IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.06.2018 || Gorivo se je opolnoči pocenilo  |   Možna kupca Mercatorja tudi hrvaška Adris in Atlantic Grupa  |  Amazon na Irskem odpira 1000 novih delovnih mest  |  Coop bo živila dostavljal z Volvo tovornjaki na električni pogon  |  Izjemno desetletje za proizvajalca tunine Calvo (VIDEO)  |  Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič (Rok's nut butter)  |  Proizvodnja kozjega mleka lani večja za 4,4 odstotka  |  Velpro podpisal pogodbo o sodelovanju z manjšimi trgovci  |  Hofer zagnal projekt 1, 2, 3, GREMO!  |  Razočaranje zaradi krčenja proračuna za kmetijstvo  |  Petrol do leta 2022 z več kot petmilijardno prodajo  |  Eurospin kmalu odpira trgovino v Sežani  |  Poletna vinska razvajanja v staro Ljubljano privabila 5000 obiskovalcev   |  Pšenice bo letos manj, kakovost slabša, cene neznanka  |  NT Bolero odprl obrat za predelavo sadja v Topoli  |  V Agrokorju soglasno potrdili dogovor o prestrukturiranju  |  22 slovenskih podjetij po posle v Nemčijo  |  L'Óreal želi postati svetovni lider v proizvodnji dišav  |  Zadrugam v pomoč aplikacija za skupno nabavo repromateriala  |  Podravki nagrada CROPAK za Dolcelo Cake2Go  |   ||
   

Zaupanje potrošnikov se krepi tudi novembra

23.11.2012
V Sloveniji se je zaupanje potrošnikov po oktobrskem zvišanju tudi novembra okrepilo. Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila v primerjavi z oktobrom višja za odstotno točko, k čemer so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede stopnje brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih.
 
Vrednost tega kazalnika je bila namreč v mesečni primerjavi za pet odstotnih točk nižja. Znižanje vrednosti tega kazalnika pomeni, da gre za izboljšanje, saj čim nižja je vrednost tega kazalnika, tem boljše je stanje, ki ga ta odraža, ugotavlja državni statistični urad.
 
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila novembra za 12 odstotnih točk nižja od vrednosti v novembru lani in 13 odstotnih točk nižja od povprečja prejšnjega leta.Novembra so se glede na oktober zvišale vrednosti petih kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov.
 
Nespremenjena je ostala le vrednost kazalnika varčevanje v prihodnjih 12 mesecih.
 
Vrednosti kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju, so se večinoma znižale. Stanje se je glede na prejšnji mesec izboljšalo pri kazalnikih primernost trenutka za varčevanje in pri opisu sedanjega finančnega stanja v gospodinjstvu.
 
Vrednost kazalnika gibanje cen v prihodnjih 12 mesecih se je novembra v primerjavi z oktobrom znižala za osem odstotnih točk. V primerjavi z lanskim povprečjem se je vrednost tega kazalnika zvišala za šest odstotnih točk, hkrati je bila šest odstotnih točk višja od vrednosti v novembru lani. Znižanje vrednosti tega kazalnika pomeni, da gre za izboljšanje, saj čim nižja je vrednost tega kazalnika, tem boljše je stanje, ki ga ta odraža.
 
Na vprašanje, kakšna bo rast cen v prihodnjih 12 mesecih glede na sedanje gibanje cen, je 21 odstotkov anketiranih odgovorilo, da naj bi po njihovem mnenju cene rasle hitreje, 46 odstotkov jih je odgovorilo, da naj bi cene naraščale po enaki stopnji, 12 odstotkov, da naj bi cene naraščale po nižji stopnji, 17 odstotkov, da naj bi cene ostale približno enake in dva odstotka, da naj bi cene rahlo padle.

 
 
 
 
back to top