IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.07.2017 || Lastniki BAT-a potrdili prevzem družbe Reynolds American  |  Košaki ponovno v postopku prisilne poravnave  |  Nov dm od jutri v Celju  |  Začetek izgradnje nakupovalnega centra Designer Outlet Croatia  |  Konec Plassatove vladavine - novi direktor Carrefourja odslej Bompard  |  Peti Hofer v "zelenem"   |  Konec tedna v Novi vasi praznik vina in česna  |  Tönnies dobil v zakup zemljišče v Zrenjaninu  |  Mercatorjeva akcija:"Moje znamke, najboljše znanke" (VIDEO)  |  Veliko svetovno priznanje za Podravkin ajvar  |  Odprli prvi Gomex v Sonti  |  Unilever v prvem polletju zvišal dobiček za 22,4 odstotka  |  Danes začetek odkupa breskev, Fructal ponuja več kot lani  |   Kmalu še ena trgovina Kauflanda v Zadru  |   TC "Promenada Novi Sad" za cca. 100 milijonov evrov  |   Spar z naprednejšo spletno prodajo   |  Anis ima nove proizvodne prostore  |  ZANIMIVOST: Spletna trgovina, kjer vse stane 3 dolarje!  |  Conad bo v naslednjih treh letih investiral milijardo evrov  |  Amazon zavaroval novo storitev  |   ||
   

Prodaja na nov način

13.11.2015
Še ne tako daleč ste lahko ob nakupu različnega tehničnega blaga, elektronske ali IT opreme, "v paketu", dobili kaj tudi brezplačno. 
 
Storitev, montaže, nasvete ali pa določeno podporo pri začetku dela ob spoznavanja s kupljenim. Temu je sledilo  novo obdobje, ko so gratis ponudbo celo "okrepili" in ste lahko ob naročilu kake dražje naprave dobili še dodatno vsebino oz.brezplačen "software" ter še posebno dodatno tehnično opremo oz. dele opreme – "hardware".  
 
Danas se praktično na vsakem tržišču tisto, kar se je še včeraj imenovalo komunalna storitev (plin, elektrika, telefonija,...) ponaša z novim nazivom: proizvod. In to tak izdelek, s katerim se vedno bolj pogosto posluje integralno. Telekom npr., ob svojih klasičnih storitvah že nekaj časa prodaja tudi elektriko medtem ko imajo energetski  operaterji svoje pakete v katerih ob elektriki ponujajo tudi plin, storitve telefonije, podporo pri vzdrževanju gospodinjskih aparatov in opravil, zdravstvene nasvete itd.
 
Ponudba se širi vedno hitreje in je bolj kompleksna, v posameznih t.i. paketih pa dobivate raznorazne stvari. Mešajo se hruške in jabolka. Kako naj drugače opišemo to, da lahko v enem in istem paketu dobimo zdravstveno zavarovanje, pomoč na domu ter popust pri plačevanju porabljenih energentov.
 
Mar ni razumno in privlačno, da zamenjamo do tega trenutka tradicionalne dobavitelje vsake od posameznih storitev. Skupna sinergija ponujenih storitev pravzaprav  predstavlja nov proizvod, ki je na voljo vsem in se lahko dobi v t.i. "paketu". "Top management" se je tega domislil, da bi privarčeval tisto, kar je najboj dragoceno. Potrošnikov čas in koncentracijo.
 
V slogu modnega svetovalce, ki za svojo stranko poskrbi o vsem  in mu vse tudi dostavi na domači naslov. Skupaj z vsem kar gre zraven. V omenjeni simboliki ponudbe oblačenja to velja za vse od pripravljenih delovnih oblačil do široke ponudbe svečanih in vsakodnevnih – "casual" .
 
In tako gremo z razvojem naprej. Vprašanje je, kaj pride na vrsto naslednje, katero področje. Realna opcijaje gotovo tudi ta, da bomo imeli ob vsem ostalem na voljo še "personalizirana" zdravila, kjer se bo tako pazilo vnaprej na spol in starost bolnika, njegove življenjske značilnosti, interakcijo do drugih zdravil. Itd., itd.
 
Počasi se naša življenja spreminjajo in obračajo (dobesedno) na glavo. In čemu vse to, zakaj?  Tisti, ki te trende prepozna ima možnost obstanka in širjenja področja svojega delovanja. Pošiljanje in izmenjava informacij sta postala integralni del paketa poslovanja, uporabljajo se enaki kanali (internet, spletne strani,...), kjer se mešajo in nadgrajujejo sporočila zasebne in javne.
 
Kaj se bo iz vsega izcimilo je v današnjem času stvar trga in izplena vsakega posameznika ali podjetja, ki v tem vrvežu informacij in ponudbe iščejo svojo priložnost. Potovati je treba naprej, tako kot potuje svet, ki se vztrajno vrti, kot je že zdavnaj ugotovil velik poznavalec tega gibanja - Galileo Galilei. 
 
P.S. Italijanski matematik in filozof, ki je prvi zagovarjal trditev, da Zemlja ni središče vesolja up.ur.  

 
 
 
 
back to top