IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.11.2017 || Nova 60. številka revije InStore že na pošti  |  90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Ob zaključku 4. FMCG Summit-a: "Čaka nas čas inovacij in digitalizacije"  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |   ||
   

Zaupanje potrošnikov julija na mesečni ravni slabše, na letni boljše

23.07.2015
Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil julija za sedem odstotnih točk nižji kot junija in za tri odstotne točke višji kot julija lani. Na mesečni ravni so se najbolj poslabšala pričakovanja glede možnosti za varčevanje, na letni najbolj izboljšala pričakovanja glede brezposelnosti, je danes objavil državni statistični urad.
 
Zaupanje potrošnikov se je na mesečni ravni po štirih mesecih rasti poslabšalo. Poslabšala so se pričakovanja za prihodnjih 12 mesecev glede možnosti za varčevanje, gospodarskega stanja v Sloveniji, finančnega stanja v gospodinjstvu in ravni brezposelnosti.
 
Med kazalniki, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in prejšnjem stanju, sta se v primerjavi s prejšnjim mesecem najbolj poslabšali oceni gospodarskega stanja v Sloveniji in finančnega stanja v gospodinjstvu v zadnjih 12 mesecih. Izboljšal se je le kazalnik primernost trenutka za večje nakupe.
 
Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil na letni ravni, glede na julij lani, višji za tri odstotne točke, glede na povprečje prejšnjega leta pa za osem odstotnih točk.Na dvig kazalnika na letni ravni so vplivala bolj optimistična pričakovanja potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih glede ravni brezposelnosti in glede gospodarskega stanja v Sloveniji.
 
Slabše kot julija lani so bile napovedi glede možnosti za varčevanje in glede finančnega stanja v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih.Vsi trije kazalniki, ki se spremljajo četrtletno, so se julija glede na prejšnje četrtletje izboljšali. Najbolj se je izboljšal kazalnik verjetnost nakupa avtomobila v prihodnjih 12 mesecih (za šest odstotnih točk), sledili je verjetnost izboljšav v stanovanju v prihodnjih 12 mesecih (za pet odstotnih točk) in verjetnost nakupa ali gradnje stanovanja v prihodnjih 12 mesecih (za štiri odstotne točke).
 
Četrtletni kazalniki so se izboljšali tudi glede na enako obdobje lani. Najbolj se je izboljšal kazalnik verjetnost izboljšav v stanovanju v prihodnjih 12 mesecih (za šest odstotnih točk), malo manj verjetnost nakupa ali gradnje stanovanja v prihodnjih 12 mesecih (za tri odstotne točke), najmanj pa verjetnost nakupa avtomobila v prihodnjih 12 mesecih (za dve odstotni točki).

 
 
 
 
back to top