IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 18.01.2018 || Mercator s skakalci spodbuja zdrav slog življenja (VIDEO)  |  Obrat Mipa v Kromberku (dokončno) kupuje Pivka Perutninarstvo  |  Sodišče priznalo za 4,1 milijarde evrov terjatev do Agrokorja  |  Prodaja avokada se utegne letos podvojiti  |  Trgovec Iceland do leta 2023 brez plastičnih pakiranj  |  Manj ovir za GSO  |  Tuševa zvezdica se je danes začela v Ljubljani   |  Družba Mlino 77,6-odstotna lastnica Mlinotesta  |  Sejmi v organizaciji Pomurskega sejma leta 2018...  |  Pivovarni Laško in Pristopu priznanje PRO PR Awards  |  Evropska komisija predstavila strategijo za boj proti plastičnim odpadkom  |  Prihaja Dindr - aplikacija za iskanje partnerja prek hrane  |  Zaživel zakon o prepovedi oglaševanja alkohola  |  Skopski pazar nič več v poslovanju z marketi  |  Hrustljava novost - Manner Knuspino  |  Trgovina Snage brez embalaže bo na ljubljanski tržnici  |   EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov  |  Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |   ||
   

Priročnik za pisanje oglasov

01.10.2012
Cena: 40,00 €
Format: 358 strani, 23x19 cm 

Preberite, kaj boste zamudili, če knjige ne naročite:·        
-ne boste izvedeli, kaj vse vsebuje oglas, s katerim je oče šestih otrok prodal 3 milijone knjig, in zakaj je potem umrl pred televizijskimi kamerami;         
-ne boste poznali nerodnosti, ki so jih zagrešili v začetnih oglasih za znameniti katalog Victoria Secret, in kako je končal ustanovitelj tega podjetja;         
-ne boste vedeli, kako napisati oglas za nekaj tako preprostega, kot je grenivka, in kako genialno je to uspelo preprostemu teksaškemu kmetovalcu, ki ga je eno samo oglasno besedilo spremenilo v milijonarja;
-ne boste vedeli, kako je spisan oglas, s katerim je Joe Sugarman preko direktne pošte prodal več kot 20 milijonov parov sončnih očal;
-ne boste poznali učinkovitih prijemov besedila, ki ga je Joe Sugarman napisal za prodajo svojega letala – tako učinkovitih, da se je zanj zanimala celo CIA;
-morda ne boste nikdar pomislili, da je treba prodajati koncept, še manj, kako je pri tem lahko v pomoč komunizem ali šahovski prvak Kasparov;
 
 
-ne boste natančno poznali obveznih 23 elementov vsakega dobrega oglasnega besedila, ki izpolnjuje svoj edini cilj, tj. besedila, ki prodaja;         
-ne boste se zavedali, da mora branje oglasnega besedila teči tako gladko in preprosto kot drsenje po otroškem toboganu;
-ne boste vedeli, kateri besedilni element je najpomembnejši: naslov, podnaslov, prvi stavek ali morda kaj četrtega?
-ne boste znali ustvariti primernega okolja za nakup – ne smete namreč pozabiti, da je pero v vaših rokah;
-ne boste poznali enostavne formule za izračun stopnje zahtevnosti besedila (t.i. Gunningov indeks);
-ne boste vedeli, katere psihološke sprožilce uporabljati v besedilu in s katerimi boste dosegli, da bo bralec svoj težko prisluženi denar zamenjal za vaš izdelek ali storitev;
-utegnili bi prezreti in ne uporabiti zelo donosne marketinške moči modnih muh, družbenih trendov in pomembnosti pravega trenutka;·         morda si ne boste nikoli priznali (kaj šele uporabili sebi v prid), da pri vseh družbenih skupinah deluje nečasten psihološki sprožilec z imenom pohlep;
-morda vas bo zamikalo, da bi kakšno pomanjkljivost svojega izdelka ali storitve raje zamolčali, a prej ko se boste naučili priznati napako in odpraviti strankine ugovore, bolje boste prodajali;
-ne boste vedeli, kako in s katerimi tehnikami doseči, da bodo ljudje vaše oglase prebrali v celoti, pa čeprav samo zato, ker jih preprosto ne morejo nehati brati in čeprav sprva izdelka, ki ga oglas prodaja, sploh niso nameravali kupiti;
-ne boste se zavedali, da je bolje prodajati zdravilo kot preventivo, in ne boste vedeli, kako torej prodajati preventivo, če jo že morate;·         ne boste izvedeli, kaj si o Sugarmanu – enem izmed najboljših ameriških piscev oglasnih besedil – misli nekdanji ameriški podpredsednik Al Gore.

 
 
 
 
back to top