IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 12.07.2020 || Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  InStore št. 86 na poti k naslovnikom  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |   ||
   

Novice - Slovenija

Stran 2/651    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

09.07.2020
Po začetku karantene so največ sadov povečane lokalne potrošnje užili peki, mesarji ter trgovci s sadjem in zelenjavo, tako v Sloveniji kot tudi drugod po Evropi. Glede na izsledke raziskave podjetja Mastercard, ki med drugim vključuje tudi Slovenijo, se bo lokalni razcvet nadaljeval tudi v prihodnje.

09.07.2020
LAS Obsotelje in Kozjansko je pridobil nepovraten evropski denar (261.000 evrov) za tri projekte na področju turizma, kmetijstva in gastronomije, ohranjanja zavarovanih območij narave ter spodbujanja razvoja rokodelstva. Novosti se med drugim obetajo v Rogatcu, Tuncovcu in Podsredi, kjer bo vrata odprla nova trgovina.odje projektov na Razvojni agenciji Sotla Anite

08.07.2020
Družba Hisense Gorenje v Velenju vzpostavlja globalni center za raziskave in razvoj za kuhalne aparate in pomivalne stroje za celotno skupino Hisense.

08.07.2020
Mlekarna Celeia že 13. leto zapored izbira mlečno kraljico Zelene doline. Zelo odmeven dogodek dobi novo dimenzijo, ko naša kraljica, letos je to Teja Žogan s Ponikve pri Šentjurju, predstavi svoj Kraljičin jogurt.

08.07.2020
Vzpostavljen je sistem kolektivne blagovne znamke, ki sledi modelu Izvorno slovensko. Včeraj je Zavod za turizem Maribor - Pohorje na novinarski konferenci predstavil nov projekt vzpostavitve kolektivne blagovne znamke Naše najboljše, s katerim si bodo prizadevali za visoko in celovito usklajeno kakovost gastronomske in z njo povezane ponudbe.

08.07.2020
Sodelujoči v projektu Applause, ki v ospredje postavlja škodljivost in tudi morebitno uporabnost invazivnih tujerodnih vrst, so pripravili natečaj, v sklopu katerega iščejo najbolj inovativno jed iz topinamburja in štrbonclja.

08.07.2020
Pri podjetju HOFER v okviru iniciative Danes za jutri z donacijo v vrednosti 5000 evrov tudi letos podpirajo Zavod Gibaj in zmagaj.

08.07.2020
Državni zbor se bo prihodnji četrtek sestal na izredni seji, na kateri bo opravil drugo obravnavo predloga novele zakona o trgovini, ki predvideva zaprtje trgovin ob nedeljah, je danes sklenil kolegij predsednika državnega zbora.

07.07.2020
Pridelek ekološko pridelanega sadja je bil v 2019 dvakrat manjši kot v 2018 (v 2019 je tehtal 2.461 ton, v letu 2018 pa 5.029 ton), so sporočil iz SURS-a. Cene sadja in zelenjave (ne samo ekološko pridelanega) so se dvignile za približno 5%.

07.07.2020
Pri blagovni znamki Barcaffè (Atlantic Grupa) so se ob 50-letnici te kultne kave odločili osrečiti kavoljube. S priljubljeno mlado oblikovalko Aljo Horvat so pripravili omejeno kolekcijo skodelic, ki ponazarjajo lepe trenutke ob omamno dišeči skodelici kave.


Stran 2/651    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
 
Novice - Slovenija


 
 
 
back to top