IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.05.2017 || Še en dan... "Marketing Summit Belgrade 2017"? (VIDEO)  |   O novostih na zakonodajnem področju TZS v sredo v Novi Gorici  |  Citypark za 15. rojstni dan na Špici pripravlja glasbeno-modni dogodek  |  Alpsko mleko kot kultni slovenski izdelek praznovalo abrahama  |  Atlantic z oglaševalsko akcijo "Barcaffe prisluhne vsaki zgodbi" (VIDEO)  |  ZANIMIVOST: Jumbo predstavil kečap iz odpadkov hrane  |  Sirk kot edini slovenski predstavnik s ponudbo celovitih logističnih rešitev  |  Direktor Lidla: "Naši izdelki bodo do 50 odstotkov cenejši"  |  V Beogradu od jutri do četrtka profesionalna "mystery shopping" konferenca  |  Klet "Puklavec Family Wines" s prestižno nagrado  |  Aldijev viski med najboljšimi  |  Ljubljanske mlekarne odslej, d. o. o.  |  MK group prevzel 30,5 odstotkov letališča Portorož  |  Kot izredni član uprave Mercatorja potrjen Gregor Planteu  |  Osmi Pivo & Burger Fest prestavljen na 17.in 18 junij, danes dve novosti na Odprti kuhni  |  Jutri Salon sauvignon Ptuj 2017 – vino v mestu tisočletij  |  Walmart znižal dobiček in povečal prodajo  |  Frigologo v sodelovanje z Ljubljanskimi mlekarnami  |  ZANIMIVOST: Zmajev dih je "smrtonosni" čili  |  Spletni velikan Alibaba skoraj podvojil dobiček  |   ||
   

Zaupanje potrošnikov februarja navzgor

21.02.2014
Zaupanje potrošnikov v Sloveniji se je februarja tako v mesečni kot letni primerjavi izboljšalo. H krepitvi kazalnika so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih, je danes objavil državni statistični urad.
 
Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil februarja za eno odstotno točko višji kot januarja. K temu so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih - vrednost tega kazalnika se je namreč na mesečni ravni zvišala za dve odstotni točki.
 
Hkrati je bila vrednost kazalnika februarja tudi za odstotno točko višja od vrednosti v lanskem februarju in za tri odstotne točke višja od povprečja prejšnjega leta.V februarju so se glede na januar znižale vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov. Najbolj sta se znižali vrednosti kazalnikov finančno stanje v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih in gospodarsko stanje v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, in sicer obe za dve odstotni točki.Na drugi strani so se zvišale vrednosti vseh kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju.
 
Najbolj se je zvišala vrednost kazalnika primernost trenutka za varčevanje.Vrednost kazalnika primernost trenutka za varčevanje se je v februarju v primerjavi z januarjem zvišala za osem odstotnih točk, primerjavi z lanskim povprečjem pa za 10 odstotnih točk. Hkrati je bila za osem odstotnih točk nižja od vrednosti v februarju 2013.
 
Na vprašanje, ali je glede na splošno gospodarsko stanje zdajšnji čas primeren za varčevanje, je osem odstotkov anketiranih odgovorilo, da je zdaj za to zelo primeren čas, 32 odstotkov, da je kar primeren čas, 24 odstotkov, da je zdajšnji čas za to prej neprimeren kot primeren, 36 odstotkov pa, da je zdaj zelo neprimeren čas.

 
 
 
 
back to top