IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.03.2019 || INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |  Resolucija o prihodnjem razvoju kmetijstva v javni obravnavi  |  Končan drugi Hotel Summit Srbija revije InHotel  |  Svetovni dan voda v znamenju vode za vse   |  Aldi z novim mestnim formatom - 'ALDI Local'  |   ||
   

BiH: Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu

15.02.2019
Domači trgovci so delež na trgu prehrambnih izdelkov v BiH lani močno povečali, veriga Bingo pa je premočno na vrhu kaže analiza Euromonitorja.

Domači trgovci zasedajo vodilni položaj, kar zadeva tržni delež med trgovskimi verigami v Bosni in Hercegovini, saj so veliki mednarodni akterji, kot sta Delhaize in ITM Enterprises ta trg zapustila, slovenski Tuš Trade pa je bankrotiral, medtem ko Agrokorju ne gre najbolje z velikimi lastniškimi turbulencami, poroča Euromonitor.
 
Bingo je lani vztrajal in uspel s formatom hipermarketov, a največja rast v deležu modernih trgovin s prehrambnimi izdelki je v letu 2018 v primerjavi z Euromonitorjem vseeno uspela Mercatorju - BiH. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top