IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |  Univerexport v Popovici odprl novo trgovino  |  Aldi je omejil količino nakupa ultrapasteriziranega mleka Łaciate   |   ||
   

Hrvaška: Dm predstavil poslovne rezultate, najavil nova vlaganja

26.10.2015

Veriga drogerij dm (drogerie markt) je predstavila poslovne rezultate za poslovno leto 2014/2015 v katerem so dosegli 1,964 milijard kun prometa, delež na skupnem tržišču drogerijskih izdelkov pa je dosegel 26,78 odstotkov.

 
 

"Naše podjetje dm je še naprej lider na tržišču  drogerijskih proizvodov. V modernizacijo in kvalitativno širjenje naše prodajne mreže, ki šteje 154 prodajaln, smo investirali 31,8 milijonov kun," je izpostavil Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Ipsos raziskovanje
Letno raziskovanje Ipsos Pulsa (N=500, oktober 2015) je pokazalo, da državljani v dm-u najpogosteje in najraje kupujejo kozmetične proizvode. Izdelke z blagovno znamko dm redno ali občasno kupuje 88 odstotkov vprašanih, 63 odstotkov pa jih je kot razloge navedlo ceno ter kvaliteto. Raziskovanje je pokazalo, da kupci dm sprejemajo kot ugledno podjetje ter prijetno izskustvo kupovine. 


"Ko smo  leta 1996 odprli prvo prodajalno na Hrvaškem z desetimi zaposlenimi in brez velike logistike, smo verjeli, da se lahko hitro razvijamo in to se je res zgodilo, danes pa s povprečno plačo v naših prodajalnah, ki je višja od 8.600 kun zaposlene še vedno spodbujamo za razvoj," je izjavila Ana Fostač Krilčić, direktorica za kadre v dm-u.

V  poslovnem letu 2015/2016,ko bodo proslavili 20 let poslovanja, bo dm na Hrvaškem investiral 50 milijonov kun, število objektov pa bo povečal na 160.

Nazaj
 
 
 
 
back to top