IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.11.2017 || Nova 60. številka revije InStore že na pošti  |  90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Ob zaključku 4. FMCG Summit-a: "Čaka nas čas inovacij in digitalizacije"  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |   ||
   

Zaupanje potrošnikov februarja navzgor

21.02.2014
Zaupanje potrošnikov v Sloveniji se je februarja tako v mesečni kot letni primerjavi izboljšalo. H krepitvi kazalnika so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih, je danes objavil državni statistični urad.
 
Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil februarja za eno odstotno točko višji kot januarja. K temu so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih - vrednost tega kazalnika se je namreč na mesečni ravni zvišala za dve odstotni točki.
 
Hkrati je bila vrednost kazalnika februarja tudi za odstotno točko višja od vrednosti v lanskem februarju in za tri odstotne točke višja od povprečja prejšnjega leta.V februarju so se glede na januar znižale vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov. Najbolj sta se znižali vrednosti kazalnikov finančno stanje v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih in gospodarsko stanje v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, in sicer obe za dve odstotni točki.Na drugi strani so se zvišale vrednosti vseh kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju.
 
Najbolj se je zvišala vrednost kazalnika primernost trenutka za varčevanje.Vrednost kazalnika primernost trenutka za varčevanje se je v februarju v primerjavi z januarjem zvišala za osem odstotnih točk, primerjavi z lanskim povprečjem pa za 10 odstotnih točk. Hkrati je bila za osem odstotnih točk nižja od vrednosti v februarju 2013.
 
Na vprašanje, ali je glede na splošno gospodarsko stanje zdajšnji čas primeren za varčevanje, je osem odstotkov anketiranih odgovorilo, da je zdaj za to zelo primeren čas, 32 odstotkov, da je kar primeren čas, 24 odstotkov, da je zdajšnji čas za to prej neprimeren kot primeren, 36 odstotkov pa, da je zdaj zelo neprimeren čas.

 
 
 
 
back to top