IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.03.2017 || Peta sezona gurmanskih dogodivščin z Odprto kuhno   |  Dobre letošnje napovedi prodaje na drobno  |  ZANIMIVOST: Albert Heijn z Youtube kanalom  |  Europark odslej ponuja tudi trgovino iStyle  |  V štajersko prestolnico prihaja nova dm prodajalna  |  Paloma povečala prodajo na 86,7 milijonov evrov  |  Lidl daje največ za oglaševanje  |  Tesco prodaja vedno več organskega  |  Nagradna igra Lidl Slovenije ob 10. obletnici delovanja   |  Nova velika nagrada za Sparovo akcijo “Štartaj Slovenija”   |   Lidl tudi v Pirotu  |   Prihaja polna noč popustov v Cityparku  |  Amazon prevzel največjega spletnega trgovca na Bližnjem vzhodu  |  Znane so najboljše restavracije po izboru Diners Cluba  |  Voda je tekoče zlato  |  Nova linija za stekleničenje Prolom vode  |  Mercadona povečala prednost pred ostalimi trgovci  |  Nestea se vrača pod okrilje Nestléa  |  Aldi kmalu začenja s poslovanjem v Italiji  |  Prenovljeni Tuš supermarket Ptuj odprl svoja vrata  |   ||
   

Zaupanje potrošnikov se krepi tudi novembra

23.11.2012
V Sloveniji se je zaupanje potrošnikov po oktobrskem zvišanju tudi novembra okrepilo. Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila v primerjavi z oktobrom višja za odstotno točko, k čemer so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede stopnje brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih.
 
Vrednost tega kazalnika je bila namreč v mesečni primerjavi za pet odstotnih točk nižja. Znižanje vrednosti tega kazalnika pomeni, da gre za izboljšanje, saj čim nižja je vrednost tega kazalnika, tem boljše je stanje, ki ga ta odraža, ugotavlja državni statistični urad.
 
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila novembra za 12 odstotnih točk nižja od vrednosti v novembru lani in 13 odstotnih točk nižja od povprečja prejšnjega leta.Novembra so se glede na oktober zvišale vrednosti petih kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov.
 
Nespremenjena je ostala le vrednost kazalnika varčevanje v prihodnjih 12 mesecih.
 
Vrednosti kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju, so se večinoma znižale. Stanje se je glede na prejšnji mesec izboljšalo pri kazalnikih primernost trenutka za varčevanje in pri opisu sedanjega finančnega stanja v gospodinjstvu.
 
Vrednost kazalnika gibanje cen v prihodnjih 12 mesecih se je novembra v primerjavi z oktobrom znižala za osem odstotnih točk. V primerjavi z lanskim povprečjem se je vrednost tega kazalnika zvišala za šest odstotnih točk, hkrati je bila šest odstotnih točk višja od vrednosti v novembru lani. Znižanje vrednosti tega kazalnika pomeni, da gre za izboljšanje, saj čim nižja je vrednost tega kazalnika, tem boljše je stanje, ki ga ta odraža.
 
Na vprašanje, kakšna bo rast cen v prihodnjih 12 mesecih glede na sedanje gibanje cen, je 21 odstotkov anketiranih odgovorilo, da naj bi po njihovem mnenju cene rasle hitreje, 46 odstotkov jih je odgovorilo, da naj bi cene naraščale po enaki stopnji, 12 odstotkov, da naj bi cene naraščale po nižji stopnji, 17 odstotkov, da naj bi cene ostale približno enake in dva odstotka, da naj bi cene rahlo padle.

 
 
 
 
back to top