IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 24.11.2017 || 90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Nova 60. številka revije InStore že v tiskarni  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |  Dia izdelke verige Clarel ponuja prek Amazona  |   ||
   

Znanje, kakovost in sodelovanje ne poznajo krize

01.10.2012
 Za nami je jubilejni, 50. mednarodni kmetijsko-živilski sejem AGRA v Gornji Radgoni. Zadovoljni smo, ker je visoko obletnico praznoval v družbi večjega števila razstavljavcev in obiskovalcev. Obenem pa v jubileju vidimo tudi pomembno prelomnico za samo prireditev, za nas kot enega najpomembnejših organizatorjev sejmov v Sloveniji ter za področje agroživilstva in gospodarstva v celoti.
 
 
Piše: Janez Erjavec, direktor Pomurskega sejma Agra

Domala vsi razstavljalci so zagotavljali, da je ta sejem za njih izrednega pomena in da bodo na njem zagotovo tudi v prihodnje. In zakaj je tako? Odgovor je v dejstvu, da AGRA že pol stoletja združuje vse tiste, ki ponujajo odgovore na vprašanja razvoja kmetijstva, agroživilstva in vsega, kar je povezano s proizvodnjo hrane in varovanjem kmetijskih površin. Odgovor je v dejstvu, da so vsi deležniki, ki jo oblikujejo, soglasni, da so lahko ti odgovori adekvatni le v primeru, ko agroživilski in gospodarski razvoj v celoti upošteva vse vidike varovanja naravnega okolja pa tudi, da upošteva kodekse poštenih poslovnih praks med posameznimi deležniki. Tak način gledanja pa odpira nove možnosti inovativnim in prilagodljivim podjetjem, kmetom, obrtnikom in posameznikom. V gospodarstvu se dogaja tiha revolucija, v kateri prevzemajo vodenje razvoja ravno slednji. In njihove zamisli prevzemajo tudi velika podjetja in multinacionalke, saj so doumeli, da je to edina možnost za to, da obstanejo na trgu. In to je tudi odgovor na krizo slovenske živilsko-predelovalne industrije in celotnega gospodarstva. Je to res kriza ali je le velika priložnost za inovativne, prodorne, ustvarjalne in marljive?Na sejmu AGRA se je kot eden od vrhuncev predstavitev v projektu Kupujem slovensko predstavilo 50 najpomembnejših slovenskih blagovnih znamk. Prepričan sem, da že desetletja gradijo svojo prepoznavnost ravno na temeljih avtohtonosti, tradicije, sodelovanja z domačimi proizvajalci … in ob vsemu sodobnemu znanju tehnološko dovršene pridelave, predelave in globalnega trženja. In da je tak način razmišljanja pravilen, dokazujejo tudi ocenjevanja kakovosti, ki potekajo pod okriljem mednarodnega kmetijsko-živilskega sejma AGRA. Proizvajalce spodbujajo k vedno boljši, širši in kakovostnejši ponudbi. Spodbujajo jih k višanju nivoja znanja in nenehnemu tehnološkemu posodabljanju proizvodnje. Skrbijo za rast kakovosti posameznih izdelkov in njihovo konkurenčnost na globalnem tržišču. Zagotavljajo, da gresta tehnološki razvoj, kakovost, zadovoljstvo kupca in marketing v prihodnost z roko v roki. To je pristop, ki plete trajno vez med dobavitelji in proizvajalcem ter med proizvajalcem in kupcem. Ustvarja zadovoljnega kupca, ki se ob izdelkih počuti dobro in varno in ustvarja uspešnega proizvajalca, ki ve, da mu ne bo zmanjkalo prihodnosti…Znanje, kakovost in sodelovanje ne poznajo krize. Zato verjamem v konkurenčnost slovenskega pridelovalca in proizvajalca ter v modrost slovenskega kupca, ki zna izbrati najboljše in ki se tudi zaveda, kaj pomeni nakup domače blagovne znamke za obstoj slovenskega gospodarstva. Verjamem pa tudi, da bomo v prihodnje znali najti skupno vizijo in strategijo celotnega gospodarstva in mehanizme tržnega gospodarstva, ki ne bo zgolj špekulativen, ampak tudi pošten in pravičen. Ob sejmu in na različnih dogodkih in prireditvah, ki so ga spremljali, smo dobili številne čestitke in pohvale, tako s strani slovenskih, kot tudi tujih predstavnikov, tako politike, stroke in gospodarstva. Obiskali so ga najvidnejši predstavniki slovenske države, od predsednika republike dr. Danila Türka do ministra za kmetijstvo in okolje Franca Bogoviča, ki je sodeloval na vseh pomembnih dogodkih.  Tudi ministri iz kar osmih držav ter veleposlaniki in gospodarski atašeji iz več kot 20 držav, tako Evrope, kot sveta. Na njem so imeli svoje razstavne prostore poleg avstrijske Štajerske tudi avtonomna pokrajina Vojvodina, Republika Srbska in države: Poljska, Madžarska in Brazilija. AGRA si skupaj z njimi prizadeva za skupne cilje: biti razpoznavni, dobri in poslovno uspešni. Zato pomaga k uveljavljanju novih in k utrjevanju obstoječih blagovnih znamk v tem delu Evrope. Predstavili so se kmetje in obrtniki, ki so s svojimi pridelki in izdelki postali prepoznavni na slovenskem in širšem trgu. Predstavile so se kmetije z dopolnilnimi dejavnostmi, z lastnimi blagovnimi znamkami in turistično ponudbo. Evropska komisija je opozarjala na pomen zdrave pridelave in hrane. Ministrstvo za kmetijstvo in okolje je opozarjalo na pomen oskrbe iz bližine. Ponujena so bila številna orodja, mehanizacija in sredstva za ekološko, bio in sonaravno pridelavo. Za zdravo predelavo hrane itd. Uspešen proizvajalec ima že pri snovanju novih ali obujanju ter vzdrževanju tradicionalnih izdelkov najprej pred očmi kupca in njegovo zadovoljstvo. S to vizijo razvija tehnologijo, izbira najboljše pridelovalce, sestavine, povezuje najboljše strokovnjake in delavce, ki na koncu naredijo odličen izdelek. In enako, kot velja za celotno gospodarstvo, velja tudi za nas sejmarje. Pomurski sejem gradi svoje cilje na povezovanju tradicije in inovativnosti, lokalnega in globalnega. Svoje delo plemenitimo z novimi znanji, tehnologijami in ustvarjalnostjo. Z njimi in s predanim delom se lahko prilagajamo trgu in uvajamo nove razvojne pristope s katerimi uresničujemo cilje podjetij, ki sodelujejo na sejmih in ocenjevanjih kakovosti. Nove promocijske in trženjske tehnologije ne vidimo kot nelojalno konkurenco sejmu, temveč kot orodja, ki jih lahko sejmarji uspešno izkoristimo za najuspešnejšo, primarno tržno, promocijsko in medosebno povezovanje.

 
 
 
 
back to top