IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 26.07.2017 || Potrošniško zaupanje julija navzgor  |  Kmalu gradnja intermodalnega terminala v Batajnici  |  Rekordne cene masla   |  Rok za prijavo del na Zlatem bobnu do 31.julija  |  Studio Moderna kupil poljsko "Mango Home Shopping TV"  |  Bo Aldi že do leta 2020 drugi največji trgovec v Evropi?  |  Naprednejša proizvodnja v "čipsarni" Chips Way   |   Kuehne + Nagel okrepil liderski položaj  |  Lidlovo preoblikovanje logistike sadja  |  As Group delovno obeležil deseto obletnico prevzema Kenta   |  AB InBev prevzel proizvajalca energijskih pijač Hiball  |  Ob avtocesti pri Celju Piškovi začeli graditi sodoben logistični center  |  Znana trgovca z večjo ponudbo za vegetarijance   |  Waitrose izvaža v Indijo in na Kitajsko  |  Nočno parkiranje ob neurju v Mercatorjevih pokritih parkiriščih   |  Ahold Delhaize bo preselil sedež v ZDA...  |  Pivovarna Tuzla z novo linijo za PET program  |  Ribogojnica Fonda leto po vstopu Italijanov ohranja svojo usmeritev  |  NIJZ poziva k sodelovanju v nacionalni prehranski raziskavi  |  Zelena luča za obdavčitev sladkih pijač  |   ||
   

Sprožilci

27.09.2012
Cena: 33,77 €
Format: 223 strani, 21x15 cm
 
Dramatično povečajte svojo sposobnost prodajanja in se naučite, kako nadzorovati misli svoje potencialne stranke s pomočjo 30 psiholoških sprožilcev, s katerimi boste stranko motivirali, vplivali nanjo in jo prepričali v nakup.
 
-Odkrijte skrivnost, ki jo pozna le malo prodajnih strokovnjakov, a z njo lahko podvojite odziv na ponudbo.
-Odkrijte, kako v strankah zbuditi občutek krivde, da preprosto ne bodo mogle drugače kot kupiti vaš izdelek.
-Odkrijte, kako s pomočjo preproste prodajne tehnike obvladati nemogočo situacijo in jo obrniti sebi v prid.
 
V knjigi Sprožilci Sugarman piše o načelih, s katerimi se je seznanil v direktnem marketingu, a jih je mogoče uporabiti tudi na področju klasične osebne prodaje v obliki 30 učinkovitih tehnik, ki jih imenuje "psihološki sprožilci". Psihološki sprožilci učinkovito vplivajo na potencialno stranko, jo motivirajo in prepričajo v pozitivno odločitev o nakupu. Že s poznavanjem le nekaterih izmed tridesetih sprožilcev vsak prodajalec ali tržnik lahko dobesedno nadzoruje misli potencialne stranke in dramatično poveča svoj prodajni uspeh. Morda vas bodo mnogi izmed sprožilcev presenetili, saj niso tako očitni, a so kljub temu izredno učinkoviti. Nekateri med njimi so sicer očitnejši, vendar jih je treba pravilno uporabljati. Razumevanje lahko sproži pozitivne odzive na vsakršno prodajno sporočilo, ne glede na njegovo obliko. Knjiga je dragocena, ker ponuja domiselne, a učinkovite nasvete za vsakega prodajalca, oglaševalskega direktorja ali tržnika.
 
 
 
Ne odlašajte z nakupom knjige Sprožilci, saj boste z njo izboljšali svoje marketinško znanje in vse vidike svoje prodaje.

 
 
 
 
back to top