IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 17.01.2018 || Manj ovir za GSO  |  Tuševa zvezdica se je danes začela v Ljubljani   |  Družba Mlino 77,6-odstotna lastnica Mlinotesta  |  Sejmi v organizaciji Pomurskega sejma leta 2018...  |  Pivovarni Laško in Pristopu priznanje PRO PR Awards  |  Evropska komisija predstavila strategijo za boj proti plastičnim odpadkom  |  Prihaja Dindr - aplikacija za iskanje partnerja prek hrane  |  Zaživel zakon o prepovedi oglaševanja alkohola  |  Skopski pazar nič več v poslovanju z marketi  |  Hrustljava novost - Manner Knuspino  |  Trgovina Snage brez embalaže bo na ljubljanski tržnici  |   EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov  |  Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |  Lenta lani odprla 89 novih trgovin  |  Tudi francoska štruca na seznam Unesca?  |   Gomex načrtuje odprtje 30 novih prodajaln  |  Pão de Açucar uvaja nov model trgovin  |  Kaufland vstopa v Moldavijo  |   ||
   

Sprožilci

27.09.2012
Cena: 33,77 €
Format: 223 strani, 21x15 cm
 
Dramatično povečajte svojo sposobnost prodajanja in se naučite, kako nadzorovati misli svoje potencialne stranke s pomočjo 30 psiholoških sprožilcev, s katerimi boste stranko motivirali, vplivali nanjo in jo prepričali v nakup.
 
-Odkrijte skrivnost, ki jo pozna le malo prodajnih strokovnjakov, a z njo lahko podvojite odziv na ponudbo.
-Odkrijte, kako v strankah zbuditi občutek krivde, da preprosto ne bodo mogle drugače kot kupiti vaš izdelek.
-Odkrijte, kako s pomočjo preproste prodajne tehnike obvladati nemogočo situacijo in jo obrniti sebi v prid.
 
V knjigi Sprožilci Sugarman piše o načelih, s katerimi se je seznanil v direktnem marketingu, a jih je mogoče uporabiti tudi na področju klasične osebne prodaje v obliki 30 učinkovitih tehnik, ki jih imenuje "psihološki sprožilci". Psihološki sprožilci učinkovito vplivajo na potencialno stranko, jo motivirajo in prepričajo v pozitivno odločitev o nakupu. Že s poznavanjem le nekaterih izmed tridesetih sprožilcev vsak prodajalec ali tržnik lahko dobesedno nadzoruje misli potencialne stranke in dramatično poveča svoj prodajni uspeh. Morda vas bodo mnogi izmed sprožilcev presenetili, saj niso tako očitni, a so kljub temu izredno učinkoviti. Nekateri med njimi so sicer očitnejši, vendar jih je treba pravilno uporabljati. Razumevanje lahko sproži pozitivne odzive na vsakršno prodajno sporočilo, ne glede na njegovo obliko. Knjiga je dragocena, ker ponuja domiselne, a učinkovite nasvete za vsakega prodajalca, oglaševalskega direktorja ali tržnika.
 
 
 
Ne odlašajte z nakupom knjige Sprožilci, saj boste z njo izboljšali svoje marketinško znanje in vse vidike svoje prodaje.

 
 
 
 
back to top