IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.07.2017 || Studio Moderna kupil poljsko "Mango Home Shopping TV"  |  Bo Aldi že do leta 2020 drugi največji trgovec v Evropi?  |  Naprednejša proizvodnja v "čipsarni" Chips Way   |  Nočno parkiranje ob neurju v Mercatorjevih pokritih parkiriščih   |  Ahold Delhaize bo preselil sedež v ZDA...  |  Pivovarna Tuzla z novo linijo za PET program  |  Ribogojnica Fonda leto po vstopu Italijanov ohranja svojo usmeritev  |  NIJZ poziva k sodelovanju v nacionalni prehranski raziskavi  |  Zelena luča za obdavčitev sladkih pijač  |  Icelandic Glacial vstopa na kitajski trg  |  PepsiCo v vodstveni strukturi objavil tri nova imena  |  Lani prodanega za 24 milijard evrov trgovskega blaga  |  Zvijezdini izdelki na policah južnokorejske Lotte  |  Pernod Ricard prodaja destilarno Glenallachie  |  Umaknili 4,5 ton pokvarjene hrane  |  Todorić: “Ne razprodajajte Agrokorja”  |  Mariborska tržnica bo dobila streho  |  Kitajska bo uvažala ameriški riž  |  Britanci močno zmanjšali porabo plastičnih vrečk  |  Na trgu nova blagovna znamka sadja in zelenjave Purissima  |   ||
   

Slovenski padec trgovine na drobno marca med večjimi v EU

06.05.2015
Obseg trgovine na drobno v območju evra je bil marca za 0,8 odstotka nižji kot februarja, v EU pa se je v mesečni primerjavi zmanjšal za 0,6 odstotka. Na letni ravni se je obseg trgovine na drobno v območju evra povečal za 1,6 odstotka, v EU pa za 2,5 odstotka. Slovenija je med članicami na mesečni in letni ravni zabeležila enega večjih padcev, poroča danes STA.
 
V Sloveniji je bil marca na mesečni ravni zabeležen 2,8-odstotni padec obsega trgovine na drobno, v primerjavi z lanskim marcem pa je bil padec 1,8-odstoten, kažejo danes objavljeni podatki evropskega statističnega urada Eurostat.
 
K padcu obsega trgovine na drobno v evrskem območju so marca na mesečni ravni največ prispevali 2,7-odstoten padec prodaje goriv, 0,8-odstoten padec prodaje neživilskih izdelkov in 0,6-odstoten padec prodaje hrane, pijač in tobaka.
 
V EU se je obseg prodaje goriv zmanjšal za 2,9 odstotka, prodaja neživilskih izdelkov za 0,5 odstotka, prodaja hrane, pijač in tobaka pa za 0,3 odstotka.
 
Med članicami, za katere so bili na voljo podatki, so največjo rast obsega trgovine na drobno v mesečni primerjavi zabeležile Poljska (+1,5 odstotka), Slovaška (+1,1 odstotka) in Danska (+0,9 odstotka), največje padce pa Portugalska (-3,5 odstotka), Slovenija (-2,8 odstotka) in Nemčija (-2,3 odstotka).
 
Na letni ravni v območju evra je k rasti obsega trgovine na drobno največ prispevala prodaja v neživilskem sektorju s triodstotno rastjo, prodaja hrane, pijač in tobaka pa je narasla za 0,1 odstotka, medtem ko je prodaja goriv upadla za 0,7 odstotka.
 
V EU je v primerjavi z lanskim marcem prodaja neživilskih izdelkov narasla za 3,8 odstotka, prodaja hrane, pijač in tobaka za 1,7 odstotka, medtem ko je prodaja goriv upadla za en odstotek.Med članicami so največjo rast obsega prodaje v letni primerjavi beležile Malta (+8,9 odstotka), Poljska (+8,7 odstotka) Latvija (+6,5 odstotka) in Irska (+6,4 odstotka), največje padce pa Slovenija (-1,8 odstotka), Romunija (-1,3 odstotka), Belgija (-0,9 odstotka) in Finska (-0,3 odstotka).

 
 
 
 
back to top