IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 21.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  20. maj - svetovni dan čebel  |  Najučinkovitejši oglaševalec na svetu je Unilever  |  Odprta kuhna v soboto (prvič) tudi v Novem mestu  |  Čebelarji na Ravnah na Koroškem drugič obeležili svetovni dan čebel  |  Na sejmu PLMA v Amsterdamu jutri sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)  |  Bencin bo cenejši, dizel za malenkost dražji  |   Vabilo na (brezplačni) Dahua Starlight Show (VIDEO)  |  Walmart bo hipermarkete preuredil v veleprodajni format  |  Danes je bila odprta zagrebška Arena Park  |  Amazon investiral v dostavno službo Deliveroo  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Odmeven uspeh vin Tikveš v Londonu na IWC-ju  |  Več kot tretjina prebivalstva kadi redno  |  EKSKLUZIVNO: Revija InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu  |  Odprli so posodobljen obrat bjelovarske Sirele  |  Kaufland slovesno predstavil (svoj) prvi Solar Carport  |  Biedronka v svojih trgovinah uvaja stranišča  |  Spar s potapljači očistil Blejsko jezero za več kot 6 m3 odpadkov   |   ||
   

V Tušu podpirajo mlade smučarske upe

16.11.2017
V Tušu so letos postali ponosni zlati sponzor slovenskih alpskih smučarskih reprezentanc, ki z veseljem in zanosom podpira mlade smučarje. Sedaj pa podporo nadgrajujejo s posebnim projektom podpiranja mladih smučarskih upov, kjer bodo vse do konca decembra z vsakim prodanim Tuševim izdelkom donirali odstotek prodajne vrednosti izdelka v poseben sklad za mlade smučarje.
 
 
Tuš je v letošnjem letu aktivno stopil na pot sponzoriranja slovenskih alpskih smučarjev kot zlati sponzor. Tokrat pa prispevek k razvoju smučanja še nadgrajuje in vključuje svoje zveste kupce, ki bodo z nakupom Tuševih izdelkov donirali en odstotek prodajne vrednosti izdelka v sklad za mlade smučarje.
 
V okviru sklada bo Tuš  mladim smučarjem omogočil izvedbo naslednjih priprav in treningov:
·  kamp hitrih disciplin (za U14 - U16),·  kamp hitrih disciplin za mladince,
·  1 teden kondicijskih treningov (za C reprezentanco) in
·  3-dnevno regijsko pripravo za mlade tekmovalce (posebej za vse 4 regije).  
 
V okviru projekta so oblikovali tudi posebno spletno stran: www.nasezvezde.si, ki bo kupce in podpornike smučanja informirala o zbranih sredstvih in aktivnostih smučarjev. 
 
"S tovrstnimi aktivnostmi pomembno prispevamo k razvoju smučanja ter podpiramo mlade talente, da postanejo svetovno znane zvezde, ki bodo Slovenijo ponesle med smučarsko elito. S pomočjo kupcev, torej z nakupi izdelkov naše blagovne znamke, bomo še dodatno podprli naše mlade smučarje in se aktivno vključili v promocijo enega najbolj razširjenih slovenskih športov – smučanja,” so ob lansiranju projekta sporočili iz Tuš-a.

Svoje zveste kupce in podpornike vabijo k prispevanju v sklad preko nakupov označenih izdelkov vse do 31. decembra. Hkrati se že vnaprej zahvaljujejo za aktivno spodbudo in spodbujajo spremljanje ter navijanje ob tekmah naših vrlih smučarjev. 

 
 
 
 
back to top