IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 18.10.2018 || Še 7 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |  Bosna in Hercegovina velika uvoznica piva, a poraba je manjša  |  Ljubljanske mlekarne želijo odkupiti več ekološko pridelanega mleka  |  Znani so finalisti 25. Zlatega bobna  |  Obravnava o Todorićevi izročitvi na londonskem sodišču do konca tedna  |   ||
   

Zaupanje potrošnikov se januarja krepi

23.01.2014
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila januarja za tri odstotne točke višja kot decembra. K temu so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede finančnega stanja v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih in gospodarskega stanja v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih.
 
Vrednost obeh omenjenih kazalnikov je bila v primerjavi s prejšnjim mesecem za sedem odstotnih točk višja. Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila v januarju za odstotno točko višja kot v januarju lani in za dve odstotni točki višja od povprečja prejšnjega leta, kažejo podatki statističnega urada.
 
Januarja so se glede na december zvišale vrednosti štirih od šestih kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov, in sicer finančno stanje v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih, gospodarsko stanje v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, gibanje cen v prihodnjih 12 mesecih ter raven brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih.
 
Znižali pa sta se vrednosti kazalnikov možnost za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih ter možnost večjih nakupov v prihodnjih 12 mesecih. Zvišale so se tudi vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju, in sicer gospodarsko stanje v Sloveniji v preteklih 12 mesecih, gibanje cen v preteklih 12 mesecih ter primernost trenutka za večje nakupe.
 
Stanje pa se je glede na prejšnji mesec poslabšalo pri kazalnikih primernost trenutka za varčevanje in sedanje finančno stanje v gospodinjstvu, vrednost kazalnika finančno stanje v gospodinjstvu v preteklih 12 mesecih pa je ostala nespremenjena. Pri četrtletnem vprašanju glede verjetnosti za porabo večjih vsot denarja za izboljšavo v svojem domu v prihodnjih 12 mesecih se je vrednost kazalnika v januarju v primerjavi z oktobrom 2013 znižala za šest odstotnih točk.
 
V primerjavi z enakim obdobjem lanskega leta je bila vrednost tega kazalnika nižja za 12 odstotnih točk, glede na povprečje 2013 pa je bila nižja za osem odstotnih točk. Na vprašanje, kako verjetno je, da bodo v prihodnjih 12 mesecih porabili večje vsote denarja za izboljšave v domu, je osem odstotkov anketiranih odgovorilo, da je to zelo verjetno, devet odstotkov jih je odgovorilo, da je to verjetno, 11 odstotkov, da to ni posebej verjetno, in 72 odstotkov, da to sploh ni verjetno.

 
 
 
 
back to top