IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.09.2018 || Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu bo 25.oktobra   |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |  DDV za meso, sadje, zelenjavo in plenice se bi lahko znižal na 13 %  |  Amazon do leta 2021 načrtuje odprtje 3000 novih trgovin brez blagajn  |  Cene moke nezaustavljivo rastejo  |  Nove nagrade za Tikveš in Domaine Lepovo vina  |  Ministrica Aleksandra Pivec o pomenu vinarskega sektorja in stroki  |   Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |   ||
   

Zaupanje potrošnikov februarja navzgor

21.02.2014
Zaupanje potrošnikov v Sloveniji se je februarja tako v mesečni kot letni primerjavi izboljšalo. H krepitvi kazalnika so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih, je danes objavil državni statistični urad.
 
Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil februarja za eno odstotno točko višji kot januarja. K temu so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih - vrednost tega kazalnika se je namreč na mesečni ravni zvišala za dve odstotni točki.
 
Hkrati je bila vrednost kazalnika februarja tudi za odstotno točko višja od vrednosti v lanskem februarju in za tri odstotne točke višja od povprečja prejšnjega leta.V februarju so se glede na januar znižale vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov. Najbolj sta se znižali vrednosti kazalnikov finančno stanje v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih in gospodarsko stanje v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, in sicer obe za dve odstotni točki.Na drugi strani so se zvišale vrednosti vseh kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju.
 
Najbolj se je zvišala vrednost kazalnika primernost trenutka za varčevanje.Vrednost kazalnika primernost trenutka za varčevanje se je v februarju v primerjavi z januarjem zvišala za osem odstotnih točk, primerjavi z lanskim povprečjem pa za 10 odstotnih točk. Hkrati je bila za osem odstotnih točk nižja od vrednosti v februarju 2013.
 
Na vprašanje, ali je glede na splošno gospodarsko stanje zdajšnji čas primeren za varčevanje, je osem odstotkov anketiranih odgovorilo, da je zdaj za to zelo primeren čas, 32 odstotkov, da je kar primeren čas, 24 odstotkov, da je zdajšnji čas za to prej neprimeren kot primeren, 36 odstotkov pa, da je zdaj zelo neprimeren čas.

 
 
 
 
back to top