IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 28.06.2017 || Več kot 10.000 udeležencev Tuševega dogodka  |  Potrošniki pijejo več vode in manj sladkih pijač  |  Fridman kupil največjo britansko verigo zdrave hrane Holland & Barrett  |  Tesco bo plače dvignil za 10 odstotkov  |  LM skupaj z OKS o zgodovini SLO športa (VIDEO)  |  L'Oreal prodal kozmetiko The Body Shop brazilski Natura Cosmeticos  |  Arso z novo agrometeorološko napovedjo v pomoč kmetovalcem  |  V četrtek skupščina Atlantic Grupe  |  Akademija Bazzara pridobila certifikat “Premium trening centra”  |  Letos dober pridelek marelic  |  V Reckitt Benckiserju preučujejo možnost prodaje svojega živilskega poslovanja  |  Kanadska (svetovna) kozmetika MAC vstopa na SLO trg (VIDEO)  |  Ultramaratonski tek Sladkih6 ponovno v Sladkem Vrhu  |  RAZISKAVA: Kako postati h kupcu usmerjeno podjetje v digitalnem svetu?  |  Fontana v Žalcu julija dodaja štiri nove okuse piva  |  Trg cigaret bo do leta 2021 beležil večmilijardno izgubo  |  Costco odprl prvo trgovino na francoskih tleh  |  ZANIMIVOST: Genovsko letališče pesta ne dojema več kot tekočino  |  V Philip Morrisu zahtevajo, da se cigarete ne podražijo  |  Bananam Casali so se pridružile Banane double choc  |   ||
   

V Novem mestu zbrali kar 1269 src

22.01.2015
Na pravljično obarvanem dogodku v novomeški Osnovni šoli Drska sta ambasadorja akcije "NIVEA Podarite nam modro srce" med šolarji zbrala osupljivih 1269 modrih src. 

Modra srca in lepe besede sta med šolarji novomeške Osnovne šole Drska tokrat zbirala televizijski voditelj Robert Erjavec in med otroki izjemno priljubljeni komik Boštjan Gorenc - Pižama.
 
Otroci so ju pričakali z osupljivo velikim številom skrbno izdelanih modrih src, Pižama pa jih je spet zabaval s pripovedovanjem znamenite rezijanske pravljice "Rusica in grdina" v sodobni preobleki.
 
Nazadnje so skupaj v modra srca zapisovali še več lepih besed. Izkazalo se je, da so bili otroci novomeške osnovne šole še posebej pridni, saj so s skupnimi močmi  za dober namen izdelali kar 1269 modrih src z lepimi besedami.  S srci so okrasili tudi hodnike in tja obesili napis "Hodimo po poti modrih src".

Priljubljeni vremenski napovedovalec Robert Erjavec je povedal, da je z veseljem postal eden od letošnjih ambasadorjev akcije NIVEA Podarite nam modro srce: "Vsekakor podpiram dober namen. Škoda sicer, da imamo v družbi takšno stanje, ko so tovrstne akcije sploh potrebne,  a sporočilo letošnje akcije je vsekakor vrhunsko. Še najbolj pa so me presenetili otroci s svojim bogatim besednim zakladom. Dokazujejo, da ima lepa slovenska beseda kljub nekaterim črnogledim napovedim zagotovo lepo prihodnost." 
 
Ambasadorja akcije NIVEA Podarite nam modro srce sta na dogodku v novomeški osnovni šoli zbrala 1269 src, svoje lepe besede v modrih srcih pa vsi lahko podarijo do 15. februarja  prek spletne aplikacije na povezavi www.NIVEA.si/srce, ali pa jih izdelate sami in po pošti pošljete na naslov Beiersdorf d.o.o., p.p. 4130, 1001 Ljubljana. 
 
O projektu:

NIVEA v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije med 15. januarjem in 15. februarjem že deveto leto zapored pripravlja vseslovensko dobrodelno akcijo NIVEA Podarite nam modro srce, ki je do zdaj pomagala že 82 otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejšega okolja na poti do izobrazbe. Sredstva v Učni sklad NIVEA tudi letos zbira z modrimi srci, na katera zapisujejo lepe besede. Za vsako modro srce podjetje Beiersdorf d.o.o. v Učni sklad NIVEA podari 0,25 €. Vsa zbrana sredstva bodo v celoti namenjena štipendistom Učnega sklada NIVEA, ki jih izbere Zveza prijateljev mladine Slovenije. Vsako podarjeno modro srce šteje in prinaša svetlo prihodnost mnogim družinam.
 
 

 


 
 
 
 
back to top