IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.11.2017 || Nova 60. številka revije InStore že na pošti  |  90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Ob zaključku 4. FMCG Summit-a: "Čaka nas čas inovacij in digitalizacije"  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |   ||
   

Razpoloženje potrošnikov novembra slabše

21.11.2014
Na mesečni ravni slabše, na letni boljše.

Kazalnik zaupanja potrošnikov se je novembra na mesečni ravni znižal za osem točk, na letni ravni pa se je zvišal za 14 odstotnih točk. Na mesečni ravni so k padcu najbolj prispevale slabše napovedi potrošnikov glede gospodarskega stanja v Sloveniji, na letni ravni pa so bile te napovedi boljše in so najbolj prispevale k izboljšanju razpoloženja.

 
 
 
 
back to top