IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.02.2020 || V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |  Steklarna Hrastnik bo okrepila embalažni program  |   ||
   

Slovenija: GIZ Mesne industrije Slovenije za afero "žvepleno mleto meso" krivi trgovce

18.10.2019
GIZ (Gospodarsko interesno združenje) Mesne industrije Slovenije je ob bok aferi z oporečnim mletim mesom v mesnicah trgovskih podjetij, poslal izjavo za medije in objavljamo njihovo naslednje sporočilo za javnost. 
  
Uprava za varno hrano je v obdobju od junija do septembra letos,  v posameznih mesnicah trgovskih podjetij,  odkrila  sulfit v čevapčičih in pleskavicah.

Medijske objave o odkritju prepovedanih sulfitov v mesnih pripravkih, ki jih je  inšpekcija UVHVVR odkrila v nekaterih mesnicah trgovskih podjetij, zaradi ne dovolj jasno podanih informacij in z vidika potrošnika do korektne obveščenosti, zahtevajo dodatno pojasnilo.
 
Žveplov dioksid oziroma žveplo v prahu ni bilo odkrito v mesnih pripravkih, ki jih trgovcem dobavljajo dobavitelji, torej proizvajalci mesa, marveč v mesnih pripravkih, ki jih pripravljajo v  trgovinah. 

Ob tem izpostavljamo predvsem pomen ozaveščenosti potrošnikov – pri nakupu mesa naj bo glavno vodilo kakovost in (znano) poreklo.  Odločitev za nakup uveljavljenih blagovnih znamk  nas dodatno varuje pred nezaželenim nakupom,  kajti nadzor nad kakovostjo in postopki priprave mesa  je v večjih mesno predelovalnih obratih stalen,  poleg tega proizvajalci skrbno pazijo na ugled lastnih blagovnih znamk, ki so njihov največji kapital.



Nazaj
 


 
 
 
back to top