IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.06.2018 || Danes že četrti Tušev tek barv  |  Pobuda Moje znamke omogoča polet po Evropi  |  TZS: "Motiviranost in dvig kompetenc zaposlenih pomenita boljšo organizacijo dela"  |  Podeljena priznanja na 39. Mednarodnem ocenjevanju kakovosti mesa  |  Beiersdorf (po finančnem) zapušča še izvršni direktor  |  Tesco: "Če štejemo prodajo piva, bo SP osvojila Anglija!"  |  Bruselj uvedel carino na ameriški viski, brusnice, arašidovo maslo, kozmetiko...  |  L'Oreal in Casino v projekt skupnih drogerij  |  Glasovanje upnikov Agrokorja o upniškem dogovoru 4. julija!  |  Priznanja v kategoriji brezalkoholnih pijač Fructalu, Presadu in podjetju Voda 902  |  E-branjevka v pomoč pri nakupu svežih pridelkov prek spleta  |  Riko v Ukrajini pomaga pri gradnji tovarne sladkorja  |  Ljubljanske mlekarne tudi letos povečujejo odkup slovenskega mleka  |  Rok za prodajo terjatev Tuša prestavili na konec julija  |  Sainsbury's bo prisiljen prodati do 100 trgovin  |  Mondelēz International predstavil novega finančnega direktorja  |  Carrefour prvi predstavil 100 % biorazgradljive vrečke  |  Colruyt posloval nad pričakovanji  |  Sladka hiša na ulici Makedonija  |  Mercator, Idea in Roda osvojili nagrade Superbrands  |   ||
   

Vedenje potrošnikov in tržnikov

16.08.2012
/mehka vezava, 408 strani/ 
/Mere: 24x16 cm, 751 g/
/Založnik: založba Pivec/
/Leto izdaje: 2012/
Cena:45,00 €

Založnik o knjigi
Aktualen priročnik za študij podjetništva in potrošništva z najboljšimi primeri iz prakse. Poznavanje tržnih odnosov je  vir uspešnosti trženja vsakega podjetja, še posebej v današnjem času iskanja ustreznih poti iz krize. Knjiga obravnava vse pomembnejše dejavnike in študijske  izsledke z domačega in mednarodnega dogajanja na področju vedenja potrošnikov in trženja. Prinaša primere najboljših praks s poudarkom na slovenskih. Primeri so podprti s slikovnim gradivom. Poseben poudarek daje spletnemu trženju, ki se čedalje bolj uveljavlja. Ukvarja se s pojavi neetičnega vedenja v trženju in varstva pred zavajanjem potrošnikov. Prinaša najnovejšo referenčno literaturo vključno z aktualno zakonodajo.Bogato slikovno gradivo.

Namenjena je menedžerjem, potrošnikom, tržnemu osebju, podjetnikom, raziskovalcem in študentom, skratka vsem, ki se pri delu ali študiju srečujejo s trženjem na vseh nivojih in v vseh oblikah.


 
 
 
 
back to top