IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.01.2018 || Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |  Lenta lani odprla 89 novih trgovin  |  Tudi francoska štruca na seznam Unesca?  |  Prepoved provizij za plačila s karticami "v zamudi"  |  Med ponudniki za gradnjo v Emoniki oz. Kolizeju (spet) tudi Spar?  |  Vinska kraljica za leto 2018 je Katarina Pungračič iz Zavrča  |  Lactalis odpoklical 12 milijonov škatel mleka v prahu  |   Kolid S Team ekskluzivni distributer Belja  |  V Agrokorju demantirali prodajo Konzumovih trgovin v BiH  |   DIA v Madridu preizkuša koncept trgovin v sklopu bencinskih črpalk  |  Dietna Coca Cola s štirimi novimi okusi in oblikami pločevink  |  Rožič: "Ob nedeljah bodo plače vsaj 9 evrov bruto na uro oz. lahko višje!"  |  ZANIMIVOST: Prepovedali kuhanje živih jastogov  |  Cene proizvajalcev decembra navzdol   |  Skupina Gorenje lani z višjimi prihodki, nižjim čistim dobičkom  |  Ilirija odprla ekološko točilnico šamponov  |  Na TZS danes nov dogovor sindikatov z delodajalci o (ne)delu ob nedeljah  |   Turki in Bolgari se zanimajo za podjetje FOPA  |  Beckham predstavil znamko za nego las, brade in kože  |   ||
   

Nemčija: Beiersdorf s slabšo prodajo samo na Kitajskem

20.03.2017

Beirsdorf je svetovno podjetje za nego kože z več kot 150-timi podružnicami po vsem svetu.V zvezi z lanskimi poslovnimi rezultati so poročali o napredku in rasti na vseh trgih z izjemo kitajskega.
 
Siceršnja rast prodaje je dosegla 6,75 milijarde evrov in je višja za 3,2 odstotka. V Nemčiji, Španiji in Veliki Britaniji, ki so njihovi glavni evropski trgi  je rast višja za dva odstotka. Njihov mednarodni uspeh temelji na močnih blagovnih znamkah.
 
Nivea je na primer ena največjih blagovnih znamk za nego kože na svetu in je na voljo v več kot 200 državah.  Kot smo omenilii je  Evropa Beiersdorfov glavni trg. Obenem pa krepijo prisotnost na trgih v razvoju, zlasti v Braziliji, Rusiji in tudi na Kitajskem z ustanovitvijo regionalnih razvojnih centrov, kot je nedavno odprt kitajski center Wuhan, kakršnega so nedavno odprli tudi v Mehiki.
 
Izvršni direktor Stefan F.Heidenreich napoveduje za letos novo rast za 3-4 odstotke, glede leta 2016 pa je izpostavil:”To je bilo še eno uspešno leto. V nasprotju s številnimi pričakovanji in trendi v industriji." V afriško-azijsko-pacifiški regiji so dosegli rast za 5,7 odstotkov (Indija, Japonska, Južna Afrika in Avstralija).Največjo rast so sicer dosegli v vzhodni Evropi, kjer so zahvaljujoč Poljski in Rusiji dosegli rast v višini 6,6 odstotkov, v ZDA oz. Ameriki za 2,6. Le na Kitajskem prodaja ni dosegla oz. presegla številk iz leta 2015.

Nazaj
 


 
 
 
back to top