IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 08.07.2020 || V Gorenju razvojni center za kuhalne in pomivalne aparate skupine Hisense  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Mlekarna Celeia v poletje s svežino Kraljičinega jogurta  |  Blagovna znamka: "Naše najboljše", se je predstavila  |  Aldi v partnerstvu s Plantonom preprečuje klanje moških piščancev  |  GSK in PMI skupaj v proizvodnjo cepiva za Covid-19  |  Kmetijska zadruga Agro-MV iz Sivca bo gradila sušilnico   |  Albert Heijn prevzema Jumbo Heerschap prodajalne  |  Nemčija lani največja evropska izvoznica čokolade  |  Iščejo (naj) inovativno jed iz topinamburja in štrbonclja  |  Raziskava: "E-prodaja živil bo letno rasla za 23 odstotkov"  |  Tikveš na tekmovanju Citadelles du Vin osvojil štiri zlate medalje  |  Hofer donira 5000 evrov v podporo otroškega tabora  |  Državni zbor o noveli zakona o trgovini prihodnji četrtek na izredni seji  |  Pridelek ekološko pridelanega sadja v 2019 manjši kot v 2018  |  Uber za 2,35 milijarde evrov kupuje dostavno službo Postmates  |  Okrogla miza o mobilizaciji evropskega podeželja  |  V Kragujevcu postavili prvi reciklomat  |  Barcaffè z Aljo Horvat pripravil posebne skodelice za kavo  |  Trgovec Kam včeraj odprl nov market v glavnem mestu  |   ||
   

Novice - Slovenija

Stran 1/661    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

08.07.2020
Družba Hisense Gorenje v Velenju vzpostavlja globalni center za raziskave in razvoj za kuhalne aparate in pomivalne stroje za celotno skupino Hisense.

08.07.2020
Mlekarna Celeia že 13. leto zapored izbira mlečno kraljico Zelene doline. Zelo odmeven dogodek dobi novo dimenzijo, ko naša kraljica, letos je to Teja Žogan s Ponikve pri Šentjurju, predstavi svoj Kraljičin jogurt.

08.07.2020
Vzpostavljen je sistem kolektivne blagovne znamke, ki sledi modelu Izvorno slovensko. Včeraj je Zavod za turizem Maribor - Pohorje na novinarski konferenci predstavil nov projekt vzpostavitve kolektivne blagovne znamke Naše najboljše, s katerim si bodo prizadevali za visoko in celovito usklajeno kakovost gastronomske in z njo povezane ponudbe.

08.07.2020
Sodelujoči v projektu Applause, ki v ospredje postavlja škodljivost in tudi morebitno uporabnost invazivnih tujerodnih vrst, so pripravili natečaj, v sklopu katerega iščejo najbolj inovativno jed iz topinamburja in štrbonclja.

08.07.2020
Pri podjetju HOFER v okviru iniciative Danes za jutri z donacijo v vrednosti 5000 evrov tudi letos podpirajo Zavod Gibaj in zmagaj.

08.07.2020
Državni zbor se bo prihodnji četrtek sestal na izredni seji, na kateri bo opravil drugo obravnavo predloga novele zakona o trgovini, ki predvideva zaprtje trgovin ob nedeljah, je danes sklenil kolegij predsednika državnega zbora.

07.07.2020
Pridelek ekološko pridelanega sadja je bil v 2019 dvakrat manjši kot v 2018 (v 2019 je tehtal 2.461 ton, v letu 2018 pa 5.029 ton), so sporočil iz SURS-a. Cene sadja in zelenjave (ne samo ekološko pridelanega) so se dvignile za približno 5%.

07.07.2020
Pri blagovni znamki Barcaffè (Atlantic Grupa) so se ob 50-letnici te kultne kave odločili osrečiti kavoljube. S priljubljeno mlado oblikovalko Aljo Horvat so pripravili omejeno kolekcijo skodelic, ki ponazarjajo lepe trenutke ob omamno dišeči skodelici kave.

07.07.2020
SAP ima novo organizacijsko strukturo in vodstvo v regiji jugovzhodne Evrope. Novo funkcijo operativnega direktorja za jugovzhodno Evropo je prevzel Gregor Potočar, ki še naprej vodi tudi SAP Slovenija, medtem ko je Josephin Galla prevzela mesto generalne direktorice SAP na novo oblikovane regije.

07.07.2020
Leta 2009 je Slovenija za zeleno trgatev namenila 130.000 evrov, leto kasneje pa 140.000. Tokrat se je za evropski ukrep za preprečitev zloma vinskega trga prijavilo 296 vinogradnikov, ki nameravajo zeleno grozdje potrgati na 328 hektarjih površin.


Stran 1/661    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
 
Novice - Slovenija


 
 
 
back to top