IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.04.2018 || Iz Ljubljanice so letos (s Sparom) potegnili tono in pol odpadkov  |  Todorić:” Naredil sem napako z vražjim Mercatorjem!”  |  7. Festival čokolade (v znamenju št.7) v Radovljici  |  Po Ljubljani z dogodivščinami Odprte kuhne na vrsti Koper, sledi Nova Gorica...  |  Spar odprl 101. trgovino v Idriji  |  Jutri ekološko-čistilna akcija za čisto Ljubljanico s Sparom  |  FerFud BBQ TOUR – žar turneja danes v Mariboru   |  Zaključen marketinški tsunami FMCG v Zagrebu  |  Pivovarni Heineken in Bavaria uspešni izven Evrope  |   Trgovci za InStore potrdili, da bodo zaračunavali vrečke  |  Amazon presegel 100 milijonov naročnikov na storitev Prime  |  Od jutri v prenovljeno prodajalno dm v Škofji Loki  |   P&G prevzel del ponudbe Merck-a za 3,4 milijarde evrov  |  Šibek dolar slabi Unilever  |  Danone z največjo rastjo prodaje v zadnjih petih letih  |  Natur Premium Perutnine Ptuj vstopa na makedonski trg   |  Dan zemlje - "prenehajmo svet onesnaževati s plastiko!"  |  Mercator:"Dobrodošli v Great!"  |  Priznanje Logist leta v Frigologo   |  Hud mraz marca skrčil prodajo na drobno   |   ||
   

Nemčija: Beiersdorf s slabšo prodajo samo na Kitajskem

20.03.2017

Beirsdorf je svetovno podjetje za nego kože z več kot 150-timi podružnicami po vsem svetu.V zvezi z lanskimi poslovnimi rezultati so poročali o napredku in rasti na vseh trgih z izjemo kitajskega.
 
Siceršnja rast prodaje je dosegla 6,75 milijarde evrov in je višja za 3,2 odstotka. V Nemčiji, Španiji in Veliki Britaniji, ki so njihovi glavni evropski trgi  je rast višja za dva odstotka. Njihov mednarodni uspeh temelji na močnih blagovnih znamkah.
 
Nivea je na primer ena največjih blagovnih znamk za nego kože na svetu in je na voljo v več kot 200 državah.  Kot smo omenilii je  Evropa Beiersdorfov glavni trg. Obenem pa krepijo prisotnost na trgih v razvoju, zlasti v Braziliji, Rusiji in tudi na Kitajskem z ustanovitvijo regionalnih razvojnih centrov, kot je nedavno odprt kitajski center Wuhan, kakršnega so nedavno odprli tudi v Mehiki.
 
Izvršni direktor Stefan F.Heidenreich napoveduje za letos novo rast za 3-4 odstotke, glede leta 2016 pa je izpostavil:”To je bilo še eno uspešno leto. V nasprotju s številnimi pričakovanji in trendi v industriji." V afriško-azijsko-pacifiški regiji so dosegli rast za 5,7 odstotkov (Indija, Japonska, Južna Afrika in Avstralija).Največjo rast so sicer dosegli v vzhodni Evropi, kjer so zahvaljujoč Poljski in Rusiji dosegli rast v višini 6,6 odstotkov, v ZDA oz. Ameriki za 2,6. Le na Kitajskem prodaja ni dosegla oz. presegla številk iz leta 2015.

Nazaj
 


 
 
 
back to top