IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 19.10.2017 || Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  RAZISKAVA IRI: "Supermarketi z manj promocijami"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  24. Zlati boben odprl vrata (tokrat) v Ljubljani  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Koprivnikar: "Smo najhitreje rastoča digitalna družba v EU"  |  ZANIMIVOST: Lidl predstavil proseko za manjši glavobol  |  Politika rešuje Mercator iz (smrtnega) Agrokorjevega objema  |   EU za kmete in proti trgovskim verigam  |  V Neltu najavili investicije v višini 15-tih milijonov evrov  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  Prodaja živil prek spleta se (vendarle) veča  |  Romina Ivančić – nova direktorica kadrovanja v Heinekenu Hrvaška  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Raziskava Nielsen: "Raziskovanje trga z živili kaže rast"  |  Prazniki tudi za trgovke in trgovce v Mercatorju  |  Raziskava Mastercarda:"V New Yorku obrok 1,2, v Južnem Sudanu 321 dolarjev  |  Čez mesec dni spet okušanje Tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Kar 46.000 otrok pod pragom tveganja revščine  |   ||
   

Sparova dobrodelna akcija: "Tudi to sem jaz!"

23.10.2012
 
 
Spar Slovenija je v sodelovanju s podjetjem Coca-Cola Slovenija 15. oktobra začel z dobrodelnim projektom. Vsak izmed sodelujočih na spletni strani Spar oblikuje svojega srčkanega "pošastkota", ki je edinstven, ima kakšno posebno lastnost ali skriti talent. Vsi so si enaki v tem, da imajo srce.
 
Vsak oblikovalec pošasti s tem podpira dobrodelni projekt, kjer bo 12 izbranih šol dobilo računalnike. Spletna akcija bo potekala en mesec in se zaključila 15. novembra.
 
Spar Slovenija bo namreč v sodelovanju s podjetjem Coca-Cola Slovenija ob zaključku oblikovalskega natečaja določenim slovenskim šolam podaril računalnike, ki bodo učiteljicam pomagali pri delu, otrokom pa olajšali učenje. V projektu so bile izbrane šole, ki so nekoliko odmaknjene od osrednjega dela Slovenije in tako redkeje dobijo priložnosti za razne donacije in prispevke.
 
Petdeset izvirnih oblikovalcev najbolj prisrčne pošasti, ki bodo na družabnem omrežju prejeli največ všečkov, bodo prejeli v spomin na akcijo svojo lastno dobrosrčno pošast. S tem bodo zabavne pošasti iz spleta dobile dobrosrčnega lastnika, otroci dvanajstih šol pa nove računalnike.

 
 
 
 
back to top