IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.04.2018 || Iz Ljubljanice so letos (s Sparom) potegnili tono in pol odpadkov  |  Todorić:” Naredil sem napako z vražjim Mercatorjem!”  |  7. Festival čokolade (v znamenju št.7) v Radovljici  |  Po Ljubljani z dogodivščinami Odprte kuhne na vrsti Koper, sledi Nova Gorica...  |  Spar odprl 101. trgovino v Idriji  |  Jutri ekološko-čistilna akcija za čisto Ljubljanico s Sparom  |  FerFud BBQ TOUR – žar turneja danes v Mariboru   |  Zaključen marketinški tsunami FMCG v Zagrebu  |  Pivovarni Heineken in Bavaria uspešni izven Evrope  |   Trgovci za InStore potrdili, da bodo zaračunavali vrečke  |  Amazon presegel 100 milijonov naročnikov na storitev Prime  |  Od jutri v prenovljeno prodajalno dm v Škofji Loki  |   P&G prevzel del ponudbe Merck-a za 3,4 milijarde evrov  |  Šibek dolar slabi Unilever  |  Danone z največjo rastjo prodaje v zadnjih petih letih  |  Natur Premium Perutnine Ptuj vstopa na makedonski trg   |  Dan zemlje - "prenehajmo svet onesnaževati s plastiko!"  |  Mercator:"Dobrodošli v Great!"  |  Priznanje Logist leta v Frigologo   |  Hud mraz marca skrčil prodajo na drobno   |   ||
   

Zaupanje potrošnikov se krepi tudi novembra

23.11.2012
V Sloveniji se je zaupanje potrošnikov po oktobrskem zvišanju tudi novembra okrepilo. Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila v primerjavi z oktobrom višja za odstotno točko, k čemer so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede stopnje brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih.
 
Vrednost tega kazalnika je bila namreč v mesečni primerjavi za pet odstotnih točk nižja. Znižanje vrednosti tega kazalnika pomeni, da gre za izboljšanje, saj čim nižja je vrednost tega kazalnika, tem boljše je stanje, ki ga ta odraža, ugotavlja državni statistični urad.
 
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila novembra za 12 odstotnih točk nižja od vrednosti v novembru lani in 13 odstotnih točk nižja od povprečja prejšnjega leta.Novembra so se glede na oktober zvišale vrednosti petih kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov.
 
Nespremenjena je ostala le vrednost kazalnika varčevanje v prihodnjih 12 mesecih.
 
Vrednosti kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju, so se večinoma znižale. Stanje se je glede na prejšnji mesec izboljšalo pri kazalnikih primernost trenutka za varčevanje in pri opisu sedanjega finančnega stanja v gospodinjstvu.
 
Vrednost kazalnika gibanje cen v prihodnjih 12 mesecih se je novembra v primerjavi z oktobrom znižala za osem odstotnih točk. V primerjavi z lanskim povprečjem se je vrednost tega kazalnika zvišala za šest odstotnih točk, hkrati je bila šest odstotnih točk višja od vrednosti v novembru lani. Znižanje vrednosti tega kazalnika pomeni, da gre za izboljšanje, saj čim nižja je vrednost tega kazalnika, tem boljše je stanje, ki ga ta odraža.
 
Na vprašanje, kakšna bo rast cen v prihodnjih 12 mesecih glede na sedanje gibanje cen, je 21 odstotkov anketiranih odgovorilo, da naj bi po njihovem mnenju cene rasle hitreje, 46 odstotkov jih je odgovorilo, da naj bi cene naraščale po enaki stopnji, 12 odstotkov, da naj bi cene naraščale po nižji stopnji, 17 odstotkov, da naj bi cene ostale približno enake in dva odstotka, da naj bi cene rahlo padle.

 
 
 
 
back to top