IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 15.08.2022 || Velika stavka delavcev na plantažah čaja   |  Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |   ||
   

Centralna Evropa: Gyenes András je novi CEO Unilevera

04.12.2012
Od 1. decembra je Gyenes András prevzel funkcijo generalnega direktorja madžarskega oddelka Unilevera na Madžarskem, Češkem, Hrvaškem, Bosni in Hercegovini ter Sloveniji.
 
V dvajsetletni karieri v Unileveru je bil na številnih funkcijah na Češkem, Hrvaškem ter Nizozemskem. Ob managerskem ima izkušnje tudi s financami, prodajo in marketingom.
 
Britansko-nizozemski proizvajalec blaga široke porabe je sporočil, da je v tretjem tromesečju, zaradi rasti na trgih v razvoju, zabeležil nepričakovano močno rast prihodkov, čeprav so cene v Evropi padle. Podjetje je za proučevano obdobje sporočilo naslednje rezultate:· Prihodki so zrasli za 10,3 odstotke, na 13,4 milijarde evrov. ·
 
Prihodki na trgih v razvoju so se povečali za 12 odstotkov in sedaj znašajo 55 odstotkov celotnih prihodkov. · Prodaja v Južni Ameriki je po zaslugi dobrih rezultatov v Braziliji zrasla za 14 odstotkov. · V Evropi se je prodaja povečala za samo 0,9 odstotka, kar je vseeno bolje, kot v preteklih treh mesecih, ko so zabeležili 2,2-odstotni padec. Pri Unileverju v prihajajočem obdobju pričakujejo nadaljnjo rast cen izdelkov in hkrati predvidevajo, da bo obseg prodaje še naprej rasel hitreje kot njegovi trgi.

Nazaj
 
 
 
 
back to top