IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 09.12.2022 || Prenovljena trgovina dm v Sarajevu  |   Luka Koper z rekordnim številom pretovorjenih avtomobilov  |  Obrtnik in podjetnik leta sta Leon Kranjc in Ivan Cajzek  |  Združenje hotelirjev za prilagoditev zakonodaje specifikam turistične panoge  |  Nova revija InStore (št.109) na spletu  |  Nova Maxi supermarketa v Obrenovcu in na Kopaoniku  |  Razširjeno partnerstvo Nomad Foods in Publicis grupe  |  Prihodnje leto izdajajo prva bankovca s podpisom ženske  |  V sedmem popisu košarica živil nekoliko dražja  |  Vesna Nahtigal z novim letom prevzema položaj generalne direktorice GZS  |  Ferrero kupuje Wells Enterprises  |   Gomex je odprl objekta v Jagodini in Kovačici  |  Eva Petrič v prestižni newyorški trgovini tokrat z razstavo čipk in parfumov  |  Musk za trenutek izgubil prvo mesto na Forbsovi lestvici najbogatejših  |  Vlada zvišala davek na presežni dobiček MOL na 95 odstotkov  |  Lidl Srbija je izvozil za 10 milijonov evrov blaga  |  V Bovcu so odprli Spar št. 112  |  Mate Štetić nov član uprave Atlantic Grupe  |  O pomoči gospodarstvu za omilitev posledic energetske krize  |  Kort je odprl hipermarket na Palah  |   ||
   

Svet: Deloitte:"Splet je najbolj popularna božična trgovina"

27.12.2017
Svetovalno-revizorska hiša  Deloitte je že pred nekaj tedni objavila rezultate svoje ankete, ki jo je izvedla v desetih evropskih državah, spraševali pa so o potrošnji in potrošniških navadah v času božiča in novega leta.
 
V vzorec vprašanih so zajeli 8000 anketirancev v desetih državah, spraševali pa so jih o tem, koliko so pripravljeni najveć zapraviti v tem novoletnem času obdarovanj in nakupov.
 
Še največ so za te namene pripravljeni zapraviti Španci in sicer v povprečju kar 632 evrov.
 
Za njimi sledijo Britanci (€614), Italijani (€528) in Nemci (€484), na dnu lestvice pa so Nizozemci (€296) in Poljaki, ki so v povprečju pripravljeni zapraviti 258 evrov.
 
V primerjavi z lanskim letom, ob tem času, se je v večini držav pričakovala večja in bolj izražena pripravljenost za zapravljanje, so zapisali v objavi iz Deloittea in napovedovali povišanje med 1-4%.
 
Glede na končne rezultate Evropejci v potrošniški novoletni mrzlici iz vsote namenjene praznikom in "vroči nakupovalni noriji" največ odšetejejo za darila (39 % ), nekaj manj za hrano ter potovanja (25 % in 24 %), najmanj pa za druženje (12 %).

 

Nazaj
 
 
 
 
back to top