IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.03.2017 || Peta sezona gurmanskih dogodivščin z Odprto kuhno   |  Dobre letošnje napovedi prodaje na drobno  |  ZANIMIVOST: Albert Heijn z Youtube kanalom  |  Europark odslej ponuja tudi trgovino iStyle  |  V štajersko prestolnico prihaja nova dm prodajalna  |  Paloma povečala prodajo na 86,7 milijonov evrov  |  Lidl daje največ za oglaševanje  |  Tesco prodaja vedno več organskega  |  Nagradna igra Lidl Slovenije ob 10. obletnici delovanja   |  Nova velika nagrada za Sparovo akcijo “Štartaj Slovenija”   |   Lidl tudi v Pirotu  |   Prihaja polna noč popustov v Cityparku  |  Amazon prevzel največjega spletnega trgovca na Bližnjem vzhodu  |  Znane so najboljše restavracije po izboru Diners Cluba  |  Voda je tekoče zlato  |  Nova linija za stekleničenje Prolom vode  |  Mercadona povečala prednost pred ostalimi trgovci  |  Nestea se vrača pod okrilje Nestléa  |  Aldi kmalu začenja s poslovanjem v Italiji  |  Prenovljeni Tuš supermarket Ptuj odprl svoja vrata  |   ||
   

Zaupanje potrošnikov se januarja krepi

23.01.2014
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila januarja za tri odstotne točke višja kot decembra. K temu so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede finančnega stanja v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih in gospodarskega stanja v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih.
 
Vrednost obeh omenjenih kazalnikov je bila v primerjavi s prejšnjim mesecem za sedem odstotnih točk višja. Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila v januarju za odstotno točko višja kot v januarju lani in za dve odstotni točki višja od povprečja prejšnjega leta, kažejo podatki statističnega urada.
 
Januarja so se glede na december zvišale vrednosti štirih od šestih kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov, in sicer finančno stanje v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih, gospodarsko stanje v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, gibanje cen v prihodnjih 12 mesecih ter raven brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih.
 
Znižali pa sta se vrednosti kazalnikov možnost za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih ter možnost večjih nakupov v prihodnjih 12 mesecih. Zvišale so se tudi vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju, in sicer gospodarsko stanje v Sloveniji v preteklih 12 mesecih, gibanje cen v preteklih 12 mesecih ter primernost trenutka za večje nakupe.
 
Stanje pa se je glede na prejšnji mesec poslabšalo pri kazalnikih primernost trenutka za varčevanje in sedanje finančno stanje v gospodinjstvu, vrednost kazalnika finančno stanje v gospodinjstvu v preteklih 12 mesecih pa je ostala nespremenjena. Pri četrtletnem vprašanju glede verjetnosti za porabo večjih vsot denarja za izboljšavo v svojem domu v prihodnjih 12 mesecih se je vrednost kazalnika v januarju v primerjavi z oktobrom 2013 znižala za šest odstotnih točk.
 
V primerjavi z enakim obdobjem lanskega leta je bila vrednost tega kazalnika nižja za 12 odstotnih točk, glede na povprečje 2013 pa je bila nižja za osem odstotnih točk. Na vprašanje, kako verjetno je, da bodo v prihodnjih 12 mesecih porabili večje vsote denarja za izboljšave v domu, je osem odstotkov anketiranih odgovorilo, da je to zelo verjetno, devet odstotkov jih je odgovorilo, da je to verjetno, 11 odstotkov, da to ni posebej verjetno, in 72 odstotkov, da to sploh ni verjetno.

 
 
 
 
back to top