IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 02.07.2022 || Porast e-trgovine leta 2021 za 13 odstotkov  |  Kantar:"Lidl najuspešnejši na francoskem trgu v zadnjem obdobju"   |  Brezplačno mobilno gostovanje v EU se podaljšuje za deset let  |  EU in Nova Zelandija sklenili pogovore o sporazumu o prosti trgovini  |  Za vzdrževanje učnih čebelnjakov razpisanih 17.000 evrov  |  SDH zamenjal nadzornike Pošte Slovenije  |  Vlada nadaljuje sprejemanje ukrepov za naslovitev draginje  |  Odprte prijave na največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji  |  Ifo:"Obeta se nov dvig cen hrane"  |  Tovarna zdrave hrane prisotna tudi v Sloveniji  |  Virtualni spletni seminar: "Shopper Trends 2022" - 14. julija  |  Lidl ni obupal nad prihodom v BiH in išče delavce  |  ZANIMIVOST:Omejena prodaja Nutelle s fotografijami naravnih lepot BiH  |  Evropska komisija odobrila gensko spremenjeno koruzo za živila in krmo  |  Delavski direktor Pošte Slovenije postal Janez Zidar  |  EU predlaga prepoved aromatiziranih tobačnih uparjevalnikov  |  Gomex z novo trgovino, prvo v Obrežu  |  Delhaize odprl prenovljen hipermarket Mega Maxi v Kragujevcu  |  Šinkova izpostavlja pomen digitalizacije za kmetijstvo  |  V zadnjem letu sta se najbolj podražila olje in moka  |   ||
   

Svet: Deloitte:"Splet je najbolj popularna božična trgovina"

27.12.2017
Svetovalno-revizorska hiša  Deloitte je že pred nekaj tedni objavila rezultate svoje ankete, ki jo je izvedla v desetih evropskih državah, spraševali pa so o potrošnji in potrošniških navadah v času božiča in novega leta.
 
V vzorec vprašanih so zajeli 8000 anketirancev v desetih državah, spraševali pa so jih o tem, koliko so pripravljeni najveć zapraviti v tem novoletnem času obdarovanj in nakupov.
 
Še največ so za te namene pripravljeni zapraviti Španci in sicer v povprečju kar 632 evrov.
 
Za njimi sledijo Britanci (€614), Italijani (€528) in Nemci (€484), na dnu lestvice pa so Nizozemci (€296) in Poljaki, ki so v povprečju pripravljeni zapraviti 258 evrov.
 
V primerjavi z lanskim letom, ob tem času, se je v večini držav pričakovala večja in bolj izražena pripravljenost za zapravljanje, so zapisali v objavi iz Deloittea in napovedovali povišanje med 1-4%.
 
Glede na končne rezultate Evropejci v potrošniški novoletni mrzlici iz vsote namenjene praznikom in "vroči nakupovalni noriji" največ odšetejejo za darila (39 % ), nekaj manj za hrano ter potovanja (25 % in 24 %), najmanj pa za druženje (12 %).

 

Nazaj
 
 
 
 
back to top