IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.11.2019 || PLU podpisala tri (športne) sponzorske pogodbe  |  Conad se bo "reorganiziral"  |  Coop širi ponudbo lastnih blagovnih znamk in storitev  |  Skupina Intereuropa v devetmesečju povečala dobiček  |  21. konferenca SEMPL v Portotožu 28. in 29. novembra  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  Carrefour našel (starega) kupca za splet  |  ZANIMIVOST: Izginil tovornjak z 20 tonami čokolade  |  Lesaffre odprl pekovski center v Banjaluki  |  Petrol bo zaračunaval izdajo fizičnih računov  |  Ikea imenovala vodjo za slovenski trg  |  Prvi Tuš express v centru Celja  |  Za razvoj majhnih kmetij 20 milijonov evrov  |  Predstavili poslovne rezultate dm in Beauty Box  |  Billa predstavila blagovno znamko prazničnih živil  |  Tisoči podpisali peticijo za zaprtje trgovin na "Boxing day"  |  Skenderja po 19 letih na čelu Saponie zamenjala Dajana Mrčela  |  Žitna konferenca 2019 na GZS  |  Mariborska občina v prevzem celotne osrednje tržnice   |  Jumbo odprl že drugo trgovino v Belgiji  |   ||
   

Slovenija: GIZ Mesne industrije Slovenije za afero "žvepleno mleto meso" krivi trgovce

18.10.2019
GIZ (Gospodarsko interesno združenje) Mesne industrije Slovenije je ob bok aferi z oporečnim mletim mesom v mesnicah trgovskih podjetij, poslal izjavo za medije in objavljamo njihovo naslednje sporočilo za javnost. 
  
Uprava za varno hrano je v obdobju od junija do septembra letos,  v posameznih mesnicah trgovskih podjetij,  odkrila  sulfit v čevapčičih in pleskavicah.

Medijske objave o odkritju prepovedanih sulfitov v mesnih pripravkih, ki jih je  inšpekcija UVHVVR odkrila v nekaterih mesnicah trgovskih podjetij, zaradi ne dovolj jasno podanih informacij in z vidika potrošnika do korektne obveščenosti, zahtevajo dodatno pojasnilo.
 
Žveplov dioksid oziroma žveplo v prahu ni bilo odkrito v mesnih pripravkih, ki jih trgovcem dobavljajo dobavitelji, torej proizvajalci mesa, marveč v mesnih pripravkih, ki jih pripravljajo v  trgovinah. 

Ob tem izpostavljamo predvsem pomen ozaveščenosti potrošnikov – pri nakupu mesa naj bo glavno vodilo kakovost in (znano) poreklo.  Odločitev za nakup uveljavljenih blagovnih znamk  nas dodatno varuje pred nezaželenim nakupom,  kajti nadzor nad kakovostjo in postopki priprave mesa  je v večjih mesno predelovalnih obratih stalen,  poleg tega proizvajalci skrbno pazijo na ugled lastnih blagovnih znamk, ki so njihov največji kapital.



Nazaj
 



 
 
 
back to top