IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.03.2019 || Računsko sodišče z negativnim mnenjem Občini Ajdovščina glede pridobivanja delnic Mlinotesta  |  Bayerjeva vrednost na borzah pada zaradi afere z (Monsantovim) herbicidom   |  Na svetovni dan poezije lahko kavo "plačate" s pesniškimi verzi  |  Mercator nadaljuje s poslovanjem po lex Mercator  |  Lahko "poroko" Sainsbury's - ASDA reši milijardno znižanje cen?  |  Metro kitajski del posla prodaja za 1,76 milijarde evrov  |  Odštevanje do začetka veljave zakonske omejitve količine trans maščob v živilih  |  Vispak predstavil novo verzijo Zlatne džezve - Sad pa sad  |  Esselunga lansirala otroško linijo  |  Žito Luks leto zaključil s 500.000 evri dobička  |  Lokalni izdelki v novi trgovini Zakladi Kočevske   |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Danes odprtje trgovine ZK v Kočevju  |  Trikrat večji uvoz žganih pijač   |  Mlinar odprl prvo prodajalno na Finskem  |  Do poletja nov nakupovalni center v Županji  |  Cedevita ob abrahamu "vrača" TV reklame (VIDEO)  |  Ocado v Washingtonu odpira ameriško pisarno  |  ICA z velikimi naložbami v spletno prodajo  |  Certifikat o zaščiti oljčnega olja Istra  |   ||
   

Spletna prodaja na črni petek skoraj dve milijardi evrov

02.12.2014
Črni petek, dan po zahvalnem dnevu v ZDA, ki velja za začetek predpraznične nakupovalne sezone, je letos zabeležil še za četrtino večjo prodajo preko spleta kot lani.
 
 
Raziskava podjetja Adobe med 4.500 spletnimi prodajalnimi je pokazala, da je bilo na spletu med zahvalnim dnevom, 27. novembra, in črnim petkom, 28. novembra, potrošenih skoraj tri milijarde evrov, številka pa bo zaradi včerajšnjega kibernetskega ponedeljka, nakupovalnega dneva, ki je za spletne trgovce vse pomembnejši, še precej višja.
Spletna prodaja na črni petek se je v primerjavi s prejšnjim letom povzpela za 24 odstotkov, pri čemer je znesek povprečne nakupovalne košarice znašal nekaj manj kot 100 evrov (124 dolarjev). 27 odstotkov celotne spletne prodaje je bilo opravljene preko mobilnih naprav, kar je za 23 odstotkov več kot leta 2013.
Povečala se je tudi stopnja konverzije, saj je 3,2 odstotka obiskov spletne trgovine vodilo do nakupa v njej, medtem ko je lani ta stopnja znašala 3,14 odstotka.
Povprečna vrednost naročila, opravljenega preko družbenih omrežij, je bila največja na Facebooku, in sicer je znašala 92 evrov, sledita Pinterest s 75 evri vrednim povprečnim nakupom in Twitter s 73 evri.

 
 
 
 
back to top