IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 06.08.2020 || Dm v trgovine postavil Nivea postaje s šamponom  |  Muller: "Ahold Delhaize ni oddal punudbe za trgovine Hema"  |  BAT "vpregel" novega predsednika za Reynolds American  |  SDTS kritičen do novega modela zaposlitve pri Hoferju  |  Amazon načrtuje odprtje 30 fizičnih trgovin (VIDEO)  |  Doslej unovčenih za 40,2 milijona evrov turističnih bonov  |  Amazon pripravlja vstop na švedski trg  |  Vlada podjetja zaradi brexita poziva k okrepitvi zalog zdravil  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  Hofer uvaja nov zaposlitveni model  |  Na ocenjevanju Vino Slovenija 5 medalj za vina iz Hiše vin Emino  |  ZPS opozarja na velik cenovni razpon razkužil  |  Med E.Leclercom in Supernovo gradijo novo parkirišče za 1900 vozil  |  Carrefour predstavil novo blagovno znamko Simpl  |  Sport time Balkans od Mercatorja-S kupil Rodo Mega v Beogradu   |  Sparove Mlečne pravljice med finalisti največjega azijskega festivala AdStars  |  Diageo ob polovico dobička, med Evropejci vse bolj priljubljen rum  |  Prvi Eurospar bo odprt v Sankt Peterburgu  |  Voli odprl nov market v Budvi  |  Personalizirano darilo iz Kozmetike Afrodite  |   ||
   

Svet: Facebook z neposredno prodajo

21.05.2020

Ameriški tehnološki velikan Facebook bo na svojih spletnih straneh in na instagramu začel trgovinam ponujati prostor za prodajo njihovih izdelkov.Vedno več blagovnih znamk se usmerja na mobilno oglaševanje, Facebooku pa gre na tem področju že nekaj časa zelo dobro.

Trgovine bodo lahko ponujale oziroma prikazovale svoje izdelke z nakupom oglasa na facebooku in instagramu. Prodaja bo lahko potekala na spletnih straneh facebooka ali pa bodo lahko trgovci za plačilo uporabljali Facebookovo blagajno. Novost naj bi zagnali v prihodnjih mesecih. Facebook že uporablja okoli 160 milijonov trgovin ali prodajalcev prek storitve Marketplace.
 
"Facebook je glavni nosilec selitve denarja oglaševanja na mobilne platforme," sporočajo analitiki Morgan Stanleyja.

Rast digitalnega oglaševanja bo šla v prihodnjih mesecih in letih predvsem v smeri mobilnega in video oglaševanja.


Nazaj
 


 
 
 
back to top