IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Slovenija: 2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran

24.05.2019
Pred prihajajočim FMCG Summitom v Ljubljani, ki bo tako kot lani v hotelu Austria Trend 13. junija, smo pripravili posebno spletno stran  in seveda zanimiv program, na katerem predstavljamo vse v zvezi s tem, kar je potrebno za največji trgovinski konferenčni dogodek leta v Sloveniji. Prijave sprejemamo na spletnem naslovu prijave@fmcg-summit.si.
 
O SUMMITU
 
FMCG Summit, ki ga organizira revija InStore, predstavlja osrednji kraj združevanja in je največji dogodek s trgovinskega področja v Sloveniji. Prvi FMCG Summit Ljubljana se je odvil 7. junija lani v hotelu Austria Trend v Ljubljani.
 
Cilj konference je, da obravnava najboljše primere dobrega in inovativnega poslovanja podjetij v državi, regiji in svetu. FMCG Summit predstavlja odlično priložnost za poslovno mreženje, spoznavanje novih partnerjev in krepitev obstoječih zvez.
 
Udeleženci bodo imeli priložnost, da spoznajo izzive, ki področje izdelkov za široko porabo pričakujejo v prihodnosti, da spoznajo analize in napovedi o stanju na trgu in tudi načine, s katerimi procesi digitalizacije vplivajo na industrijo.
 
Na konferenci pričakujemo 200+ FMCG profesionalcev!
 
 

Program 2.FMCG Summita Ljubljana 2019: 

8.00-9.00 Prihod udeležencev in registracija

9.00-9.10 Uvodni govor: Matej Oblak, direktor, revija InStore Slovenija

9.10-10.30 Zenel Batagelj (Valicon) partner (Retrospektiva naših FMCG blagovnih znamk in pogled v prihodnost

                Matjaž Vodopivec (Atlatntic Grupa), direktor SPP Slano in sladko (Internacionalizacija blagovnih znamk in inovativnost v proizvodnih kategorijah)

10.30 - 10.55 Odmor za kavo, pijače in priboljške

10.55-12.15 Marhias Queck (LZ Retailytics), partner

                   Gregor Kosi (Lidl), generalni direktor (pogovor z g.Kosijem bo vodil Igor E.Bergant)

12.15-13.25 Kosilo

13.25-14.25 Davorka Biondić Vince (Biondi), direktorica (Pogajanja med trgovci in dobavitelji)

                  Tomasz Stec (Simo-Kucher@Partners) direktor pisarne v Varšavi (Strategija in primeri oblikovanja cen pri trgovcih in dobaviteljih)

14.45-15.05 Odmor za kavo, ostale pijače in priboljške

15.05-16.15 Andraž Tuš (Skupina Tuš) direktor (Prihodnost trgovine je v storitvah)

                 Jean-Jacques Vandenheede (The Nielsen Company), (Kakšne so in bodo posledice četrte industrijske revolucije na maloprodajo? 

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top