IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.01.2022 || Zaostrovanje oglaševanja kriptovalut  |  Podjetja v preizkus štiridnevnega delovnega tedna  |  Od danes velika sprememba ob obisku trgovin  |  Poslovni forum srbsko-slovenskega gospodarstva 2.februarja v Beogradu  |  Tudi v Tušu z digitalnimi računi (VIDEO)  |  Vlada določila besedilo predloga novele zakona o kmetijstvu  |   Ptičja gripa doslej potrjena pri 49 divjih pticah in v eni reji domače perutnine  |  Zbornica s pozivom k takojšnji dodatni pomoči turističnemu gospodarstvu  |  Zaradi ptičje gripe odstranili več kot milijon ptic  |  V veljavi začasna uporaba sporazuma o enotnem sodišču za patente  |  Več podjetij ob Janševih izjavah glede Tajvana že občutilo posledice  |  Raziskava EU:"Več kot polovica preverjenih spletišč krši evropsko pravo"  |  Parlament podprl obvezno cepljenje proti covidu-19  |  Podgoršek:"Veliki popusti na goveje meso podcenjevanje sheme Izbrana kakovost"  |  Podjetjem 30 milijonov evrov za digitalno transformacijo  |   Razpoloženje potrošnikov januarja na mesečni ravni nespremenjeno  |  Aldi Nord usklajuje blagovne znamke na več nacionalnih trgih  |  Razstava ob stoletnici Gorenjke v Mestnem muzeju Radovljica  |  Prenovljen market Fama v Kanalu ob Soči  |  Istrski ovčji sir z zaščiteno označbo porekla  |   ||
   

Slovenija/Kitajska: Kavzar iz Gorenja Hisense: "Slabo poznavanje Slovenije v ZAE"

26.11.2021
Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) in agencija Spirit v času svetovne razstave Expo 2020 v Dubaju organizirata serijo srečanj s predstavniki slovenskih podjetij, ki uspešno poslujejo na zalivskih trgih. Marko Kavzar iz podjetja Gorenje Hisense je menil, da je Slovenija v Združenih arabskih emiratih premalo poznana.
 
Marko Kavzar je na dogodku Expo Business Talks povedal, da lokalni prebivalci uvrščajo Slovenijo nekam med države bivše Sovjetske zveze, prav tako ni dovolj poznana blagovna znamka Gorenje.
 
Tudi zato se mu zdi predstavitev naše države na svetovni razstavi idealna priložnost za naša podjetja in državo kot celoto, so sporočili iz GZS.

Slovenskim gospodarstvenikom, ki se zanimajo za poslovanje z zalivskimi trgi, Kavzar svetuje, naj za začetek obiščejo posamezne države v regiji, ki se sicer med seboj zelo razlikujejo, in na ta način spoznajo načine poslovanja in poslovne navade. Zmotno se mu namreč zdi prepričanje, da je mogoče iz enega predstavništva in brez ustvarjene mreže uveljavljenih poslovnih stikov pokrivati države na širšem območju Zaliva.

Kitajski Hisense je velenjskega proizvajalca bele tehnike Gorenje prevzel v času, ko je Kavzar delal in živel v Dubaju. Sam ocenjuje sodelovanje s Hisensom kot pozitivno, saj so na ta način povečali obseg prodajne ponudbe, razširili dostop do končnih kupcev preko velikih distributerjev, izboljšali umeščanje v širši regiji ter okrepili število zaposlenih, ki pokrivajo segment prodaje izdelkov obeh podjetij.

 
Gorenje krepi prisotnost na kitajskem trgu, kjer nastopajo pod imenom Gu Luo Ni. 

Ime blagovne znamke so v Hisense Gorenju prilagodili izgovorjavi in razumevanju kitajskih potrošnikov, kot je to na Kitajskem običajno za tuje blagovne znamke.
 
"Z željo, da bi kitajskim potrošnikom blagovno znamko predstavili v njihovem jeziku, smo uvedli njihovo fonetično interpretacijo imena Gorenje," so leta 2020 sporočili iz družbe.

Pozicioniranje blagovne znamke Gorenje bodo na kitajskem trgu podprli s številnimi aktivnostmi, da bi tako gospodinjske aparate Gorenje približali čim večjemu številu kitajskih družin. Ena od teh aktivnosti je bil dogodek ob praznovanju 70-letnice Gorenja, ki je potekal v Pekingu.

Na tem dogodku je predsednik kitajskega združenja proizvajalcev gospodinjskih aparatov Wang Lei izpostavil Gorenje kot model za uvajanje sprememb življenjskega sloga nove elite na Kitajskem, so navedli v družbi. Dodali so še, da strategija približevanja potrebam končnih potrošnikov na zahtevnem kitajskem trgu predstavlja odlično priložnost za vse njihove tovarne gospodinjskih aparatov.

Gorenje je v lasti kitajskega Hisensa od poletja 2018, iz Hisense Gorenja pa so pred dvema letoma sporočili, da v Velenju vzpostavljajo globalni center za raziskave in razvoj za kuhalne aparate in pomivalne stroje za celotno skupino Hisense. Začeli so tudi s proizvodnjo pomivalnih strojev blagovne znamke Hisense za ameriški trg, kar predstavlja prvo tako naročilo slovenski proizvodnji.

Aprila 2929  so sicer v Hisensu zaradi posledic epidemije novega koronavirusa napovedali odpuščanja v svojem celotnem evropskem delu skupine. Nekaj načrtovanih odpuščanj so uresničili, načrte o večjem odpuščanju v velenjski proizvodni družbi Gorenje pa so  spremenili zaradi pridobljenega večjega števila naročil za prihodnje mesece.


Nazaj
 


 
 
 
back to top