IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.04.2017 || Dizel in 95-oktanski bencin (občutno) dražja  |  Mirko Tuš blagovne znamke Engrotuša prenesel na družbo iz Hongkonga  |  Philip Morris z nekoliko slabšo prodajo  |  Gorenje s prihodki v višini 1,3 milijard evrov  |  KMV kupil proizvajalca blagovne znamke Pepsi v Bolgariji   |  Se Kroger zanima za Whole Foods?  |  Srečanje proizvajalcev in podjetja Metro C&C  |  Pozeba letino medu oklestila za tretjino  |  Sadjarji predlagajo sistemsko ukrepanje proti posledicam pozebe  |  Bo Mercator (spet) prevzel velike Konzumove centre v BiH?  |  Skupina MK se zanima za nakup Mercatorja  |  Pahor s čokoladno Gorenjkino velikanko   |  V Eko marketu veš kaj ješ  |  Danes že stota ljubljanska Odprta kuhna  |  Začetek 6. festivala čokolade v Radovljici  |  Mercator z aplikacijo “Moj Mercator” (VIDEO)  |  Mondelez z naložbo 75 milijonov funtov za štiri proizvodne linije  |  Unilever na račun višjih cen povečal promet  |  Lidl predstavil 15 novih domačih dobaviteljev sadja in zelenjave  |  Nova prodaja podjetja Higlo 2. junija  |   ||
   

Spletna prodaja na črni petek skoraj dve milijardi evrov

02.12.2014
Črni petek, dan po zahvalnem dnevu v ZDA, ki velja za začetek predpraznične nakupovalne sezone, je letos zabeležil še za četrtino večjo prodajo preko spleta kot lani.
 
 
Raziskava podjetja Adobe med 4.500 spletnimi prodajalnimi je pokazala, da je bilo na spletu med zahvalnim dnevom, 27. novembra, in črnim petkom, 28. novembra, potrošenih skoraj tri milijarde evrov, številka pa bo zaradi včerajšnjega kibernetskega ponedeljka, nakupovalnega dneva, ki je za spletne trgovce vse pomembnejši, še precej višja.
Spletna prodaja na črni petek se je v primerjavi s prejšnjim letom povzpela za 24 odstotkov, pri čemer je znesek povprečne nakupovalne košarice znašal nekaj manj kot 100 evrov (124 dolarjev). 27 odstotkov celotne spletne prodaje je bilo opravljene preko mobilnih naprav, kar je za 23 odstotkov več kot leta 2013.
Povečala se je tudi stopnja konverzije, saj je 3,2 odstotka obiskov spletne trgovine vodilo do nakupa v njej, medtem ko je lani ta stopnja znašala 3,14 odstotka.
Povprečna vrednost naročila, opravljenega preko družbenih omrežij, je bila največja na Facebooku, in sicer je znašala 92 evrov, sledita Pinterest s 75 evri vrednim povprečnim nakupom in Twitter s 73 evri.

 
 
 
 
back to top