IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.05.2017 || Še en dan... "Marketing Summit Belgrade 2017"? (VIDEO)  |   O novostih na zakonodajnem področju TZS v sredo v Novi Gorici  |  Citypark za 15. rojstni dan na Špici pripravlja glasbeno-modni dogodek  |  Alpsko mleko kot kultni slovenski izdelek praznovalo abrahama  |  Atlantic z oglaševalsko akcijo "Barcaffe prisluhne vsaki zgodbi" (VIDEO)  |  ZANIMIVOST: Jumbo predstavil kečap iz odpadkov hrane  |  Sirk kot edini slovenski predstavnik s ponudbo celovitih logističnih rešitev  |  Direktor Lidla: "Naši izdelki bodo do 50 odstotkov cenejši"  |  V Beogradu od jutri do četrtka profesionalna "mystery shopping" konferenca  |  Klet "Puklavec Family Wines" s prestižno nagrado  |  Aldijev viski med najboljšimi  |  Ljubljanske mlekarne odslej, d. o. o.  |  MK group prevzel 30,5 odstotkov letališča Portorož  |  Kot izredni član uprave Mercatorja potrjen Gregor Planteu  |  Osmi Pivo & Burger Fest prestavljen na 17.in 18 junij, danes dve novosti na Odprti kuhni  |  Jutri Salon sauvignon Ptuj 2017 – vino v mestu tisočletij  |  Walmart znižal dobiček in povečal prodajo  |  Frigologo v sodelovanje z Ljubljanskimi mlekarnami  |  ZANIMIVOST: Zmajev dih je "smrtonosni" čili  |  Spletni velikan Alibaba skoraj podvojil dobiček  |   ||
   

Spletna prodaja na črni petek skoraj dve milijardi evrov

02.12.2014
Črni petek, dan po zahvalnem dnevu v ZDA, ki velja za začetek predpraznične nakupovalne sezone, je letos zabeležil še za četrtino večjo prodajo preko spleta kot lani.
 
 
Raziskava podjetja Adobe med 4.500 spletnimi prodajalnimi je pokazala, da je bilo na spletu med zahvalnim dnevom, 27. novembra, in črnim petkom, 28. novembra, potrošenih skoraj tri milijarde evrov, številka pa bo zaradi včerajšnjega kibernetskega ponedeljka, nakupovalnega dneva, ki je za spletne trgovce vse pomembnejši, še precej višja.
Spletna prodaja na črni petek se je v primerjavi s prejšnjim letom povzpela za 24 odstotkov, pri čemer je znesek povprečne nakupovalne košarice znašal nekaj manj kot 100 evrov (124 dolarjev). 27 odstotkov celotne spletne prodaje je bilo opravljene preko mobilnih naprav, kar je za 23 odstotkov več kot leta 2013.
Povečala se je tudi stopnja konverzije, saj je 3,2 odstotka obiskov spletne trgovine vodilo do nakupa v njej, medtem ko je lani ta stopnja znašala 3,14 odstotka.
Povprečna vrednost naročila, opravljenega preko družbenih omrežij, je bila največja na Facebooku, in sicer je znašala 92 evrov, sledita Pinterest s 75 evri vrednim povprečnim nakupom in Twitter s 73 evri.

 
 
 
 
back to top