blagovne znamke Gorenje bodo na kitajskem trgu podprli s številnimi aktivnostmi, da bi tako gospodinjske aparate Gorenje približali čim večjemu številu kitajskih družin. Ena od teh aktivnosti je bil dogodek ob praznovanju 70-letnice Gorenja, ki je potekal v Pekingu.

Na tem dogodku je predsednik kitajskega združenja proizvajalcev gospodinjskih aparatov Wang Lei izpostavil Gorenje kot model za uvajanje sprememb življenjskega sloga nove elite na Kitajskem, so navedli v družbi. Dodali so še, da strategija približevanja potrebam končnih potrošnikov na zahtevnem kitajskem trgu predstavlja odlično priložnost za vse njihove tovarne gospodinjskih aparatov.

Gorenje je v lasti kitajskega Hisensa od poletja 2018, iz Hisense Gorenja pa so pred dvema letoma sporočili, da v Velenju vzpostavljajo globalni center za raziskave in razvoj za kuhalne aparate in pomivalne stroje za celotno skupino Hisense. Začeli so tudi s proizvodnjo pomivalnih strojev blagovne znamke Hisense za ameriški trg, kar predstavlja prvo tako naročilo slovenski proizvodnji.

Aprila 2929  so sicer v Hisensu zaradi posledic epidemije novega koronavirusa napovedali odpuščanja v svojem celotnem evropskem delu skupine. Nekaj načrtovanih odpuščanj so uresničili, načrte o večjem odpuščanju v velenjski proizvodni družbi Gorenje pa so  spremenili zaradi pridobljenega večjega števila naročil za prihodnje mesece.


Nazaj
 
 
 
 
back to top