IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.09.2018 || Prenovljeni Center Vič potrošniško izkušnjo dviguje na novo raven  |  Malce nižje cene goriv   |  Rekordnih 170 vrst piva na jesenskem Pivo & Burger Festu  |  Plasta lastništvo v Tovarni olja Gea povečala na 92 odstotkov  |  Akcija:"Imam svojo vrečko!"  |  Še 1 dan za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Tesco odprl prvi trgovini Jack's  |  Izdelki za daljši občutek sitosti debitirali v trgovinah Morrisons  |  Jelena Jazić nova direktorica agencije McCann Beograd  |  Delhaize začel z novim formatom trgovine s ponudbo sveže hrane   |  6.5% povečanje prodaje organske hrane in pijače  |  Lidl postavil zbiralne košare za živali v stiski  |  Lepši časi za proizvajalce rezancev  |  Gorenje predstavilo nove pralne in sušilne stroje WaveActive  |  Direktor Beiersdorfa bo v kratkem postal Belgijec De Loecker  |  Eurospin po Italiji in Sloveniji kmalu tudi na Hrvaškem   |  Brantuša:"Spar prihaja v Srbijo!"  |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |   ||
   

Septembra potrošniki nekoliko slabše razpoloženi

23.09.2015
Razpoloženje slovenskih potrošnikov se je septembra glede na avgust malenkostno poslabšalo. Kazalnik zaupanja je bil na mesečni ravni namreč nižji za eno odstotno točko. V primerjavi z lanskim septembrom so potrošniki še vedno za sedem odstotnih točk bolj optimistični, so danes sporočili državni statistiki.
 
Vrednosti vseh štirih kazalnikov, ki merijo pričakovanje potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih, so bile blizu avgustovskim vrednostim, še najbolj pa se je poslabšal kazalnik pričakovanj glede gospodarskega stanja v Sloveniji - za tri odstotne točke.Kazalnik pričakovanj glede varčevanja je bil slabši za dve odstotni točki, kazalnik pričakovanj glede finančnega stanja v gospodinjstvu je bil slabši za eno odstotno točko, kazalnik pričakovanj glede ravni brezposelnosti pa je ostal nespremenjen.
 
Potrošniki so nekoliko manj optimistični tudi v oceni trenutnega finančnega stanja v gospodinjstvu - kazalnik se je poslabšal za štiri odstotne točke - in glede gibanja cen v prihodnjih 12 mesecih, ta kazalnik je izgubil tri odstotne točke.
 
Nekoliko bolj optimistično pa so slovenski potrošniki nastrojeni glede večjih nakupov v prihodnjih 12 mesecih (kazalnik je pridobil šest odstotnih točk) in glede finančnega stanja v gospodinjstvu v zadnjih 12 mesecih (kazalnik se je povišal za tri odstotne točke).
 
Glede na enako obdobje lani je slika nekoliko drugačna. Na dvig sedmih odstotnih točk so najbolj vplivala bolj optimistična pričakovanja potrošnikov za prihodnjih 12 mesecev glede ravni brezposelnosti (za 12 odstotnih točk), varčevanja (za osem odstotnih točk), gospodarskega stanja v Sloveniji (za šest odstotnih točk) in finančnega stanja v gospodinjstvu (za tri odstotne točke).
 
V medletni primerjavi so se izboljšali vsi kazalniki, razen kazalnika primernosti trenutka za varčevanje, ki se je poslabšal za osem odstotnih točk.Od lanskoletnega povprečja je bil kazalnik zaupanja potrošnikov višji za 16 odstotnih točk.

 
 
 
 
back to top