IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 22.11.2017 || Jutri četrta FMCG konferenca revije InStore v Beograd   |  Zadružniki Vrisku izglasovali zaupnico  |  Znova odprt market KZ Agraria v Brezovici  |  Delhaize bo polovico neprodane hrane podaril revnim  |  Spar naj bi do konca leta podvojil število trgovin  |  Nestlé pred milijardnim prevzemom družbe Hain Celestial?  |  Eurospin kmalu prihaja v Sežano  |  Mitrosrem bo polento izvažal v Rusijo  |  Žito luks zabeležil opazno rast  |  Gorivo opolnoči precej dražje  |  Posvet Javne službe kmetijskega svetovanja  |  Celeia z rekordnim odkupom mleka  |  V Zagrebu odprta nova BIPA poslovalnica - "Špansko - Oranice"  |  Na jutrišnji skupščini Gee spet o delitvi dividend  |  Whole Foods pred zahvalnim dnevom (v četrtek) ponuja popuste Amazonovim premium članom  |   Uspešno zaključen osmi Festival mladega vina vinarne Tikveš   |  Alibaba in Auchan z naložbo v Sun-Art Retail Group  |  Na črni petek bodo "padale" cene v Cityparku  |  Za SEMPL št. 19 kar 89 tekmovalnih prijav  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |   ||
   

Nemčija: Beiersdorf s slabšo prodajo samo na Kitajskem

20.03.2017

Beirsdorf je svetovno podjetje za nego kože z več kot 150-timi podružnicami po vsem svetu.V zvezi z lanskimi poslovnimi rezultati so poročali o napredku in rasti na vseh trgih z izjemo kitajskega.
 
Siceršnja rast prodaje je dosegla 6,75 milijarde evrov in je višja za 3,2 odstotka. V Nemčiji, Španiji in Veliki Britaniji, ki so njihovi glavni evropski trgi  je rast višja za dva odstotka. Njihov mednarodni uspeh temelji na močnih blagovnih znamkah.
 
Nivea je na primer ena največjih blagovnih znamk za nego kože na svetu in je na voljo v več kot 200 državah.  Kot smo omenilii je  Evropa Beiersdorfov glavni trg. Obenem pa krepijo prisotnost na trgih v razvoju, zlasti v Braziliji, Rusiji in tudi na Kitajskem z ustanovitvijo regionalnih razvojnih centrov, kot je nedavno odprt kitajski center Wuhan, kakršnega so nedavno odprli tudi v Mehiki.
 
Izvršni direktor Stefan F.Heidenreich napoveduje za letos novo rast za 3-4 odstotke, glede leta 2016 pa je izpostavil:”To je bilo še eno uspešno leto. V nasprotju s številnimi pričakovanji in trendi v industriji." V afriško-azijsko-pacifiški regiji so dosegli rast za 5,7 odstotkov (Indija, Japonska, Južna Afrika in Avstralija).Največjo rast so sicer dosegli v vzhodni Evropi, kjer so zahvaljujoč Poljski in Rusiji dosegli rast v višini 6,6 odstotkov, v ZDA oz. Ameriki za 2,6. Le na Kitajskem prodaja ni dosegla oz. presegla številk iz leta 2015.

Nazaj
 


 
 
 
back to top