IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 24.05.2017 || Industrija mesa Đurđević bo ovčje meso izvažala na Kitajsko  |  Finale Lige prvakov začenjata Pepsi in The Black Eyed Peas (VIDEO)  |  Po konferenci: "Marketing Summit Belgrade 2017" (FOTO)  |   O novostih na zakonodajnem področju TZS danes v Novi Gorici  |  Mercator v prvem četrtletju z dobičkom  |  JD.com bo z droni prenašal do 1 tono težke pakete  |  Dizel in 95-oktanski bencin (malce) cenejša  |  V Tolminu na ogled razstava "Tržnica je trebuh mesta"  |  Manjše zanimanje za čokolado znižuje ceno kakava  |  Pri Hoferju skrajšali osnovne plačilne roke  |  Spoznajte 22 lokalnih živilskih inovacij  |  Lidl zagnal spletno trgovino na Kitajskem  |  Prodajajo Todorićevo premoženje, Lavrov in Stier v Moskvi tudi o Agrokorju  |  Citypark za 15. rojstni dan na Špici pripravlja glasbeno-modni dogodek  |  Alpsko mleko kot kultni slovenski izdelek praznovalo abrahama  |  Atlantic z oglaševalsko akcijo "Barcaffe prisluhne vsaki zgodbi" (VIDEO)  |  ZANIMIVOST: Jumbo predstavil kečap iz odpadkov hrane  |  Sirk kot edini slovenski predstavnik s ponudbo celovitih logističnih rešitev  |  Direktor Lidla: "Naši izdelki bodo do 50 odstotkov cenejši"  |  V Beogradu do četrtka profesionalna "mystery shopping" konferenca  |   ||
   

Slovenska oglaševalska zbornica izdala kodeks

31.03.2015

 
Kodeks, publikacija na 22. straneh vsebuje pravila oglaševanja: temeljna pravila, splošna pravila, posebna pravila. Kodeks (SOK) je izdelala tripartitna delovna skupina, kot sistem ustaljenih pravil in načel dobre prakse pa ta vzpostavlja visoke standarde oglaševanja.
 
Kot tak zagotavlja, da so z njim poenoteni kriteriji oglaševalske stroke ter da je dejavnost oglaševanja v Sloveniji opremljena s samoregulativnim mehanizmom in kot taka zaupanja vredna.
 
Ta dokument je avtorsko delo in je last Slovenske oglaševalske zbornice. Brez pisnega dovoljenja lastnikov oz. njegovih avtorjev je prepovedano razmnoževanje celote ali dela dokumenta, objavljanje na drugih spletnih straneh ali kakršna koli druga oblika objavljanja.
 
Četrto izdajo Slovenskega oglaševalskega kodeksa je sprejel Zbor članov SOZ 19. 3. 2009 in si jo lahko v spletni obliki preberete na tej povezavi.

 
 
 
 
back to top