IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 30.07.2021 || ESI julija glede na junij upadel za 1,8 točke na 106,3 točke  |  Odkupa cena paradižnika (pre)nizka   |  Gospodarsko razpoloženje v območju z evrom najboljše dosle  |  Nova Poli kids linija iz Perutnine Ptuj   |  Pivo Zlatoroglič z navdihom Primoža Rogliča  |   Odprli prenovljena Maxi supermarketa v Valjevu  |  Fortenova v pretvorbo terjatve do Mercatorja v njegov kapital  |  Prvi Zendolino (končno) v Skopju  |  Facebook v četrtletju podvojil dobiček  |  Anheuser-Busch InBev s podvojenim dobičkom  |  Na letošnji Sladki Istri le slovenski ponudniki  |  V BAT-u napovedujejo prehod od tobaka h konoplji  |  Diageo v minulem poslovnem letu okrepil prodajo pijač  |  Nestle v polletju z rahlo višjimi prihodki in dobičkom  |  Znatna rast prihodkov in dobičkonosnosti Atlantic Grupe   |  Danes je dan ekološkega dolga  |  Poznavalci letošnje odpadanje oljk pripisali vremenskim razmeram  |  Bidnova vlada krepi program "kupuj ameriško"  |  Podgoršek in Harej na "pred-vrhu" ZN o prehranskih sistemih  |  Spar obdaril 100 otrok s šolskimi potrebščinami  |   ||
   

Svet: Facebook z neposredno prodajo

21.05.2020

Ameriški tehnološki velikan Facebook bo na svojih spletnih straneh in na instagramu začel trgovinam ponujati prostor za prodajo njihovih izdelkov.Vedno več blagovnih znamk se usmerja na mobilno oglaševanje, Facebooku pa gre na tem področju že nekaj časa zelo dobro.

Trgovine bodo lahko ponujale oziroma prikazovale svoje izdelke z nakupom oglasa na facebooku in instagramu. Prodaja bo lahko potekala na spletnih straneh facebooka ali pa bodo lahko trgovci za plačilo uporabljali Facebookovo blagajno. Novost naj bi zagnali v prihodnjih mesecih. Facebook že uporablja okoli 160 milijonov trgovin ali prodajalcev prek storitve Marketplace.
 
"Facebook je glavni nosilec selitve denarja oglaševanja na mobilne platforme," sporočajo analitiki Morgan Stanleyja.

Rast digitalnega oglaševanja bo šla v prihodnjih mesecih in letih predvsem v smeri mobilnega in video oglaševanja.


Nazaj
 


 
 
 
back to top