IN Store
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 18.08.2018 || Danes slovesno odprli prenovljeni Interspar Vič   |  Začetek trgatve v Goriških Brdih bo zanimiv  |   Puklavec Family Wines pred trgatvijo  |  Walmartova prodaja najvišja v zadnjih desetih letih  |  Bliža se Praznik idrijskih žlikrofov  |  AWT novi dobavitelj izdelkov Werner & Mertz   |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Za Ravanico 14 ponudb, pet veljavnih  |  Unilever ima novega logističnega partnerja - JD.com  |  Auchan s potrdili o lokalni izdelavi   |  McBride prodal svojo (evropsko) divizijo  |  Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Bayer začel z integracijo Monsanta  |  Gorenje z razširjeno upravo in predlogom za umik z borze  |  Kras in Vikakoper skupaj na 48. Prazniku terana in pršuta v Dutovljah  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |   ||
   

Priročnik za pisanje oglasov

01.10.2012
Cena: 40,00 €
Format: 358 strani, 23x19 cm 

Preberite, kaj boste zamudili, če knjige ne naročite:·        
-ne boste izvedeli, kaj vse vsebuje oglas, s katerim je oče šestih otrok prodal 3 milijone knjig, in zakaj je potem umrl pred televizijskimi kamerami;         
-ne boste poznali nerodnosti, ki so jih zagrešili v začetnih oglasih za znameniti katalog Victoria Secret, in kako je končal ustanovitelj tega podjetja;         
-ne boste vedeli, kako napisati oglas za nekaj tako preprostega, kot je grenivka, in kako genialno je to uspelo preprostemu teksaškemu kmetovalcu, ki ga je eno samo oglasno besedilo spremenilo v milijonarja;
-ne boste vedeli, kako je spisan oglas, s katerim je Joe Sugarman preko direktne pošte prodal več kot 20 milijonov parov sončnih očal;
-ne boste poznali učinkovitih prijemov besedila, ki ga je Joe Sugarman napisal za prodajo svojega letala – tako učinkovitih, da se je zanj zanimala celo CIA;
-morda ne boste nikdar pomislili, da je treba prodajati koncept, še manj, kako je pri tem lahko v pomoč komunizem ali šahovski prvak Kasparov;
 
 
-ne boste natančno poznali obveznih 23 elementov vsakega dobrega oglasnega besedila, ki izpolnjuje svoj edini cilj, tj. besedila, ki prodaja;         
-ne boste se zavedali, da mora branje oglasnega besedila teči tako gladko in preprosto kot drsenje po otroškem toboganu;
-ne boste vedeli, kateri besedilni element je najpomembnejši: naslov, podnaslov, prvi stavek ali morda kaj četrtega?
-ne boste znali ustvariti primernega okolja za nakup – ne smete namreč pozabiti, da je pero v vaših rokah;
-ne boste poznali enostavne formule za izračun stopnje zahtevnosti besedila (t.i. Gunningov indeks);
-ne boste vedeli, katere psihološke sprožilce uporabljati v besedilu in s katerimi boste dosegli, da bo bralec svoj težko prisluženi denar zamenjal za vaš izdelek ali storitev;
-utegnili bi prezreti in ne uporabiti zelo donosne marketinške moči modnih muh, družbenih trendov in pomembnosti pravega trenutka;·         morda si ne boste nikoli priznali (kaj šele uporabili sebi v prid), da pri vseh družbenih skupinah deluje nečasten psihološki sprožilec z imenom pohlep;
-morda vas bo zamikalo, da bi kakšno pomanjkljivost svojega izdelka ali storitve raje zamolčali, a prej ko se boste naučili priznati napako in odpraviti strankine ugovore, bolje boste prodajali;
-ne boste vedeli, kako in s katerimi tehnikami doseči, da bodo ljudje vaše oglase prebrali v celoti, pa čeprav samo zato, ker jih preprosto ne morejo nehati brati in čeprav sprva izdelka, ki ga oglas prodaja, sploh niso nameravali kupiti;
-ne boste se zavedali, da je bolje prodajati zdravilo kot preventivo, in ne boste vedeli, kako torej prodajati preventivo, če jo že morate;·         ne boste izvedeli, kaj si o Sugarmanu – enem izmed najboljših ameriških piscev oglasnih besedil – misli nekdanji ameriški podpredsednik Al Gore.

 
 
 
 
back to top