IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.03.2017 || Peta sezona gurmanskih dogodivščin z Odprto kuhno   |  Dobre letošnje napovedi prodaje na drobno  |  ZANIMIVOST: Albert Heijn z Youtube kanalom  |  Europark odslej ponuja tudi trgovino iStyle  |  V štajersko prestolnico prihaja nova dm prodajalna  |  Paloma povečala prodajo na 86,7 milijonov evrov  |  Lidl daje največ za oglaševanje  |  Tesco prodaja vedno več organskega  |  Nagradna igra Lidl Slovenije ob 10. obletnici delovanja   |  Nova velika nagrada za Sparovo akcijo “Štartaj Slovenija”   |   Lidl tudi v Pirotu  |   Prihaja polna noč popustov v Cityparku  |  Amazon prevzel največjega spletnega trgovca na Bližnjem vzhodu  |  Znane so najboljše restavracije po izboru Diners Cluba  |  Voda je tekoče zlato  |  Nova linija za stekleničenje Prolom vode  |  Mercadona povečala prednost pred ostalimi trgovci  |  Nestea se vrača pod okrilje Nestléa  |  Aldi kmalu začenja s poslovanjem v Italiji  |  Prenovljeni Tuš supermarket Ptuj odprl svoja vrata  |   ||
   

Spletna prodaja na črni petek skoraj dve milijardi evrov

02.12.2014
Črni petek, dan po zahvalnem dnevu v ZDA, ki velja za začetek predpraznične nakupovalne sezone, je letos zabeležil še za četrtino večjo prodajo preko spleta kot lani.
 
 
Raziskava podjetja Adobe med 4.500 spletnimi prodajalnimi je pokazala, da je bilo na spletu med zahvalnim dnevom, 27. novembra, in črnim petkom, 28. novembra, potrošenih skoraj tri milijarde evrov, številka pa bo zaradi včerajšnjega kibernetskega ponedeljka, nakupovalnega dneva, ki je za spletne trgovce vse pomembnejši, še precej višja.
Spletna prodaja na črni petek se je v primerjavi s prejšnjim letom povzpela za 24 odstotkov, pri čemer je znesek povprečne nakupovalne košarice znašal nekaj manj kot 100 evrov (124 dolarjev). 27 odstotkov celotne spletne prodaje je bilo opravljene preko mobilnih naprav, kar je za 23 odstotkov več kot leta 2013.
Povečala se je tudi stopnja konverzije, saj je 3,2 odstotka obiskov spletne trgovine vodilo do nakupa v njej, medtem ko je lani ta stopnja znašala 3,14 odstotka.
Povprečna vrednost naročila, opravljenega preko družbenih omrežij, je bila največja na Facebooku, in sicer je znašala 92 evrov, sledita Pinterest s 75 evri vrednim povprečnim nakupom in Twitter s 73 evri.

 
 
 
 
back to top