IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.09.2018 || Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu bo 25.oktobra   |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |  DDV za meso, sadje, zelenjavo in plenice se bi lahko znižal na 13 %  |  Amazon do leta 2021 načrtuje odprtje 3000 novih trgovin brez blagajn  |  Cene moke nezaustavljivo rastejo  |  Nove nagrade za Tikveš in Domaine Lepovo vina  |  Ministrica Aleksandra Pivec o pomenu vinarskega sektorja in stroki  |   Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |   ||
   

SPORTO 2012

19.11.2012
SPORTO konferenca je vodilni dogodek o športnem marketingu in sponzorstvih v športu v regiji, tokrat bo na sporedu že devetič. Gre za dvodnevni dogodek; letos bo potekal 26. in 27. novembra v zadnja leta tradicionalnem domačem kraju – (S)Portorožu.
 
Teme
SPORTO z organizacijo strokovnih predavanj, diskusij in okroglih miz želi slediti tradicionalnim in modernim izzivom, s katerim se soočata športni marketing in sponzorstva. Glavni namen konference je sodelovanje pri razvoju športno-poslovne industrije, pridobivanje novih strokovnih znanj ter izmenjava izkušenj, hkrati pa dogodek ponuja tudi odlično priložnost za poslovno mreženje. Med drugim je na konferenci govora o športnih sponzorstvih in blagovnih znamkah, družabnih omrežjih, vključevanju navijačev, t. i. "endorsementu" ter športnih dogodkih in njihovim marketingu.
 
Predavatelji in drugi gostje konference
Projekti in znanje, ki jih predstavljajo domači in mednarodni gostje spodbujajo profesionalen marketinški pristop na najrazličnejših ravneh poslovanja v športu. Predavatelji so strokovnjaki s področji športnega marketinga, sponzorstev, družabnih omrežij, blagovnih znamk, vplivni strokovnjaki iz marketinško-raziskovalnih agencij, TV podjetij, športnih klubov in drugih lastnikov pravic. Na vsako od konferenc je povabljenih tudi nekaj posebnih gostov – vrhunskih športnikov.
 
Udeleženci
SPORTO konferenca ne enem mestu združuje sponzorje, lastnike pravic (klubi, zveze, organizatorji dogodkov …), agencije, medije, študente in vse ostale, ki jih zanimajo obravnavane tematike. Vsako leto se konference udeleži po 300 in več udeležencev.
 
SPORTO aktivnosti in dogodki
Poleg predavanj ob robu konference vsako leto poteka še nekaj dodatnih aktivnosti oz. spremljevalnih dogodkov. Na vsakoletni dobrodelni dražbi se zbira denar v humanitarne namene. Predmeti na dražbi so vsako leto izjemno zanimivi: nazadnje se je dražil dres Lionela Messija, pred tem košarkarska žogo s podpisi NBA prvakov Los Angeles Lakers, oprema teniškega asa Rogerja Federerja, podpisan kolesarski dres Lancea Armstronga, kopačke s podpisom brazilskega virtuoza Ronaldinha … Vsako leto so razglašene tudi SPORTO blagovne znamke leta (športnik, športnica ter športna ekipa; v sodelovanju z raziskovalno hišo Mediana) in podeljene SPORTO nagrade za najboljše športno-marketinške projekte v Sloveniji (v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije). Najboljši nagrade prejmejo na SPORTO večerji, udeležence pa po zaključku programa povabimo tudi na SPORTO zabavo v enega od najbolj priljubljenih nočnih klubov v Portorožu.
 
Konferenco organizira agencija S. V. – RSA, komuniciranje v športu, s sedežem v Ljubljani. Za več informacij obiščite www.sv-rsa.si.

 
 
 
 
back to top