IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.11.2017 || Celeia z rekordnim odkupom mleka  |  V Zagrebu odprta nova BIPA poslovalnica - "Špansko - Oranice"  |  Na jutrišnji skupščini Gee spet o delitvi dividend  |  Whole Foods pred zahvalnim dnevom (v četrtek) ponuja popuste Amazonovim premium članom  |   Uspešno zaključen osmi Festival mladega vina vinarne Tikveš   |  Alibaba in Auchan z naložbo v Sun-Art Retail Group  |  Za SEMPL št. 19 kar 89 tekmovalnih prijav  |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |   ||
   

Trgovine Kukaj odslej tudi v Italiji

29.09.2014
Sedmim trgovinam na primorskem koncu Slovenije se je 15. septembra pridružila še prva prek "meje" oz. v sosednji državi, Italiji. 15. septembra je Vahid Kukaj, ki ima zaposlenih dobrih 30 ljudi, v Monfalconeju (Tržiču) odprl novo poslovalnico. 
 
Avtor: Igor Đurović
igor.durovic@instore.si
 
Trgovinski družini Kukaj in njihovim primorskim podružnicam se je pridružila prva v Italiji, za "celinsko" Slovenijo pa ta čas še ni napočil. "Od 15. septembra smo tudi v Monfalconeju v Italiji, potem bomo pa videli za naprej. Prepričani smo, da bo vse v redu in da bodo tudi Italijani z našimi storitvami zadovoljni tako kot v Sloveniji, kjer smo že dokazali, da se ne bojimo konkurence velikih trgovinskih verig in diskontov," nam je precej pred odprtjem in še sredi letošnjega poletja, ki je bilo vse prej kot to, ponosno izdal lastnik in direktor trgovinic, ki se v Sežani, Komnu, Novi Gorici, Ajdovščini in Vipavi razprostirajo na površini od 100 do 300 kvadratnih metrov.
 
Svojih začetkov se spominja takole: "Leta 1996 smo v Sežani odprli prvo trgovino, sam pa v Sloveniji živim od leta 1985, kamor sem se preselil iz Kosova, in sicer sem delal za podjetje PIK Vinkovci kot voznik, Ker mi je bilo tu všeč, sem ostal. Začeli smo s prodajo sadja iz Makedonije, a se kasneje preusmerili na peko kruha in trgovinsko dejavnost, s čimer se ukvarjamo še danes."
 
Trgovina Kukaj v italijanskem Tržiču (Monfalconeju) je prva na tujem,in sicer v mestu, ki šteje cca. 60.000 prebivalcev in je znano po ladjedelnici (izdelujejo ladje velikanke za križarjenje), številni letalski potniki pa ga poznajo tudi po bližnjem letališču Ronchi. Znani sežanski trgovec Vahid Kukaj je v uspeh svoje trgovine prek meje, ki pa je ni več v taki obliki kot nekoč, saj je po padcu meja in uvedbi evra razlika le še v uporabi jezika. "Tudi s tem ne bo težav, saj smo se z življenjem tik ob meji že naučili dovolj italijanščine, prodajalci pa takih težav tako ali tako ne smejo imeti. Za to poslovno potezo se nisem odločil čez noč in res verjamem, da nam bo šlo dobro. V svojih trgovinah imam že sedaj 30 zaposlenih in se s to dejavnostjo ukvarjam od leta 1996, tako da vemo, kaj počnemo. Širimo se, domačini so me vzeli za njihovega in to je ob trdem vsakodnevnem delu edina skrivnost uspeha."
 
To ni prvi slovenski poskus trgovanja čez mejo, saj ima znani primorski podjetnik in predelovalec mesa, Marko Prunk, v Trstu že tri podružnice in lokal s hitro prehrano. "Ne, Prunk nam ni konkurenca. Pokazal je, da se da. On je že uspešen v Trstu, Lokvi … Pri njem jemljemo blago, kot npr. meso oz. hrenovke, riban sir…" pravi Vahid Kukaj, katerega trgovinski logo je znak žita z vgraviranima črkama P. K. – Pekarna Kukaj, d. o. o.
 
Izdelava svežega kruha in peciva je zaščitni znak podjetja in trgovin, kjer v povprečju ponujajo 500 izdelkov. "Kar zadeva konkurenco, je tako, da je na našem koncu zelo močna FAMA. Zadnjih 7, 8 let se zelo pozna, da so se trgovinske verige zelo razširile, a kot sem rekel, se jih ne bojimo, saj imamo svoj način dela, ki so ga naši kupci sprejeli za svojega. Ko se spomnim začetkov je bilo leta 1996 cca. 20 malih trgovin v Sežani in okolici, danes pa je ob nas v Sežani še en pek oz. podobna manjša trgovinica, vsi ostali so zaprti."
 
In kateri so njihovi najmočnejši aduti? "Imamo še cenejše kot v diskontu. Poskušamo dobiti tudi surovine, cenejše od drugih. Francosko štruco spustimo z 1,10 tudi na 0,70 evrov. Podobne akcije so tudi pri ostalih izdelkih. Sedež naše pekarne je v Solkanu, a je naša prednost, da povsod izdelujemo kruh in da imamo odprto vsak dan od 6. do 22. ure zvečer. 80 % naših strank poznam osebno, k nam pridejo vsak dan, srečujemo se na ulici, v banki itd. To je bila in bo še naprej naša glavna prednost."

 
 
 
 
back to top