IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 22.06.2017 || Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |  Prvi na prodaj deli koncerna, ki niso del osnovnega poslovanja  |  HPS Investment Partners ponudil največ za Merkurjeve nepremičnine   |  Bliža se prvi "The Slovenia Food truck festival"  |  Jutri Tušev tek barv v Ljubljani  |  AB InBev prodaja dve nemški blagovni znamki piva  |  Hofer odprl že petnajsto trgovino v letošnjem letu  |  Žitu letos zvezdice Superior Taste Awards za 4 izdelke, Podravki za kar 14  |  Smrekar: "Namazi Argeta kmalu v Turčiji"  |  Clooney in partnerji tekilo Diageu prodali za milijardo dolarjev  |  Za Hoferjem že peta dobrodelna akcija zbiranja rabljenih očal  |  Dogovor o vzpostavitvi mehanizma na področju varstva potrošnikov  |   Država ne bo kupovala (Sberbankovih) delnic Mercatorja  |  Projekt Akademije Mercatorja in ZZS:" Radi imamo domače" se danes zaključuje  |  Auchan prevzema lokalnega trgovca Karavan  |   Novi DIS v Inđiji  |  V Mariboru simpozij o pridelovanju zelenjave in krompirja  |  Hoferjev sladoled ponuja možnost dopusta v Firencah  |  Odprt prvi Super Konzum v Supetru na Braču  |   ||
   

Slovenci porabijo največ za hrano

29.06.2015
Srbija se je po cenah potrošniškega blaga in storitev znašla na sredi seznama med 37 evropskimi državami z indeksom 53 % povprečja Evropske unije.
 
Cenejše življenje od srbskega je samo še v Bolgariji (48), Makedoniji (47) in Albaniji (50). Višje cene imajo s 54 % EU Romuni, Črnogorci in Madžari po 57, Hrvati 67, Slovenci pa 83 odstotkov. 
 
Cene alkoholnih pijač in cigaret ter storitev v restavracijah in hotelih so temu primerne, največ pa je treba v regiji plačevati v Sloveniji, na Hrvaškem, v Romuniji in na Madžarskem.
 
Za hrano največ porabimo v Sloveniji, kjer je indeks teh cen praktično enak oz. na ravni 99 odstotkov evropskega povprečja, sledijo Hrvati z indeksom 90, Črnogorci 77 in Madžari 76 %. 

 
 
 
 
back to top