IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 15.12.2018 || Bo spletna prodaja že kmalu pred tradicionalno?  |  Lidl v pomoč slepim in slabovidnim  |  Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja   |  Petrol v prihodnjem letu načrtuje 5,6 milijarde evrov prihodkov  |  Lenta v St. Peterburgu odprla peti letošnji hipermarket  |  Continente lansiral še SKU št. 300  |  V Carlsbergu lepilo namesto plastike v pakiranjih  |  Spletna prodaja v Evropi povsod napreduje  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |   ||
   

Sprožilci

27.09.2012
Cena: 33,77 €
Format: 223 strani, 21x15 cm
 
Dramatično povečajte svojo sposobnost prodajanja in se naučite, kako nadzorovati misli svoje potencialne stranke s pomočjo 30 psiholoških sprožilcev, s katerimi boste stranko motivirali, vplivali nanjo in jo prepričali v nakup.
 
-Odkrijte skrivnost, ki jo pozna le malo prodajnih strokovnjakov, a z njo lahko podvojite odziv na ponudbo.
-Odkrijte, kako v strankah zbuditi občutek krivde, da preprosto ne bodo mogle drugače kot kupiti vaš izdelek.
-Odkrijte, kako s pomočjo preproste prodajne tehnike obvladati nemogočo situacijo in jo obrniti sebi v prid.
 
V knjigi Sprožilci Sugarman piše o načelih, s katerimi se je seznanil v direktnem marketingu, a jih je mogoče uporabiti tudi na področju klasične osebne prodaje v obliki 30 učinkovitih tehnik, ki jih imenuje "psihološki sprožilci". Psihološki sprožilci učinkovito vplivajo na potencialno stranko, jo motivirajo in prepričajo v pozitivno odločitev o nakupu. Že s poznavanjem le nekaterih izmed tridesetih sprožilcev vsak prodajalec ali tržnik lahko dobesedno nadzoruje misli potencialne stranke in dramatično poveča svoj prodajni uspeh. Morda vas bodo mnogi izmed sprožilcev presenetili, saj niso tako očitni, a so kljub temu izredno učinkoviti. Nekateri med njimi so sicer očitnejši, vendar jih je treba pravilno uporabljati. Razumevanje lahko sproži pozitivne odzive na vsakršno prodajno sporočilo, ne glede na njegovo obliko. Knjiga je dragocena, ker ponuja domiselne, a učinkovite nasvete za vsakega prodajalca, oglaševalskega direktorja ali tržnika.
 
 
 
Ne odlašajte z nakupom knjige Sprožilci, saj boste z njo izboljšali svoje marketinško znanje in vse vidike svoje prodaje.

 
 
 
 
back to top