IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 26.07.2017 || Potrošniško zaupanje julija navzgor  |  Kmalu gradnja intermodalnega terminala v Batajnici  |  Rekordne cene masla   |  Rok za prijavo del na Zlatem bobnu do 31.julija  |  Studio Moderna kupil poljsko "Mango Home Shopping TV"  |  Bo Aldi že do leta 2020 drugi največji trgovec v Evropi?  |  Naprednejša proizvodnja v "čipsarni" Chips Way   |   Kuehne + Nagel okrepil liderski položaj  |  Lidlovo preoblikovanje logistike sadja  |  As Group delovno obeležil deseto obletnico prevzema Kenta   |  AB InBev prevzel proizvajalca energijskih pijač Hiball  |  Ob avtocesti pri Celju Piškovi začeli graditi sodoben logistični center  |  Znana trgovca z večjo ponudbo za vegetarijance   |  Waitrose izvaža v Indijo in na Kitajsko  |  Nočno parkiranje ob neurju v Mercatorjevih pokritih parkiriščih   |  Ahold Delhaize bo preselil sedež v ZDA...  |  Pivovarna Tuzla z novo linijo za PET program  |  Ribogojnica Fonda leto po vstopu Italijanov ohranja svojo usmeritev  |  NIJZ poziva k sodelovanju v nacionalni prehranski raziskavi  |  Zelena luča za obdavčitev sladkih pijač  |   ||
   

Teorija in praksa slovenskih odnosov z javnostmi II

04.02.2015
Predstaviili so nov strokovni zbornik:" ‘Teorija in praksa slovenskih odnosov z javnostmi II.', ki sta ga založila Slovensko društvo za odnose z javnostmi in IABC Slovenija.
 
 
O zborniku in njegovem pomenu za razvoj in uveljavljanje stroke in strokovnih standardov so ob predstavitvi 3.februarja spregovorili dr. Dejan Verčič, redni profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, Tamara Valenčič, prejemnica nagrade Business Issue Award, najvišje nagrade Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev IABC ter uredniki zbornika, Pedja Ašanin Gole, mag. Nada Serajnik Sraka, ABC in Vita Kernel, ABC, članica mednarodne uprave IABC.


 
 
 
 
back to top