IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Novice - Svet

Stran 4/496    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

07.02.2019
Če britanski protimonopolni urad ne bo dovolil združitve Sainsbury's-ASDA, dveh iz četverice najmočnejših trgovcev na Otoku, ima lastnik slednjega Walmart že pripravljen rezerven scenarij: prodajo trgovca.

07.02.2019
Iz podjetja so sporočili, da bodo namenili 300 milijonov evrov na leto za kapitalna vlaganja, in sicer v višini 800 milijonov evrov letno. S tem vložkom bodo začeli leta 2019.

06.02.2019
Lastne trgovinske znamke živil so vedno bolj priljubljene tudi na spletu. Raziskovalci agencije Kantar so objavili, da se je prodaja živil lastnih blagovnih znamk trgovcev v VB povečala za 4,7%, na 3,9 milijard funtov, prodaja A-blagovnih znamk pa se je povečala za vsega 3,1%.





05.02.2019
Medtem ko je znano, da ima skoraj vsaka trgovinska veriga na svojih policah tudi izdelke z lastnimi blagovnimi znamkami pa je precej nova oblika strategije ta, da trgovci lastne blagovne znamke izvažajo na police konkurence.

04.02.2019
Lansko poletje v Nemčiji so zaznamovale visoke temperature, ki so povečale povpraševanje po pivu, narasla pa je tudi njegova proizvodnja. Nemški pivovarji so lani proizvedli 94 milijonov hektolitrov piva, kar je pol milijona več kot v predhodnem letu, podatke tamkajšnjega statističnega urada povzema nemška tiskovna agencija dpa.

04.02.2019
Delavci v kitajskem podjetju Calbee, proizvajalcu slanih prigrizkov v metropoli Hongkong, so v soboto med pošiljko krompirja iz Francije odkril neeksplodirano ročno granato iz prve svetovne vojne.

04.02.2019
Diskonterji vedno bolj mešajo štrene največjim trgovinskim verigam, svoje prste pa so začeli „vtikati“ tudi v izgradnjo lastnih zdravstvenih oz. „beauty“ blagovnih znamk v ponudbi.

03.02.2019
Največji svetovni pivovar Anheuser-Busch InBev upa na velikanski uspeh svojih reklam med športnim dogodkom leta v ZDA, finalom lige NFL, ki ga vsi poznamo pod imenom Super Bowl.

01.02.2019
Ameriški izdajatelj kreditnih kartic Mastercard je v zadnjem lanskem četrtletju ustvaril 3,8 milijarde dolarjev prihodkov, kar je 15 odstotkov več kot v enakem obdobju leto prej.

01.02.2019
Despar Italia je v lanskem letu prodajo izdelkov pod svojo lastno blagovno znamko, povečal za 5,4 odstotka, kar je več od povprečja trga.


Stran 4/496    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
 
Novice - Svet


 
 
 
back to top