IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 19.11.2017 || Za SEMPL št.19 kar 89 tekmovalnih prijav   |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |  Heineken Hrvaška v Karlovcu odprl zeleno skladišče  |  Lepotna blagovna znamka The Body Shop v Sloveniji  |  E. Leclerc ostaja v vodstvu, Carrefour zmanjšal zaostanek  |  MAC Cosmetics v sredo odprl prvo trgovino   |   Židan: "Danes smo vsi skupaj ena družina!"  |  Lidlov mladi vinar Jernej Žorž iz Vipavske doline  |   ||
   

Zaupanje potrošnikov se januarja krepi

23.01.2014
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila januarja za tri odstotne točke višja kot decembra. K temu so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede finančnega stanja v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih in gospodarskega stanja v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih.
 
Vrednost obeh omenjenih kazalnikov je bila v primerjavi s prejšnjim mesecem za sedem odstotnih točk višja. Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila v januarju za odstotno točko višja kot v januarju lani in za dve odstotni točki višja od povprečja prejšnjega leta, kažejo podatki statističnega urada.
 
Januarja so se glede na december zvišale vrednosti štirih od šestih kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov, in sicer finančno stanje v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih, gospodarsko stanje v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, gibanje cen v prihodnjih 12 mesecih ter raven brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih.
 
Znižali pa sta se vrednosti kazalnikov možnost za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih ter možnost večjih nakupov v prihodnjih 12 mesecih. Zvišale so se tudi vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju, in sicer gospodarsko stanje v Sloveniji v preteklih 12 mesecih, gibanje cen v preteklih 12 mesecih ter primernost trenutka za večje nakupe.
 
Stanje pa se je glede na prejšnji mesec poslabšalo pri kazalnikih primernost trenutka za varčevanje in sedanje finančno stanje v gospodinjstvu, vrednost kazalnika finančno stanje v gospodinjstvu v preteklih 12 mesecih pa je ostala nespremenjena. Pri četrtletnem vprašanju glede verjetnosti za porabo večjih vsot denarja za izboljšavo v svojem domu v prihodnjih 12 mesecih se je vrednost kazalnika v januarju v primerjavi z oktobrom 2013 znižala za šest odstotnih točk.
 
V primerjavi z enakim obdobjem lanskega leta je bila vrednost tega kazalnika nižja za 12 odstotnih točk, glede na povprečje 2013 pa je bila nižja za osem odstotnih točk. Na vprašanje, kako verjetno je, da bodo v prihodnjih 12 mesecih porabili večje vsote denarja za izboljšave v domu, je osem odstotkov anketiranih odgovorilo, da je to zelo verjetno, devet odstotkov jih je odgovorilo, da je to verjetno, 11 odstotkov, da to ni posebej verjetno, in 72 odstotkov, da to sploh ni verjetno.

 
 
 
 
back to top