IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.05.2019 || Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  20. maj - svetovni dan čebel  |  Najučinkovitejši oglaševalec na svetu je Unilever  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore  |  Odprta kuhna v soboto (prvič) tudi v Novem mestu  |  Čebelarji na Ravnah na Koroškem drugič obeležili svetovni dan čebel  |  Na sejmu PLMA v Amsterdamu jutri sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)  |   Vabilo na (brezplačni) Dahua Starlight Show (VIDEO)  |  Walmart bo hipermarkete preuredil v veleprodajni format  |  Danes je bila odprta zagrebška Arena Park  |  Amazon investiral v dostavno službo Deliveroo  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Odmeven uspeh vin Tikveš v Londonu na IWC-ju  |  Več kot tretjina prebivalstva kadi redno  |  EKSKLUZIVNO: Revija InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu  |  Odprli so posodobljen obrat bjelovarske Sirele  |  Kaufland slovesno predstavil (svoj) prvi Solar Carport  |  Biedronka v svojih trgovinah uvaja stranišča  |  Spar s potapljači očistil Blejsko jezero za več kot 6 m3 odpadkov   |  Polleo Sport odprl trgovino v Kopru (VIDEO)  |   ||
   

Slovenska oglaševalska zbornica izdala kodeks

31.03.2015

 
Kodeks, publikacija na 22. straneh vsebuje pravila oglaševanja: temeljna pravila, splošna pravila, posebna pravila. Kodeks (SOK) je izdelala tripartitna delovna skupina, kot sistem ustaljenih pravil in načel dobre prakse pa ta vzpostavlja visoke standarde oglaševanja.
 
Kot tak zagotavlja, da so z njim poenoteni kriteriji oglaševalske stroke ter da je dejavnost oglaševanja v Sloveniji opremljena s samoregulativnim mehanizmom in kot taka zaupanja vredna.
 
Ta dokument je avtorsko delo in je last Slovenske oglaševalske zbornice. Brez pisnega dovoljenja lastnikov oz. njegovih avtorjev je prepovedano razmnoževanje celote ali dela dokumenta, objavljanje na drugih spletnih straneh ali kakršna koli druga oblika objavljanja.
 
Četrto izdajo Slovenskega oglaševalskega kodeksa je sprejel Zbor članov SOZ 19. 3. 2009 in si jo lahko v spletni obliki preberete na tej povezavi.

 
 
 
 
back to top