IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Teorija in praksa slovenskih odnosov z javnostmi II

04.02.2015
Predstaviili so nov strokovni zbornik:" ‘Teorija in praksa slovenskih odnosov z javnostmi II.', ki sta ga založila Slovensko društvo za odnose z javnostmi in IABC Slovenija.
 
 
O zborniku in njegovem pomenu za razvoj in uveljavljanje stroke in strokovnih standardov so ob predstavitvi 3.februarja spregovorili dr. Dejan Verčič, redni profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, Tamara Valenčič, prejemnica nagrade Business Issue Award, najvišje nagrade Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev IABC ter uredniki zbornika, Pedja Ašanin Gole, mag. Nada Serajnik Sraka, ABC in Vita Kernel, ABC, članica mednarodne uprave IABC.


 
 
 
 
back to top