IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 28.04.2017 || Zaključil se je tretji FMCG Summit v Sarajevu   |  Odprta nova trgovina Idea v Šavniku  |  Atlantic je v prvem kvartalu dosegel pomembno rast dobičkonosnosti  |  V letu 2017 Spar načrtuje za 200 milijonov evrov naložb  |  Rodoljub Drašković ponuja Todoriću prevzem poslovanja Agrokorja v Srbiji  |  Tommy jutri odpira supermarket v Viškovu  |  Odprt supermarket Plodine Cres  |  Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Moč mobilnih telefonov se veča  |  Biedronka bo letos dobila 100 novih prodajaln  |  Edekina lanska prodaja dosegla 50 milijard evrov  |  Mercator v letu 2016 zmanjšal prodajo, a povečuje tržni delež  |  IGD: "Trg spletne prodaje živil se bo do leta 2020 podvojil"  |  Carlsberg proslavil 125 let ustanovitve pivovarne v Čelarevu  |  NIJZ: "Naj prazniki minejo brez alkohola"  |  Židan: "Podnebje zahteva spremembo usmeritev kmetijske politike"  |  Billa nadaljuje s širitvijo na Češkem  |  Čizmić: "Mercator ima sedaj še večjo samostojnost"  |  Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |   ||
   

Septembra potrošniki nekoliko slabše razpoloženi

23.09.2015
Razpoloženje slovenskih potrošnikov se je septembra glede na avgust malenkostno poslabšalo. Kazalnik zaupanja je bil na mesečni ravni namreč nižji za eno odstotno točko. V primerjavi z lanskim septembrom so potrošniki še vedno za sedem odstotnih točk bolj optimistični, so danes sporočili državni statistiki.
 
Vrednosti vseh štirih kazalnikov, ki merijo pričakovanje potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih, so bile blizu avgustovskim vrednostim, še najbolj pa se je poslabšal kazalnik pričakovanj glede gospodarskega stanja v Sloveniji - za tri odstotne točke.Kazalnik pričakovanj glede varčevanja je bil slabši za dve odstotni točki, kazalnik pričakovanj glede finančnega stanja v gospodinjstvu je bil slabši za eno odstotno točko, kazalnik pričakovanj glede ravni brezposelnosti pa je ostal nespremenjen.
 
Potrošniki so nekoliko manj optimistični tudi v oceni trenutnega finančnega stanja v gospodinjstvu - kazalnik se je poslabšal za štiri odstotne točke - in glede gibanja cen v prihodnjih 12 mesecih, ta kazalnik je izgubil tri odstotne točke.
 
Nekoliko bolj optimistično pa so slovenski potrošniki nastrojeni glede večjih nakupov v prihodnjih 12 mesecih (kazalnik je pridobil šest odstotnih točk) in glede finančnega stanja v gospodinjstvu v zadnjih 12 mesecih (kazalnik se je povišal za tri odstotne točke).
 
Glede na enako obdobje lani je slika nekoliko drugačna. Na dvig sedmih odstotnih točk so najbolj vplivala bolj optimistična pričakovanja potrošnikov za prihodnjih 12 mesecev glede ravni brezposelnosti (za 12 odstotnih točk), varčevanja (za osem odstotnih točk), gospodarskega stanja v Sloveniji (za šest odstotnih točk) in finančnega stanja v gospodinjstvu (za tri odstotne točke).
 
V medletni primerjavi so se izboljšali vsi kazalniki, razen kazalnika primernosti trenutka za varčevanje, ki se je poslabšal za osem odstotnih točk.Od lanskoletnega povprečja je bil kazalnik zaupanja potrošnikov višji za 16 odstotnih točk.

 
 
 
 
back to top