IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.05.2018 || Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |  Po "spornem" zaužitju radenske interne analize vzorcev niso pokazale odstopanj  |  ZANIMIVOST: Jajca so zdrava  |   V Ljubljani o dvojni kakovosti izdelkov in pravicah potrošnikov  |  Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |   ||
   

Zaupanje potrošnikov julija na mesečni ravni slabše, na letni boljše

23.07.2015
Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil julija za sedem odstotnih točk nižji kot junija in za tri odstotne točke višji kot julija lani. Na mesečni ravni so se najbolj poslabšala pričakovanja glede možnosti za varčevanje, na letni najbolj izboljšala pričakovanja glede brezposelnosti, je danes objavil državni statistični urad.
 
Zaupanje potrošnikov se je na mesečni ravni po štirih mesecih rasti poslabšalo. Poslabšala so se pričakovanja za prihodnjih 12 mesecev glede možnosti za varčevanje, gospodarskega stanja v Sloveniji, finančnega stanja v gospodinjstvu in ravni brezposelnosti.
 
Med kazalniki, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in prejšnjem stanju, sta se v primerjavi s prejšnjim mesecem najbolj poslabšali oceni gospodarskega stanja v Sloveniji in finančnega stanja v gospodinjstvu v zadnjih 12 mesecih. Izboljšal se je le kazalnik primernost trenutka za večje nakupe.
 
Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil na letni ravni, glede na julij lani, višji za tri odstotne točke, glede na povprečje prejšnjega leta pa za osem odstotnih točk.Na dvig kazalnika na letni ravni so vplivala bolj optimistična pričakovanja potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih glede ravni brezposelnosti in glede gospodarskega stanja v Sloveniji.
 
Slabše kot julija lani so bile napovedi glede možnosti za varčevanje in glede finančnega stanja v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih.Vsi trije kazalniki, ki se spremljajo četrtletno, so se julija glede na prejšnje četrtletje izboljšali. Najbolj se je izboljšal kazalnik verjetnost nakupa avtomobila v prihodnjih 12 mesecih (za šest odstotnih točk), sledili je verjetnost izboljšav v stanovanju v prihodnjih 12 mesecih (za pet odstotnih točk) in verjetnost nakupa ali gradnje stanovanja v prihodnjih 12 mesecih (za štiri odstotne točke).
 
Četrtletni kazalniki so se izboljšali tudi glede na enako obdobje lani. Najbolj se je izboljšal kazalnik verjetnost izboljšav v stanovanju v prihodnjih 12 mesecih (za šest odstotnih točk), malo manj verjetnost nakupa ali gradnje stanovanja v prihodnjih 12 mesecih (za tri odstotne točke), najmanj pa verjetnost nakupa avtomobila v prihodnjih 12 mesecih (za dve odstotni točki).

 
 
 
 
back to top