IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 20.09.2020 || Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |  Odprli Maxi Konzum v Pitomači  |  Za vzpostavitev skupnega trga ("mini Schengen") tudi BiH?   |  Brezglutenski kruhi BeFree iz Žita so inovativna rešitev  |  Več kot 150.000 (Hoferjevih) knjig za prvošolce  |  Kaufland odprl jubilejno 40. poslovalnico v Zagrebu  |  Igorja Merviča bo v Sparu nasledil David Kovačič  |  OECD:"Ukrepi držav za zajezitev širjenja koronavirusa bodo omilili recesijo"  |  Rewe International se umika z ukrajinskega trga  |  Bosansko-hercegovske kumarice osvajajo Nemčijo  |  TZS:"Zaprtje trgovin ob nedeljah nepopravljiva škoda "  |  Novi predsednik Amcham Slovenija postal Blaž Brodnjak  |   ||
   

Svet: Facebook z neposredno prodajo

21.05.2020

Ameriški tehnološki velikan Facebook bo na svojih spletnih straneh in na instagramu začel trgovinam ponujati prostor za prodajo njihovih izdelkov.Vedno več blagovnih znamk se usmerja na mobilno oglaševanje, Facebooku pa gre na tem področju že nekaj časa zelo dobro.

Trgovine bodo lahko ponujale oziroma prikazovale svoje izdelke z nakupom oglasa na facebooku in instagramu. Prodaja bo lahko potekala na spletnih straneh facebooka ali pa bodo lahko trgovci za plačilo uporabljali Facebookovo blagajno. Novost naj bi zagnali v prihodnjih mesecih. Facebook že uporablja okoli 160 milijonov trgovin ali prodajalcev prek storitve Marketplace.
 
"Facebook je glavni nosilec selitve denarja oglaševanja na mobilne platforme," sporočajo analitiki Morgan Stanleyja.

Rast digitalnega oglaševanja bo šla v prihodnjih mesecih in letih predvsem v smeri mobilnega in video oglaševanja.


Nazaj
 


 
 
 
back to top