IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 17.11.2017 || Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Za SEMPL št.19 kar 89 tekmovalnih prijav   |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |  Heineken Hrvaška v Karlovcu odprl zeleno skladišče  |  Lepotna blagovna znamka The Body Shop v Sloveniji  |  E. Leclerc ostaja v vodstvu, Carrefour zmanjšal zaostanek  |  MAC Cosmetics v sredo odprl prvo trgovino   |   Židan: "Danes smo vsi skupaj ena družina!"  |  Lidlov mladi vinar Jernej Žorž iz Vipavske doline  |   ||
   

Prodaja brez prodajanja: Nauki iz Džungle za uspeh v proda

29.09.2012
Cena: 25,00 €
Format: 134 strani, 21x14 cm

Prodaja brez prodajanja: Nauki iz Džungle za uspeh v prodaji je zabavna zgodbica, ki govori o težavi, s katero se vsak dan soočajo številni prodajalci - v svojih srcih sovražijo prodajo. Zgodba pripoveduje o mladi študentki poslovne šole Christini, ki spoznava, da so se prodajalne metode spremenile, dobre prodajne taktike pa ne. Zabavali se boste, ko boste sledili Christini v Džunglo, v sanjski svet, v katerem stanuje vesela družba različnih likov, kot sta Kača Prodajalka in Svinja Bradavičarka, ki bi rada znala leteti. V Džungli spozna, da se je treba posloviti od vsiljive prodaje in začeti razumeti prodajo brez prodajanja.
 
Podjetniki, samostojni podjetniki, lastniki majhnih podjetij, prodajni zastopniki, menedžerji in prodajalci potrebujejo to zelo učinkovito, čeprav preprosto zgodbico, ki jim bo pokazala, kako ustvariti več prodaje, medtem ko se odpovejo prodajnim "trikom", ki pri današnjih zahtevnih in poučenih kupcih ne delujejo več. Časi so se spremenili in da boste kaj prodali, se morate spremeniti tudi vi. Zgodbica, ki jo boste prebrali, morda ni ravno trendna, vendar njeni nauki zagotovo delujejo!!! Prepričajte se sami. Še danes preberite knjižico Prodaja brez prodajanja.
 
"S knjigo Prodaja brez prodajanja: Nauki iz Džungle za uspeh v prodaji je Teri Levine naredila veliko uslugo vsem, ki se ukvarjajo s prodajo, od velikih korporacij do ljudi, pri katerih je prodaja del njihove službe. Jasno in bistroumno je pokazala, da je velikost uspeha v prodaji enaka velikosti prodajalčevega srca." Robert B. Cialdini

 
 
 
 
back to top