IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.11.2018 || Jutri 5. beograjska FMCG konferenca revije InStore   |  Sij z Ukrajinci sklenil prodajno pogodbo za Perutnino Ptuj  |  Opolnoči pocenitev bencina in dizla   |  "Kralj banan" je oddal najboljšo ponudbo za Gorenje Surovine  |  Darja Teržan "prestopila" v Atlantic Grupo  |  Žito z novim projektom v pomoč mladim alpskim smučarjem  |  Skupina Gefco krepi vodilni položaj na področju avtomobilske logistike  |  Amazon bo preizkusil dostavo z brezpilotnimi plovili  |  V Ljubljano prihaja Brina, ljubljanski teden džina  |  Lidla (še) ne bo v Črni gori   |  Lidl v četrtek odpira še štiri trgovine  |  Prepovedan uvoz čajne paštete Karlovačke mesne industrije  |  Na kratko iz sveta trgovcev...  |  Davčne olajšave za Amazon netijo spore v New Yorku in Arlingtonu...  |  Nov Tommy supermarket na Reki  |  Družba Schenker lani povečala prihodke in dobiček  |  ZANIMIVOST: V nepalski restavraciji strežejo roboti  |  Zanimanje za urbano čebelarstvo narašča  |  Prepovedan oglas za proizvodnjo palmovega olja najbolj gledan (VIDEO)  |  V BTC Cityju odslej izdelki zvezde Daria Cecchinija  |   ||
   

Novice - Slovenija

Stran 9/528    | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |

18.10.2018
Ob pričetku novega šolskega leta sta Zavod Varna pot in Lidl Slovenija že peto leto zapored po osmih izbranih mestih v Sloveniji organizirala preventivno-izobraževalne delavnice o varnosti v prometu. Osrednji namen delavnic je bil izobraževanje in ozaveščanje otrok, mladostnikov in njihovih staršev o odgovornem ravnanju v prometu. Skupno se je delavnic udeležilo več kot 3200 obiskovalcev, več kot 1600 otrok pa se je preizkusilo v posebnem prometnem poligonu.

18.10.2018
Podjetje Hofer deluje trajnostno naravnano in družbeno odgovorno, zato tudi letos v sodelovanju z Zvezo Lions klubov Slovenije skrbi za osveščanje javnosti o pomembnosti pravilne uporabe defibrilatorja.

18.10.2018
Tretji petek v novembru, letos 16. novembra, bomo sedmič obeleževali dan slovenske hrane, ki ga je vlada razglasila leta 2012. Na ta dan poteka tudi projekt Tradicionalni slovenski zajtrk (letos že osmi po vrsti), ko imajo otroci v osnovnih šolah in vrtcih zajtrk z živili iz lokalnega okolja.

18.10.2018
Na Brdu pri Kranju je včeraj, 17. oktobra potekala že dvanajsta Strateška konferenca o trgovini z naslovom "Trajnostni krožni poslovni modeli v trgovini: Priložnost za spodbujanje rasti, inovacij in konkurenčnosti", ki jo tradicionalno skupaj organizirata Trgovinska zbornica Slovenije (TZS) in Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani (EF).

17.10.2018
Strateška konferenca o trgovini poteka v tradicionalni organizaciji Trgovinske zbornice Slovenije in Ekonomske fakultete v Ljubljani, na Brdu pri Kranju.

17.10.2018
Skupina Špica, vodilni ponudnik rešitev za digitalno preobrazbo, rešitev za upravljanje oskrbovalnih verig in upravljanje delovne sile v jadranski regiji, in skupina IBCS, ki velja za naprednega integratorja rešitev in aplikacij s področja mobilnosti v poslovnih okoljih v srednji Evropi, sta objavila strateško partnerstvo.



17.10.2018
Ljubljanske mlekarne so največji slovenski odkupovalec surovega mleka, vsako leto ga odkupijo približno 207 milijonov litrov. A od tega je le 850.000 litrov mleka iz ekološke pridelave, to številko pa želijo zdaj po besedah direktorja družbe Tomaža Žnidariča povečati.Zato so z Zvezo društev ekoloških kmetov danes podpisali zavezo za naslovom:"S posluhom za jutri!"a

17.10.2018
25. mednarodni festival kreativnosti Zlati boben predstavlja finaliste tekmovalnega programa. Za cenjene kipce se poteguje skoraj 1200 kreativnih del in znano je, katera so se uvrstila v ožji izbor. Zmagovalci bodo znani v petek, 19. oktobra, na zaključni podelitvi nagrad, ki bo ob 20.30 uri.

16.10.2018
Ljubljanski svetniki so še pred iztekom mandata in novih županskih volitev, ki bodo 18.novembra, potrdili občinski podrobni prostorski načrt za območje med ranžirno postajo in Zaloško cesto, kjer Lidl načrtuje gradnjo logistično-distribucijskega centra.V Lidlu že dalj časa razmišljajo o selitvi logističnega centra iz Poslovne cone Komenda.

16.10.2018
V Lidlu Slovenija so predstavili novo trgovsko blagovno znamko Naše nam paše, ki z izborom izdelkov lokalne proizvodnje gradi most med slovensko tradicijo in sodobnimi kulinaričnimi smernicami.


Stran 9/528    | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
 
Novice - Slovenija


 
 
 
back to top