IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.03.2017 || Peta sezona gurmanskih dogodivščin z Odprto kuhno   |  Dobre letošnje napovedi prodaje na drobno  |  ZANIMIVOST: Albert Heijn z Youtube kanalom  |  Europark odslej ponuja tudi trgovino iStyle  |  V štajersko prestolnico prihaja nova dm prodajalna  |  Paloma povečala prodajo na 86,7 milijonov evrov  |  Lidl daje največ za oglaševanje  |  Tesco prodaja vedno več organskega  |  Nagradna igra Lidl Slovenije ob 10. obletnici delovanja   |  Nova velika nagrada za Sparovo akcijo “Štartaj Slovenija”   |   Lidl tudi v Pirotu  |   Prihaja polna noč popustov v Cityparku  |  Amazon prevzel največjega spletnega trgovca na Bližnjem vzhodu  |  Znane so najboljše restavracije po izboru Diners Cluba  |  Voda je tekoče zlato  |  Nova linija za stekleničenje Prolom vode  |  Mercadona povečala prednost pred ostalimi trgovci  |  Nestea se vrača pod okrilje Nestléa  |  Aldi kmalu začenja s poslovanjem v Italiji  |  Prenovljeni Tuš supermarket Ptuj odprl svoja vrata  |   ||
   

Zaupanje potrošnikov februarja navzgor

21.02.2014
Zaupanje potrošnikov v Sloveniji se je februarja tako v mesečni kot letni primerjavi izboljšalo. H krepitvi kazalnika so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih, je danes objavil državni statistični urad.
 
Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil februarja za eno odstotno točko višji kot januarja. K temu so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih - vrednost tega kazalnika se je namreč na mesečni ravni zvišala za dve odstotni točki.
 
Hkrati je bila vrednost kazalnika februarja tudi za odstotno točko višja od vrednosti v lanskem februarju in za tri odstotne točke višja od povprečja prejšnjega leta.V februarju so se glede na januar znižale vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov. Najbolj sta se znižali vrednosti kazalnikov finančno stanje v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih in gospodarsko stanje v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, in sicer obe za dve odstotni točki.Na drugi strani so se zvišale vrednosti vseh kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju.
 
Najbolj se je zvišala vrednost kazalnika primernost trenutka za varčevanje.Vrednost kazalnika primernost trenutka za varčevanje se je v februarju v primerjavi z januarjem zvišala za osem odstotnih točk, primerjavi z lanskim povprečjem pa za 10 odstotnih točk. Hkrati je bila za osem odstotnih točk nižja od vrednosti v februarju 2013.
 
Na vprašanje, ali je glede na splošno gospodarsko stanje zdajšnji čas primeren za varčevanje, je osem odstotkov anketiranih odgovorilo, da je zdaj za to zelo primeren čas, 32 odstotkov, da je kar primeren čas, 24 odstotkov, da je zdajšnji čas za to prej neprimeren kot primeren, 36 odstotkov pa, da je zdaj zelo neprimeren čas.

 
 
 
 
back to top