IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.09.2017 || Nove nagrade za Plantaže na Austrian Wine Challenge 2017  |   3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |  Gorenju Licensing nagrada za inovacijo 2017  |  Caviar Biosistem letos začenja gradnjo obrata za predelavo rib  |  Pestra zasedba na koprskem festivalu Sladka Istra  |  Festival kranjskih klobas in polke v Ohiu obiskalo 1200 ljudi  |  Nagrada za jabolčne sokove Grčin na ocenjevanju v Londonu  |  Hitra rast podjetja Delta Agrar  |  Agrokor zahteva priznanje izredne uprave v Črni gori  |  Afriški trgovec ponuja plačilo s kripto valuto (VIDEO)  |  V Podgorici odprli Logistični center Voli  |  BAT z novim obratom vrednim več kot tri milijone evrov  |  Red bull tek na velikanko Luki Kovačiču  |  Podjetje Spar Slovenija pomagalo očistiti reko Muro  |  V jesen z retro Jeruzalemčanom  |  Nestlé se zavezuje k zmanjšanju vsebnosti sladkorja  |  Podnebne spremembe ogrožajo proizvajalce kave  |  Neenotnost glede obdavčitve internetnih velikanov  |  Spletna trgovina Mimovrste upihnila 15. svečko  |  Obeta se odličen letnik grozdja  |   ||
   

Teorija in praksa slovenskih odnosov z javnostmi II

04.02.2015
Predstaviili so nov strokovni zbornik:" ‘Teorija in praksa slovenskih odnosov z javnostmi II.', ki sta ga založila Slovensko društvo za odnose z javnostmi in IABC Slovenija.
 
 
O zborniku in njegovem pomenu za razvoj in uveljavljanje stroke in strokovnih standardov so ob predstavitvi 3.februarja spregovorili dr. Dejan Verčič, redni profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, Tamara Valenčič, prejemnica nagrade Business Issue Award, najvišje nagrade Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev IABC ter uredniki zbornika, Pedja Ašanin Gole, mag. Nada Serajnik Sraka, ABC in Vita Kernel, ABC, članica mednarodne uprave IABC.


 
 
 
 
back to top