IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 22.05.2019 || GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |  Mondelēz želi do leta 2025 proizvajati le še trajnostno čokolado  |  EKSKLUZIVNO: Revija InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu  |  ZANIMIVOST: Iz tovornjaka izginilo 1700 kg kave (za 20.000 evrov!)  |  Agrokomerc po več kot 20 letih zagnal živinorejo  |   ||
   

BiH: Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu

15.02.2019
Domači trgovci so delež na trgu prehrambnih izdelkov v BiH lani močno povečali, veriga Bingo pa je premočno na vrhu kaže analiza Euromonitorja.

Domači trgovci zasedajo vodilni položaj, kar zadeva tržni delež med trgovskimi verigami v Bosni in Hercegovini, saj so veliki mednarodni akterji, kot sta Delhaize in ITM Enterprises ta trg zapustila, slovenski Tuš Trade pa je bankrotiral, medtem ko Agrokorju ne gre najbolje z velikimi lastniškimi turbulencami, poroča Euromonitor.
 
Bingo je lani vztrajal in uspel s formatom hipermarketov, a največja rast v deležu modernih trgovin s prehrambnimi izdelki je v letu 2018 v primerjavi z Euromonitorjem vseeno uspela Mercatorju - BiH. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top