IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 22.09.2017 || Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"  |  Zelena luč za Ceto   |  Nova sezona projekta Štartaj Slovenija  |   3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |   V Veliki Gorici odprli trgovino Bipa št.94  |  Gefco s poudarkom na nadaljnjem razvoju v regiji Adriatic  |  Obeta se rast lastnih blagovnih znamk   |  Tesco zagnal projekt "Fresh Veg Range", namenjen otrokom  |  Napredek pri povečanju trgovanja s Kitajsko  |  Mlinotest kuhal polento velikanko in odprl vrata obiskovalcem  |  Philip Morris International prehaja na brezdimne izdelke  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |  Padel svetovni rekord v hitrostnem požiranju rezancev  |  Židan: "Kmetijstvo čakajo težave"  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Spar predstavil novo linijo "superfood" napitkov  |  Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah  |  Lidl odprl svojo 50. trgovino v Sloveniji  |  Odprt novi Tommy v Vrgovcu  |  Nov regionalni direktor podjetja Mars   |   ||
   

Septembra potrošniki nekoliko slabše razpoloženi

23.09.2015
Razpoloženje slovenskih potrošnikov se je septembra glede na avgust malenkostno poslabšalo. Kazalnik zaupanja je bil na mesečni ravni namreč nižji za eno odstotno točko. V primerjavi z lanskim septembrom so potrošniki še vedno za sedem odstotnih točk bolj optimistični, so danes sporočili državni statistiki.
 
Vrednosti vseh štirih kazalnikov, ki merijo pričakovanje potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih, so bile blizu avgustovskim vrednostim, še najbolj pa se je poslabšal kazalnik pričakovanj glede gospodarskega stanja v Sloveniji - za tri odstotne točke.Kazalnik pričakovanj glede varčevanja je bil slabši za dve odstotni točki, kazalnik pričakovanj glede finančnega stanja v gospodinjstvu je bil slabši za eno odstotno točko, kazalnik pričakovanj glede ravni brezposelnosti pa je ostal nespremenjen.
 
Potrošniki so nekoliko manj optimistični tudi v oceni trenutnega finančnega stanja v gospodinjstvu - kazalnik se je poslabšal za štiri odstotne točke - in glede gibanja cen v prihodnjih 12 mesecih, ta kazalnik je izgubil tri odstotne točke.
 
Nekoliko bolj optimistično pa so slovenski potrošniki nastrojeni glede večjih nakupov v prihodnjih 12 mesecih (kazalnik je pridobil šest odstotnih točk) in glede finančnega stanja v gospodinjstvu v zadnjih 12 mesecih (kazalnik se je povišal za tri odstotne točke).
 
Glede na enako obdobje lani je slika nekoliko drugačna. Na dvig sedmih odstotnih točk so najbolj vplivala bolj optimistična pričakovanja potrošnikov za prihodnjih 12 mesecev glede ravni brezposelnosti (za 12 odstotnih točk), varčevanja (za osem odstotnih točk), gospodarskega stanja v Sloveniji (za šest odstotnih točk) in finančnega stanja v gospodinjstvu (za tri odstotne točke).
 
V medletni primerjavi so se izboljšali vsi kazalniki, razen kazalnika primernosti trenutka za varčevanje, ki se je poslabšal za osem odstotnih točk.Od lanskoletnega povprečja je bil kazalnik zaupanja potrošnikov višji za 16 odstotnih točk.

 
 
 
 
back to top