IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.09.2017 || Nove nagrade za Plantaže na Austrian Wine Challenge 2017  |   3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |  Gorenju Licensing nagrada za inovacijo 2017  |  Caviar Biosistem letos začenja gradnjo obrata za predelavo rib  |  Pestra zasedba na koprskem festivalu Sladka Istra  |  Festival kranjskih klobas in polke v Ohiu obiskalo 1200 ljudi  |  Nagrada za jabolčne sokove Grčin na ocenjevanju v Londonu  |  Hitra rast podjetja Delta Agrar  |  Agrokor zahteva priznanje izredne uprave v Črni gori  |  Afriški trgovec ponuja plačilo s kripto valuto (VIDEO)  |  V Podgorici odprli Logistični center Voli  |  BAT z novim obratom vrednim več kot tri milijone evrov  |  Red bull tek na velikanko Luki Kovačiču  |  Podjetje Spar Slovenija pomagalo očistiti reko Muro  |  V jesen z retro Jeruzalemčanom  |  Nestlé se zavezuje k zmanjšanju vsebnosti sladkorja  |  Podnebne spremembe ogrožajo proizvajalce kave  |  Neenotnost glede obdavčitve internetnih velikanov  |  Spletna trgovina Mimovrste upihnila 15. svečko  |  Obeta se odličen letnik grozdja  |   ||
   

Sprožilci

27.09.2012
Cena: 33,77 €
Format: 223 strani, 21x15 cm
 
Dramatično povečajte svojo sposobnost prodajanja in se naučite, kako nadzorovati misli svoje potencialne stranke s pomočjo 30 psiholoških sprožilcev, s katerimi boste stranko motivirali, vplivali nanjo in jo prepričali v nakup.
 
-Odkrijte skrivnost, ki jo pozna le malo prodajnih strokovnjakov, a z njo lahko podvojite odziv na ponudbo.
-Odkrijte, kako v strankah zbuditi občutek krivde, da preprosto ne bodo mogle drugače kot kupiti vaš izdelek.
-Odkrijte, kako s pomočjo preproste prodajne tehnike obvladati nemogočo situacijo in jo obrniti sebi v prid.
 
V knjigi Sprožilci Sugarman piše o načelih, s katerimi se je seznanil v direktnem marketingu, a jih je mogoče uporabiti tudi na področju klasične osebne prodaje v obliki 30 učinkovitih tehnik, ki jih imenuje "psihološki sprožilci". Psihološki sprožilci učinkovito vplivajo na potencialno stranko, jo motivirajo in prepričajo v pozitivno odločitev o nakupu. Že s poznavanjem le nekaterih izmed tridesetih sprožilcev vsak prodajalec ali tržnik lahko dobesedno nadzoruje misli potencialne stranke in dramatično poveča svoj prodajni uspeh. Morda vas bodo mnogi izmed sprožilcev presenetili, saj niso tako očitni, a so kljub temu izredno učinkoviti. Nekateri med njimi so sicer očitnejši, vendar jih je treba pravilno uporabljati. Razumevanje lahko sproži pozitivne odzive na vsakršno prodajno sporočilo, ne glede na njegovo obliko. Knjiga je dragocena, ker ponuja domiselne, a učinkovite nasvete za vsakega prodajalca, oglaševalskega direktorja ali tržnika.
 
 
 
Ne odlašajte z nakupom knjige Sprožilci, saj boste z njo izboljšali svoje marketinško znanje in vse vidike svoje prodaje.

 
 
 
 
back to top