IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 11.07.2020 || Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  InStore št. 86 na poti k naslovnikom  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Hrvaška nestrpno pričakuje današnji vstop v mehanizem ERM 2  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |   ||
   

Svet: Facebook z neposredno prodajo

21.05.2020

Ameriški tehnološki velikan Facebook bo na svojih spletnih straneh in na instagramu začel trgovinam ponujati prostor za prodajo njihovih izdelkov.Vedno več blagovnih znamk se usmerja na mobilno oglaševanje, Facebooku pa gre na tem področju že nekaj časa zelo dobro.

Trgovine bodo lahko ponujale oziroma prikazovale svoje izdelke z nakupom oglasa na facebooku in instagramu. Prodaja bo lahko potekala na spletnih straneh facebooka ali pa bodo lahko trgovci za plačilo uporabljali Facebookovo blagajno. Novost naj bi zagnali v prihodnjih mesecih. Facebook že uporablja okoli 160 milijonov trgovin ali prodajalcev prek storitve Marketplace.
 
"Facebook je glavni nosilec selitve denarja oglaševanja na mobilne platforme," sporočajo analitiki Morgan Stanleyja.

Rast digitalnega oglaševanja bo šla v prihodnjih mesecih in letih predvsem v smeri mobilnega in video oglaševanja.


Nazaj
 


 
 
 
back to top