IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.02.2018 || Lanska suša povzročila za 65,3 milijona evrov škode  |  Dm postavlja novo strategijo  |  "Coop Swiss" podpira organsko  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Waitrose predstavlja linijo Good Health  |  Biedronka z linijo goBIO  |  Rekordni poslovni rezultati za Henkel  |  Slavonski kulen iz CM bo postal kulen z dežele  |  Mastercard: "Kupci pripravljeni na plačevanje z nosljivimi napravami"  |  Natisnjena 62. številka revije InStore že na poti k naslovnikom  |  Zadruge v odkup preostale dobre četrtine Mlekarne Celeia  |  Plenković napovedal položaj Agrokorjevega (namestnika) pooblaščenca za naslednji teden  |  Od srede nova dm prodajalna v Ajdovščini  |  Vinagov kompleks še vedno ni našel kupca  |  Počivalšek za Bloomberg: "Za Mercator je več zanimanja"  |  V Dublinu včeraj in danes okrogla miza o trgovini v prihodnosti  |  Marca prihaja trgovina Sweet Tooth za ljubitelje sladkarij  |  Walmart z manjšim dobičkom, a višjimi (minimalnimi) plačami   |  DIA s prodajo v višini desetih milijard evrov  |  Majid Al Futtaim odpira še sto objektov pod franšizo Carrefour  |   ||
   

Septembra potrošniki nekoliko slabše razpoloženi

23.09.2015
Razpoloženje slovenskih potrošnikov se je septembra glede na avgust malenkostno poslabšalo. Kazalnik zaupanja je bil na mesečni ravni namreč nižji za eno odstotno točko. V primerjavi z lanskim septembrom so potrošniki še vedno za sedem odstotnih točk bolj optimistični, so danes sporočili državni statistiki.
 
Vrednosti vseh štirih kazalnikov, ki merijo pričakovanje potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih, so bile blizu avgustovskim vrednostim, še najbolj pa se je poslabšal kazalnik pričakovanj glede gospodarskega stanja v Sloveniji - za tri odstotne točke.Kazalnik pričakovanj glede varčevanja je bil slabši za dve odstotni točki, kazalnik pričakovanj glede finančnega stanja v gospodinjstvu je bil slabši za eno odstotno točko, kazalnik pričakovanj glede ravni brezposelnosti pa je ostal nespremenjen.
 
Potrošniki so nekoliko manj optimistični tudi v oceni trenutnega finančnega stanja v gospodinjstvu - kazalnik se je poslabšal za štiri odstotne točke - in glede gibanja cen v prihodnjih 12 mesecih, ta kazalnik je izgubil tri odstotne točke.
 
Nekoliko bolj optimistično pa so slovenski potrošniki nastrojeni glede večjih nakupov v prihodnjih 12 mesecih (kazalnik je pridobil šest odstotnih točk) in glede finančnega stanja v gospodinjstvu v zadnjih 12 mesecih (kazalnik se je povišal za tri odstotne točke).
 
Glede na enako obdobje lani je slika nekoliko drugačna. Na dvig sedmih odstotnih točk so najbolj vplivala bolj optimistična pričakovanja potrošnikov za prihodnjih 12 mesecev glede ravni brezposelnosti (za 12 odstotnih točk), varčevanja (za osem odstotnih točk), gospodarskega stanja v Sloveniji (za šest odstotnih točk) in finančnega stanja v gospodinjstvu (za tri odstotne točke).
 
V medletni primerjavi so se izboljšali vsi kazalniki, razen kazalnika primernosti trenutka za varčevanje, ki se je poslabšal za osem odstotnih točk.Od lanskoletnega povprečja je bil kazalnik zaupanja potrošnikov višji za 16 odstotnih točk.

 
 
 
 
back to top