IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 21.01.2018 || Spar Slovenija predstavlja spletno trgovino (VIDEO)  |  Košaki s potrjeno ponovno prisilno poravnavo  |  Berlin zaživel v znamenju Zelenega tedna  |  Rezanci iz Rume v Ameriki in Kanadi  |   Hrvaška vlada pričakuje sporazum o poravnavi z upniki Agrokorja  |  Delta Agrar letos načrtuje vlaganja, ki presegajo 40 milijonov evrov  |  EKSKLUZIVNO:Velika promocija novega izdelka Coca-Cole, ledenega čaja Fuze Tea   |  Lidl prisiljen v spremembo začetnih načrtov  |  AB InBev prodal dve nemški blagovni znamki piva  |  Mercator s skakalci spodbuja zdrav slog življenja (VIDEO)  |  Obrat Mipa v Kromberku (dokončno) kupuje Pivka Perutninarstvo  |  Sodišče priznalo za 4,1 milijarde evrov terjatev do Agrokorja  |  Prodaja avokada se utegne letos podvojiti  |  Trgovec Iceland do leta 2023 brez plastičnih pakiranj  |  Ferrero postaja tretji največji svetovni proizvajalec čokolade  |  Plodine v Puli odprle objekt št. 81  |  Razpis za sadjarje in vinogradnike  |  Natur aktiv BIO zajtrk za medije  |  Vinakoper marca z novim direktorjem Borutom Fakinom  |  Manj ovir za GSO  |   ||
   

Zaupanje potrošnikov se krepi tudi novembra

23.11.2012
V Sloveniji se je zaupanje potrošnikov po oktobrskem zvišanju tudi novembra okrepilo. Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila v primerjavi z oktobrom višja za odstotno točko, k čemer so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede stopnje brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih.
 
Vrednost tega kazalnika je bila namreč v mesečni primerjavi za pet odstotnih točk nižja. Znižanje vrednosti tega kazalnika pomeni, da gre za izboljšanje, saj čim nižja je vrednost tega kazalnika, tem boljše je stanje, ki ga ta odraža, ugotavlja državni statistični urad.
 
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila novembra za 12 odstotnih točk nižja od vrednosti v novembru lani in 13 odstotnih točk nižja od povprečja prejšnjega leta.Novembra so se glede na oktober zvišale vrednosti petih kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov.
 
Nespremenjena je ostala le vrednost kazalnika varčevanje v prihodnjih 12 mesecih.
 
Vrednosti kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju, so se večinoma znižale. Stanje se je glede na prejšnji mesec izboljšalo pri kazalnikih primernost trenutka za varčevanje in pri opisu sedanjega finančnega stanja v gospodinjstvu.
 
Vrednost kazalnika gibanje cen v prihodnjih 12 mesecih se je novembra v primerjavi z oktobrom znižala za osem odstotnih točk. V primerjavi z lanskim povprečjem se je vrednost tega kazalnika zvišala za šest odstotnih točk, hkrati je bila šest odstotnih točk višja od vrednosti v novembru lani. Znižanje vrednosti tega kazalnika pomeni, da gre za izboljšanje, saj čim nižja je vrednost tega kazalnika, tem boljše je stanje, ki ga ta odraža.
 
Na vprašanje, kakšna bo rast cen v prihodnjih 12 mesecih glede na sedanje gibanje cen, je 21 odstotkov anketiranih odgovorilo, da naj bi po njihovem mnenju cene rasle hitreje, 46 odstotkov jih je odgovorilo, da naj bi cene naraščale po enaki stopnji, 12 odstotkov, da naj bi cene naraščale po nižji stopnji, 17 odstotkov, da naj bi cene ostale približno enake in dva odstotka, da naj bi cene rahlo padle.

 
 
 
 
back to top