IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 19.10.2017 || Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  RAZISKAVA IRI: "Supermarketi z manj promocijami"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  24. Zlati boben odprl vrata (tokrat) v Ljubljani  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Koprivnikar: "Smo najhitreje rastoča digitalna družba v EU"  |  ZANIMIVOST: Lidl predstavil proseko za manjši glavobol  |  Politika rešuje Mercator iz (smrtnega) Agrokorjevega objema  |   EU za kmete in proti trgovskim verigam  |  V Neltu najavili investicije v višini 15-tih milijonov evrov  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  Prodaja živil prek spleta se (vendarle) veča  |  Romina Ivančić – nova direktorica kadrovanja v Heinekenu Hrvaška  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Raziskava Nielsen: "Raziskovanje trga z živili kaže rast"  |  Prazniki tudi za trgovke in trgovce v Mercatorju  |  Raziskava Mastercarda:"V New Yorku obrok 1,2, v Južnem Sudanu 321 dolarjev  |  Čez mesec dni spet okušanje Tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Kar 46.000 otrok pod pragom tveganja revščine  |   ||
   

Tajski "otoček" sredi Ljubljane

25.02.2015
V ljubljanski četrti Šiška se je lani maja odprla  trgovina s tajskimi živili Thai Asia, ki pomeni poživitev trga azijskih izdelkov, najbolj pa so se je lahko razveselili vegetarijanci in ljubitelji eksotične hrane.
 
Glavno besedo v prodajalni imata Matevž Kukovica in njegova žena Ananya iz Tajske, s katero sta se pred slabimi tremi leti poročila, potem ko sta se spoznala na enem izmed Matevževih popotovanj po Aziji.
 
"Na Tajsko sem s prijatelji odšel iskat posel. Ne vem, da bi recimo kupili parcelo in postavili hotel...potem pa sem največji posel naredil s tem, ko sem domov pripeljal ženo (smeh).” Naklonjena ideji odprtja specializirane trgovine je bila 32-letna žena, ki jo kliče kar Nam (sogovornik pove, da imajo vsi Tajci svoje vzdevke).
 
Ta ga je uspela pregovoriti, da se posveti maloprodaji in tako je maja 2014 trgovina  na Tugomerjevi ulici 2 v Šiški odprla vrata brez kakršnega koli oglaševanja, z izjemo uradnega spletnega portala ter strani na družabnem omrežju Facebook.  
 
Sami izdelki so raznoliki, najbolj prodajani in predvsem najbolj poznani ljudem so paste za pripravo karijev, kokosovo mleko, riž, raznovrstne omake ter instant rezanci.
 
Matevž pa nam pove, da sam najraje uživa zeleni čaj z okusom limone, blagovne znamke Oishi, za katerega pove: "Ta izdelek boste na Tajskem dobili kjerkoli, je skoraj njihov zaščitni znak.” 
 
Večino blaga prevzame v Evropi, ker pakiranja ne vsebujejo slovenskega jezika, se mora tiskanja in lepljenja deklaracij seveda lotiti kar sam, s prodajo mu dopoldne pomaga študentka, popoldne pa žena.
 
Trgovina obsega s skladiščem skupno 85 kvadratnih metrov. "Naša trgovina omogoča celostno pripravo tajske hrane, torej vse sestavine, ki so potrebne za pripravo določene jedi. V trgovini je 90% živil tajskega porekla, ostalo sestavljajo živila, uvožena iz Filipinov, Kitajske, Koreje, Japonske, Laosa, Vietnama, Indije, Kambodže, itd.,” nam zaupa Matevž hkrati pa opozori: "Hrana, ki jo tukaj jemo v eksotičnih restavracijah je morda za nekatere preveč približana evropskemu okusu, zato smo za vse eksotične navdušence in ljubitelje kuhanja le-te pravi naslov.” 
 
Za isti izdelek pol nižja cena

Ker gre za specializirano trgovino, ima prodajalna Thai Asia trenuntno  600 izdelkov ,ki pa jih stalno dodajajo. Kot največjo dodano vrednost Matevž izpostavi sveže tajsko sadje in zelenjavo, ki je drugje v Sloveniji  stranke ne morejo dobiti. "Čili, bazilika, kalčki, jajčevec, koriander, mango, oluščeni kokos, papaja, limonina trava, dolgi fižol, itd.”Kukovica pridno našteva dobrote iz hladilnika, ustavi pa se tudi pri tempehu. To je tradicionalna azijska jed iz soje, vode in riževe moke, ki jo vegetarijanci uporabljajo kot ustrezno nadomestilo za beljakovine živalskega izvora. Ko omenimo konkurenco, sogovornik odmahne z roko in doda, da ima sosednji Mercator 40 azijskih izdelkov, izmed katerih je denimo riž - enaka blagovna znamka in pakiranje - skoraj še enkrat dražji. 

Širitev trgovine v regiji Matevž ne zanima, bolj jih mika odprtje tajske restavracije je optimistično zaključil sogovornik. 
 

 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
back to top