IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.09.2017 || Nove nagrade za Plantaže na Austrian Wine Challenge 2017  |   3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |  Gorenju Licensing nagrada za inovacijo 2017  |  Caviar Biosistem letos začenja gradnjo obrata za predelavo rib  |  Pestra zasedba na koprskem festivalu Sladka Istra  |  Festival kranjskih klobas in polke v Ohiu obiskalo 1200 ljudi  |  Nagrada za jabolčne sokove Grčin na ocenjevanju v Londonu  |  Hitra rast podjetja Delta Agrar  |  Agrokor zahteva priznanje izredne uprave v Črni gori  |  Afriški trgovec ponuja plačilo s kripto valuto (VIDEO)  |  V Podgorici odprli Logistični center Voli  |  BAT z novim obratom vrednim več kot tri milijone evrov  |  Red bull tek na velikanko Luki Kovačiču  |  Podjetje Spar Slovenija pomagalo očistiti reko Muro  |  V jesen z retro Jeruzalemčanom  |  Nestlé se zavezuje k zmanjšanju vsebnosti sladkorja  |  Podnebne spremembe ogrožajo proizvajalce kave  |  Neenotnost glede obdavčitve internetnih velikanov  |  Spletna trgovina Mimovrste upihnila 15. svečko  |  Obeta se odličen letnik grozdja  |   ||
   

Zaupanje potrošnikov februarja navzgor

21.02.2014
Zaupanje potrošnikov v Sloveniji se je februarja tako v mesečni kot letni primerjavi izboljšalo. H krepitvi kazalnika so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih, je danes objavil državni statistični urad.
 
Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil februarja za eno odstotno točko višji kot januarja. K temu so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih - vrednost tega kazalnika se je namreč na mesečni ravni zvišala za dve odstotni točki.
 
Hkrati je bila vrednost kazalnika februarja tudi za odstotno točko višja od vrednosti v lanskem februarju in za tri odstotne točke višja od povprečja prejšnjega leta.V februarju so se glede na januar znižale vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov. Najbolj sta se znižali vrednosti kazalnikov finančno stanje v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih in gospodarsko stanje v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, in sicer obe za dve odstotni točki.Na drugi strani so se zvišale vrednosti vseh kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju.
 
Najbolj se je zvišala vrednost kazalnika primernost trenutka za varčevanje.Vrednost kazalnika primernost trenutka za varčevanje se je v februarju v primerjavi z januarjem zvišala za osem odstotnih točk, primerjavi z lanskim povprečjem pa za 10 odstotnih točk. Hkrati je bila za osem odstotnih točk nižja od vrednosti v februarju 2013.
 
Na vprašanje, ali je glede na splošno gospodarsko stanje zdajšnji čas primeren za varčevanje, je osem odstotkov anketiranih odgovorilo, da je zdaj za to zelo primeren čas, 32 odstotkov, da je kar primeren čas, 24 odstotkov, da je zdajšnji čas za to prej neprimeren kot primeren, 36 odstotkov pa, da je zdaj zelo neprimeren čas.

 
 
 
 
back to top