IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 28.06.2017 || Več kot 10.000 udeležencev Tuševega dogodka  |  Potrošniki pijejo več vode in manj sladkih pijač  |  Fridman kupil največjo britansko verigo zdrave hrane Holland & Barrett  |  Tesco bo plače dvignil za 10 odstotkov  |  LM skupaj z OKS o zgodovini SLO športa (VIDEO)  |  L'Oreal prodal kozmetiko The Body Shop brazilski Natura Cosmeticos  |  Arso z novo agrometeorološko napovedjo v pomoč kmetovalcem  |  V četrtek skupščina Atlantic Grupe  |  Akademija Bazzara pridobila certifikat “Premium trening centra”  |  Letos dober pridelek marelic  |  V Reckitt Benckiserju preučujejo možnost prodaje svojega živilskega poslovanja  |  Kanadska (svetovna) kozmetika MAC vstopa na SLO trg (VIDEO)  |  Ultramaratonski tek Sladkih6 ponovno v Sladkem Vrhu  |  RAZISKAVA: Kako postati h kupcu usmerjeno podjetje v digitalnem svetu?  |  Fontana v Žalcu julija dodaja štiri nove okuse piva  |  Trg cigaret bo do leta 2021 beležil večmilijardno izgubo  |  Costco odprl prvo trgovino na francoskih tleh  |  ZANIMIVOST: Genovsko letališče pesta ne dojema več kot tekočino  |  V Philip Morrisu zahtevajo, da se cigarete ne podražijo  |  Bananam Casali so se pridružile Banane double choc  |   ||
   

Stara šola trgovine

12.01.2013
Gospod Janez Drobnič s svojo ženo Marinko v bližini Ivančne Gorice že od 18. maja 1991 dalje vodi market PIPO (Pridi, Izberi, Plačaj, Odpelji), poleg tega imata zakonca še prodajalno v Avtokampu Izola.
 
Trgovina obiskovalcu že takoj ob vstopu v stavbo dá vedeti, da jo vodi prekaljen trgovinski maček. (podnaslov)Prodajalna je urejena in čista, vsi artikli so na policah postrojeni kot vojaki. Janezu pri poslu izdatno pomaga žena Marinka, ki prizna, da je zamisel za samostojno trgovino tik pred razpadom Jugoslavije zrasla na moževem zelniku.
 
Prodajalno sta imela sogovornika najprej kar v svoji hiši, le nekaj metrov stran od sedanjega trgovinskega poslopja, po enajstih letih pa so bile prodajne potrebe tako velike, da sta se odločila za novogradnjo ob glavni cesti. "V trgovinskem poslu sem začel delati že leta 1970 pri Mercatorju, kjer sem leta 1978 prevzel trgovino v centru Ljubljane, v kateri sem bil poslovodja do leta 1988. Potem sem se zaposlil v službi interne kontrole poslovanja veleprodaje in maloprodaje podjetja Chemo. Želja po lastni trgovini pa je iz dneva v dan rasla. Svoje sanje sem uresničil 18.05.1991, ko sem končno odprl svojo lastno prodajalno. V njej sem s pridom izkoristil vso znanje, ki sem ga pridobil v letih dela pri Mercatorju. Prijazen, individualen pristop do kupca ter dobro in lepo založene police so moje glavno vodilo še danes,” je zgodbo o družinskem uspehu na hitro predstavil Janez in dodal, da sta s poslom tesno povezana tudi njegova potomca.
 
Sin je prodajno-nabavni referent, hčerka pa vodja računovodstva. Delovni čas trgovine je v zimskem času od 7. do 19. ure, poleti ga podaljšajo za eno uro. V 240 kvadratnih metrov veliki trgovini nudijo pestro izbiro blaga domačih in tujih proizvajalcev, kot tudi artiklov iz lastnega uvoza. Pred stavbo je lepo urejen parkirni prostor, obiskovalcem pa je na voljo tudi bančni avtomat, če je kdo gotovino slučajno 'pozabil' doma. Daleč naokoli so znani po svojih izvrstnih narezkih, obloženih kruhkih, skratka vsem, kar potrebujete za pripravo posebnih dogodkov (praznovanj, porok, obletnic…). "V podjetju so redno zaposlena štiri dekleta. Težave s kadrom v času poletnih dopustov pa rešimo s študentskim delom,” še pove Janez.PIPO trgovina ima stalne stranke iz lokalnih krajev, promet pa ustvarijo tudi tranzitni kupci, ki se peljejo mimo in tu jim je izjemna lokacija v izdatno pomoč. "Bili smo eni prvih, če ne celo prvi v Sloveniji s kartico zvestobe. Uvedli smo jo že ob naši peti obletnici, služi pa tako, da je vsak trideseti nakup stranke zastonj. Torej, kupcu povrnemo vrednost nakupa v povprečju njegovih predhodnih 29-tih nakupov. Imamo veliko število imetnikov kartice, katera pa je seveda vezana na gotovinska plačila,” iznajdljivo prakso predstavita zakonca, Janez pa prizna, da je idejo za tovrstni popust dobil v Italiji.
 
Pogovor zaključimo s temo preštevilnih odpiranj novih trgovskih centrov v Sloveniji: "Tu res ne vidim nobene logike. Na srečo smo del 23-članske skupine Združenja malih trgovcev Slovenije in nam je tako nekoliko lažje preživeti.”Več informacij o trgovini lahko pridobite na spletni strani podjetja: www.pipo.si

 
 
 
 
back to top