IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 21.06.2018 || Katarina Čas v novi Cityparkovi vlogi (VIDEO)  |  Evropska podjetja na Kitajskem poslujejo težje  |  Lani podpovprečna potrošnja in BDP na prebivalca  |  Kraft Heinz razmišlja o (milijardni) odprodaji znamke Complan  |  Coca-Cola začenja s proizvodnjo izdelka Glaceau smartwater  |  Odprt obnovljen hipermarket Tommy Dugopolje  |  Protein Beer - prvo beljakovinsko pivo  |  V Moskvi zaradi prekomernega povpraševanja zmanjkuje piva  |  Rezultati ankete SDT o (ne)zadovoljstvu delavcev v trgovinski dejavnosti   |  Odprli tovarno sladoleda Froneri v Stari Pazovi  |  Gorivo se je opolnoči pocenilo  |   Možna kupca Mercatorja tudi hrvaška Adris in Atlantic Grupa  |  Amazon na Irskem odpira 1000 novih delovnih mest  |  Coop bo živila dostavljal z Volvo tovornjaki na električni pogon  |  Izjemno desetletje za proizvajalca tunine Calvo (VIDEO)  |  Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič (Rok's nut butter)  |  Proizvodnja kozjega mleka lani večja za 4,4 odstotka  |  Velpro podpisal pogodbo o sodelovanju z manjšimi trgovci  |  Hofer zagnal projekt 1, 2, 3, GREMO!  |  Razočaranje zaradi krčenja proračuna za kmetijstvo  |   ||
   

Slovenska oglaševalska zbornica izdala kodeks

31.03.2015

 
Kodeks, publikacija na 22. straneh vsebuje pravila oglaševanja: temeljna pravila, splošna pravila, posebna pravila. Kodeks (SOK) je izdelala tripartitna delovna skupina, kot sistem ustaljenih pravil in načel dobre prakse pa ta vzpostavlja visoke standarde oglaševanja.
 
Kot tak zagotavlja, da so z njim poenoteni kriteriji oglaševalske stroke ter da je dejavnost oglaševanja v Sloveniji opremljena s samoregulativnim mehanizmom in kot taka zaupanja vredna.
 
Ta dokument je avtorsko delo in je last Slovenske oglaševalske zbornice. Brez pisnega dovoljenja lastnikov oz. njegovih avtorjev je prepovedano razmnoževanje celote ali dela dokumenta, objavljanje na drugih spletnih straneh ali kakršna koli druga oblika objavljanja.
 
Četrto izdajo Slovenskega oglaševalskega kodeksa je sprejel Zbor članov SOZ 19. 3. 2009 in si jo lahko v spletni obliki preberete na tej povezavi.

 
 
 
 
back to top