IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 18.10.2018 || Še 7 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |  Bosna in Hercegovina velika uvoznica piva, a poraba je manjša  |  Ljubljanske mlekarne želijo odkupiti več ekološko pridelanega mleka  |  Znani so finalisti 25. Zlatega bobna  |  Obravnava o Todorićevi izročitvi na londonskem sodišču do konca tedna  |   ||
   

Prodaja na nov način

13.11.2015
Še ne tako daleč ste lahko ob nakupu različnega tehničnega blaga, elektronske ali IT opreme, "v paketu", dobili kaj tudi brezplačno. 
 
Storitev, montaže, nasvete ali pa določeno podporo pri začetku dela ob spoznavanja s kupljenim. Temu je sledilo  novo obdobje, ko so gratis ponudbo celo "okrepili" in ste lahko ob naročilu kake dražje naprave dobili še dodatno vsebino oz.brezplačen "software" ter še posebno dodatno tehnično opremo oz. dele opreme – "hardware".  
 
Danas se praktično na vsakem tržišču tisto, kar se je še včeraj imenovalo komunalna storitev (plin, elektrika, telefonija,...) ponaša z novim nazivom: proizvod. In to tak izdelek, s katerim se vedno bolj pogosto posluje integralno. Telekom npr., ob svojih klasičnih storitvah že nekaj časa prodaja tudi elektriko medtem ko imajo energetski  operaterji svoje pakete v katerih ob elektriki ponujajo tudi plin, storitve telefonije, podporo pri vzdrževanju gospodinjskih aparatov in opravil, zdravstvene nasvete itd.
 
Ponudba se širi vedno hitreje in je bolj kompleksna, v posameznih t.i. paketih pa dobivate raznorazne stvari. Mešajo se hruške in jabolka. Kako naj drugače opišemo to, da lahko v enem in istem paketu dobimo zdravstveno zavarovanje, pomoč na domu ter popust pri plačevanju porabljenih energentov.
 
Mar ni razumno in privlačno, da zamenjamo do tega trenutka tradicionalne dobavitelje vsake od posameznih storitev. Skupna sinergija ponujenih storitev pravzaprav  predstavlja nov proizvod, ki je na voljo vsem in se lahko dobi v t.i. "paketu". "Top management" se je tega domislil, da bi privarčeval tisto, kar je najboj dragoceno. Potrošnikov čas in koncentracijo.
 
V slogu modnega svetovalce, ki za svojo stranko poskrbi o vsem  in mu vse tudi dostavi na domači naslov. Skupaj z vsem kar gre zraven. V omenjeni simboliki ponudbe oblačenja to velja za vse od pripravljenih delovnih oblačil do široke ponudbe svečanih in vsakodnevnih – "casual" .
 
In tako gremo z razvojem naprej. Vprašanje je, kaj pride na vrsto naslednje, katero področje. Realna opcijaje gotovo tudi ta, da bomo imeli ob vsem ostalem na voljo še "personalizirana" zdravila, kjer se bo tako pazilo vnaprej na spol in starost bolnika, njegove življenjske značilnosti, interakcijo do drugih zdravil. Itd., itd.
 
Počasi se naša življenja spreminjajo in obračajo (dobesedno) na glavo. In čemu vse to, zakaj?  Tisti, ki te trende prepozna ima možnost obstanka in širjenja področja svojega delovanja. Pošiljanje in izmenjava informacij sta postala integralni del paketa poslovanja, uporabljajo se enaki kanali (internet, spletne strani,...), kjer se mešajo in nadgrajujejo sporočila zasebne in javne.
 
Kaj se bo iz vsega izcimilo je v današnjem času stvar trga in izplena vsakega posameznika ali podjetja, ki v tem vrvežu informacij in ponudbe iščejo svojo priložnost. Potovati je treba naprej, tako kot potuje svet, ki se vztrajno vrti, kot je že zdavnaj ugotovil velik poznavalec tega gibanja - Galileo Galilei. 
 
P.S. Italijanski matematik in filozof, ki je prvi zagovarjal trditev, da Zemlja ni središče vesolja up.ur.  

 
 
 
 
back to top