IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 21.01.2018 || Spar Slovenija predstavlja spletno trgovino (VIDEO)  |  Košaki s potrjeno ponovno prisilno poravnavo  |  Berlin zaživel v znamenju Zelenega tedna  |  Rezanci iz Rume v Ameriki in Kanadi  |   Hrvaška vlada pričakuje sporazum o poravnavi z upniki Agrokorja  |  Delta Agrar letos načrtuje vlaganja, ki presegajo 40 milijonov evrov  |  EKSKLUZIVNO:Velika promocija novega izdelka Coca-Cole, ledenega čaja Fuze Tea   |  Lidl prisiljen v spremembo začetnih načrtov  |  AB InBev prodal dve nemški blagovni znamki piva  |  Mercator s skakalci spodbuja zdrav slog življenja (VIDEO)  |  Obrat Mipa v Kromberku (dokončno) kupuje Pivka Perutninarstvo  |  Sodišče priznalo za 4,1 milijarde evrov terjatev do Agrokorja  |  Prodaja avokada se utegne letos podvojiti  |  Trgovec Iceland do leta 2023 brez plastičnih pakiranj  |  Ferrero postaja tretji največji svetovni proizvajalec čokolade  |  Plodine v Puli odprle objekt št. 81  |  Razpis za sadjarje in vinogradnike  |  Natur aktiv BIO zajtrk za medije  |  Vinakoper marca z novim direktorjem Borutom Fakinom  |  Manj ovir za GSO  |   ||
   

Spletna prodaja na črni petek skoraj dve milijardi evrov

02.12.2014
Črni petek, dan po zahvalnem dnevu v ZDA, ki velja za začetek predpraznične nakupovalne sezone, je letos zabeležil še za četrtino večjo prodajo preko spleta kot lani.
 
 
Raziskava podjetja Adobe med 4.500 spletnimi prodajalnimi je pokazala, da je bilo na spletu med zahvalnim dnevom, 27. novembra, in črnim petkom, 28. novembra, potrošenih skoraj tri milijarde evrov, številka pa bo zaradi včerajšnjega kibernetskega ponedeljka, nakupovalnega dneva, ki je za spletne trgovce vse pomembnejši, še precej višja.
Spletna prodaja na črni petek se je v primerjavi s prejšnjim letom povzpela za 24 odstotkov, pri čemer je znesek povprečne nakupovalne košarice znašal nekaj manj kot 100 evrov (124 dolarjev). 27 odstotkov celotne spletne prodaje je bilo opravljene preko mobilnih naprav, kar je za 23 odstotkov več kot leta 2013.
Povečala se je tudi stopnja konverzije, saj je 3,2 odstotka obiskov spletne trgovine vodilo do nakupa v njej, medtem ko je lani ta stopnja znašala 3,14 odstotka.
Povprečna vrednost naročila, opravljenega preko družbenih omrežij, je bila največja na Facebooku, in sicer je znašala 92 evrov, sledita Pinterest s 75 evri vrednim povprečnim nakupom in Twitter s 73 evri.

 
 
 
 
back to top