IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 16.08.2018 || Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |  Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM  |  V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |  Sadjarji naj bi letos pridelali približno 65.000 ton jabolk  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Položili temeljni kamen za poslovno-logistični center Komunale Trebnje  |  S trgatvijo bodo začeli že avgusta  |  Istrski zajtrk je možno naročiti tudi prek spleta  |  Prenovljena Kraš Bonbonnièra tudi v Dubrovniku (VIDEO)  |  Vinogradniki pričakujejo nadpovprečen letnik  |  Letos po pričakovanjih rekordna letina jabolk  |  ZANIMIVOST: Na lovu za rekordom travo kosilo 570 koscev  |   ||
   

EU: EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov

17.01.2018
Komisija bo za promocijo kmetijskih proizvodov EU po svetu namenila dodatna sredstva v višini 169 milijonov evrov, kar je 27 milijonov evrov več kot lani.

Evropska komisija je objavila razpise za zbiranje predlogov za programe, ki promovirajo evropske kmetijske proizvode po svetu in v EU. V primerjavi z letom 2017, ko je bilo za sofinanciranje teh programov na voljo 142 milijonov evrov, je letos skupno na voljo 169 milijonov evrov. Programi so lahko tematsko zelo različni in lahko segajo od splošnih kampanj o zdravem prehranjevanju do takšnih, ki se osredotočajo na posamezne tržne sektorje.

Evropski komisar za kmetijstvo in razvoj podeželja Phil Hogan je povedal: „EU vodi v svetovni trgovini z agroživilskimi proizvodi in je najboljši naslov za visokokakovostno hrano na svetu. Na številnih poslovnih misijah v tujini sem se lahko sam prepričal, koliko zanimanja za agroživilske proizvode EU je med potrošniki in podjetji po vsem svetu. Pozdravljam nove promocijske programe, ki so v preteklosti uspešno pritegnili nove prijavitelje in povečali prepoznavnost naših proizvodov po svetu. Lani so prijave za agroživilske promocijske programe skoraj za desetkrat presegle razpoložljiva sredstva. Če ste med upravičenimi organizacijami, je zdaj torej čas, da se prijavite."

Dve tretjini razpoložljivih sredstev je namenjenih promociji evropskih živil v državah zunaj Unije, zlasti v tistih, kjer je veliko potenciala za povečanje izvoza agroživilskih proizvodov EU, kot so Kanada, Japonska, Kitajska, Mehika in Kolumbija. Programi znotraj EU naj bi se osredotočali na ozaveščanje potrošnikov o različnih shemah in oznakah kakovosti EU, kot so geografske označbe ali ekološki proizvodi. Sredstva za posamezne sektorje bodo namenjena programom, ki promovirajo trajnostno vzrejo živali, tudi v ovčereji in kozjereji, dodatna sredstva pa bodo namenjena kampanjam za promocijo zdravega prehranjevanja ter uživanja sadja in zelenjave. Celoten seznam prednostnih področij in razpoložljivih sredstev je na voljo tukaj.

Kdo se lahko prijavi?

Na danes objavljeni razpis se lahko prijavijo različne organizacije, na primer trgovinske organizacije, organizacije proizvajalcev in organi agroživilskega sektorja, pristojni za promocijske dejavnosti. Tako imenovane „enostavne" programe lahko predloži ena ali več organizacij iz iste države EU, „multiprograme" pa vsaj dve nacionalni organizaciji iz vsaj dveh držav članic ali ena ali več evropskih organizacij. Kampanje običajno trajajo tri leta.

Predloge je treba oddati prek namenskega portala do 12. aprila 2018. Komisija jih bo ocenila in upravičence razglasila jeseni.

Izvajalska agencija EU za potrošnike, zdravje, kmetijstvo in hrano (CHAFEA) z vrsto orodij prijaviteljem pomaga pri uspešni oddaji predlogov. Več informacij bo na voljo na informativnih dnevih, ki bodo potekali po EU. Prvi informativni dan bo 31. januarja v Bruslju in bo namenjen vsem potencialnim upravičencem, oglaševalskim agencijam in nacionalnim organom

Nazaj
 


 
 
 
back to top