IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 18.01.2018 || Mercator s skakalci spodbuja zdrav slog življenja (VIDEO)  |  Obrat Mipa v Kromberku (dokončno) kupuje Pivka Perutninarstvo  |  Sodišče priznalo za 4,1 milijarde evrov terjatev do Agrokorja  |  Prodaja avokada se utegne letos podvojiti  |  Trgovec Iceland do leta 2023 brez plastičnih pakiranj  |  Ferrero postaja tretji največji svetovni proizvajalec čokolade  |  Plodine v Puli odprle objekt št. 81  |  Manj ovir za GSO  |  Tuševa zvezdica se je danes začela v Ljubljani   |  Družba Mlino 77,6-odstotna lastnica Mlinotesta  |  Sejmi v organizaciji Pomurskega sejma leta 2018...  |  Pivovarni Laško in Pristopu priznanje PRO PR Awards  |  Evropska komisija predstavila strategijo za boj proti plastičnim odpadkom  |  Prihaja Dindr - aplikacija za iskanje partnerja prek hrane  |  Zaživel zakon o prepovedi oglaševanja alkohola  |  Skopski pazar nič več v poslovanju z marketi  |  Hrustljava novost - Manner Knuspino  |  Trgovina Snage brez embalaže bo na ljubljanski tržnici  |   EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov  |  Gorivo se je podražilo  |   ||
   

Zbiranje člankov

14.04.2013
Piše: Kenan Uštović

Že večkrat sem pisal o tem, kaj morajo narediti podjetja, da bi se razlikovala od konkurence. Prvenstveno moramo poznati njihovo delo, strategije in vlogo na tržišču. Postavlja se vprašanje, kako dobiti informacije o konkurenci v času, ko matične številke ne morejo dobiti niti otroci. Ravno odgovor na to vprašanje je tema, o kateri bom pisal tokrat. Večina podjetij želi spremljati konkurenco prek njihove marketinške aktivnosti. Zato spremljajo časopise in oglase na televiziji ter zbirajo članke. Dobra podjetja prilagajajo svojo strategijo, ko analizirajo delo konkurence, odlična podjetja pa sama ustvarjajo trende.
 
Slišali ste že za press clipping. Ena od definicij press clipinga je, da je to selektivno in stalno spremljanje, razvrščanje in zbiranje informacij iz medijev po vnaprej določenih kriterijih. To je servis, ki spremlja tiskane in elektronske medije ter za potrebe uporabnikov pripravlja novičarsko dokumentacijo glede na tematike in ključne besede.
 
Tisto, na kar moramo spomniti takoj, je tudi to, da v BiH obstajajo zelo dobre agencije, ki se s tem ukvarjajo. Tržišče bh. press clippinga je v razvoju in mnoga podjetja še niso prepoznala njihove prednosti. Obstaja še mnogo managerjev, ki razmišljajo nekako takole: "Ne bom plačeval še tega, da mi bo nekdo bral časopise in gledal televizijo, za mene je dovolj to, da imam oddelek za marketing, naj oni zbirajo članke, saj je to njihov poselˮ, ali "nihče od zunaj ne more poznati tržišča tako kot jazˮ. Iskreno vam povem, da so to napačna mišljenja.  
 
Press clipping pomeni precej več od golega zbiranja člankov, precej več od spremljanja oglasov in internetnih portalov. To je orodje, ki vam lahko privarčuje plače več deset delavcev, ki bi morali vsak dan spremljati tiskane, televizijske in internetne vsebine. Mar ni učinkoviteje, da vsako jutro, ko pridete v službo, iz udobja svoje pisarne odprete svoj e-predal in vas tam pričakajo vse informacije o tem, kaj počne vaša konkurenca? Za tem e-dopisom je celotna ekipa izobraženih ljudi, ki so za vas 24 ur spremljali, zbirali in izbirali informacije, ki bi vas lahko zanimale. Vi bi za pridobitev teh informacij potrebovali ure in ure. Ravno zaradi tega obstajajo agencije, ki to počnejo za vas in vam tako privarčujejo - čas. Press clipping je tukaj prvenstveno zaradi tega, da bi vam pomogal sprejeti odločitve, le da v tem primeru razpolagate z vsemi informacijami, ki so vam potrebne.  
 
"Napakam se ne da izogniti. Lahko le upate, da vas ne bodo predrago stale.ˮ (Lee Iacocca)

 
A ne si misliti, da se tako spremlja le konkurenca. Spremljajo lahko in analizirajo tudi vaš delež na tržišču. S tem vam pomagajo, da spoznate, kje se motite in kje delate napake. Tukaj je malo prostora, da bi se predstavile vse prednosti, ki vam jih omogoča press clipping. Malo povprašajte. Vaši konkurentje bržčas že dolgo izkoriščajo tovrstne predosti in svojo strategijo razvijajo na ta način. Obrnite se okoli in izkoristite priložnost.
 
Lahko vam zagotovim, da vas bo večina uvidela prednosti tega servisa in boste razočarani, ker ste to dojeli šele sedaj. 

 
 
 
 
back to top