IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.07.2017 || Studio Moderna kupil poljsko "Mango Home Shopping TV"  |  Bo Aldi že do leta 2020 drugi največji trgovec v Evropi?  |  Naprednejša proizvodnja v "čipsarni" Chips Way   |  Nočno parkiranje ob neurju v Mercatorjevih pokritih parkiriščih   |  Ahold Delhaize bo preselil sedež v ZDA...  |  Pivovarna Tuzla z novo linijo za PET program  |  Ribogojnica Fonda leto po vstopu Italijanov ohranja svojo usmeritev  |  NIJZ poziva k sodelovanju v nacionalni prehranski raziskavi  |  Zelena luča za obdavčitev sladkih pijač  |  Icelandic Glacial vstopa na kitajski trg  |  PepsiCo v vodstveni strukturi objavil tri nova imena  |  Lani prodanega za 24 milijard evrov trgovskega blaga  |  Zvijezdini izdelki na policah južnokorejske Lotte  |  Pernod Ricard prodaja destilarno Glenallachie  |  Umaknili 4,5 ton pokvarjene hrane  |  Todorić: “Ne razprodajajte Agrokorja”  |  Mariborska tržnica bo dobila streho  |  Kitajska bo uvažala ameriški riž  |  Britanci močno zmanjšali porabo plastičnih vrečk  |  Na trgu nova blagovna znamka sadja in zelenjave Purissima  |   ||
   

Trgovina brez imena

18.11.2012
V bližini Grand Hotela Bernardin smo našli prikupno trgovino, ki je odprta šele pol leta, lastnica pa si z imenom objekta pretirano ne beli glave.
 
"Lani poleti sem bila tukaj na počitnicah z otroci in v bližini Bernardina ni bilo nobene trgovine z živili. Hrane nisi mogel kupiti za in zato sem v odprtju trgovine videla poslovno priložnost. Smo edina prodajalna z živili v tem koncu Portoroža,” je pogovor začela Majda Pranjič, ki je v trgovini izven sezone sama, v poletnem času, torej na višku sezone, pa so ji družbo delali trije študenti. Na izmeno sta skupaj delala po dva, nekdo je stregel, drugi pa je zapolnjeval prodajne police. "Ponudbo prilagajamo strankam. Med poletjem smo na primer morali povečati izdelke brez glutena. Delovni čas sem zdaj jeseni skrajšala za eno uro – namesto ob enajstih se trgovina zapre ob desetih zvečer. Naša konkurenca je Mercator v centru, en je še zraven bencinske črpalke in eden v Piranu, ob novem Lidlu v Luciji,” nadaljuje Majda, ki je praktično domačinka, saj prihaja iz bližnjega kraja Sv. Peter nad Dragonjo. Trgovinici dobavljajo večinoma kar isti distributerji, ki zalagajo tudi ostale retailerje na slovenski Obali – to so Mercator Cash&Carry, Orbico, Tobačna Ljubljana, Tuš (jajca), Kras, nekaj stvari pa Pranjičeva z možem, ki je po poklicu gradbinec, hodita iskat tudi v Italijo. V prodajalni so gostom na voljo tudi nekatere dobrine slovenskega kmeta - sveže mleko, jogurte in sire dobijo s Kmetije Žgajnar. Prodaja je marketu jeseni nekoliko padla, vendar jih rešuje dejstvo, da imajo odprto vse dni v letu. Majda je z odprtjem res zadela v polno, saj v bližnjih hotelih kajpak tudi v jesenskem in zimskem času mrgoli tujih obiskovalcev z vseh koncev Evrope, zato prodaja drastičnih padcev ne doživlja: "S prometom sem zelo zadovoljna, saj imamo ves čas stranke, tudi sedaj izven sezone.” Na vprašanje o najemnini trgovine v Bernardinu se sogovornica le nasmehne in odvrne, da ta znaša "dovolj” ter nam zaupa, da najemnino pobirajo privatniki. Strankam so, poleg živil in potrebščin za gospodinjsko rabo, na voljo tudi nekatere obleke, ki jih ima lastnica postavljene pred trgovino. Sogovornica nam razloži, da so ti izdelki ostanek prejšnjega poslovnega načrta – tekstilne trgovine v Ljubljani.

 
 
 
 
back to top