IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.10.2018 || TZS jutri na Brdu organizira 12. Strateško konferenco o trgovini  |  Največjih 20 proizvajalcev nadzira četrtino svetovnih zalog  |   Še 10 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Na kratko o dogajanju v svetu trgovskih znamk  |  Žalosten konec - ameriška veriga veleblagovnic Sears v stečaj  |  Obravnava o Todorićevi izročitvi na londonskem sodišču do konca tedna  |  Pirotski "kačkavalj" čaka na mednarodni certifikat  |  Združevanje haloških vinarjev  |  Yildiz razmišlja o prodaji poslovanja Godive na Japonskem  |  Vseslovensko srečanje kmetov na Ponikvi  |  Hiter razvoj mlečne industrije v JV Aziji  |  Agrokor v osmih mesecih z manjšimi prihodki in večjim dobičkom  |  Quattrucci od 1.januarja 2019. del Casina  |  Znani gostinec Momo Jorgačević prodal 200 ton paprike   |  Trgovina na drobno septembra s počasnejšo rastjo  |  Več kot pol razpoložljive hrane pridelamo v Sloveniji  |  ZANIMIVOST: Buteljko vina prodali za 482.000 evrov  |  Danes na Pogačarjevem trgu Žitov kruhfest  |  Mlekarni Lakeland in LacPatrick se združujeta  |  Na Kruhfestu vonj po Žitovih:Jelenu, Hribovcu, Ajdovem z orehi, Stoletnem...  |   ||
   

Priročnik za pisanje oglasov

01.10.2012
Cena: 40,00 €
Format: 358 strani, 23x19 cm 

Preberite, kaj boste zamudili, če knjige ne naročite:·        
-ne boste izvedeli, kaj vse vsebuje oglas, s katerim je oče šestih otrok prodal 3 milijone knjig, in zakaj je potem umrl pred televizijskimi kamerami;         
-ne boste poznali nerodnosti, ki so jih zagrešili v začetnih oglasih za znameniti katalog Victoria Secret, in kako je končal ustanovitelj tega podjetja;         
-ne boste vedeli, kako napisati oglas za nekaj tako preprostega, kot je grenivka, in kako genialno je to uspelo preprostemu teksaškemu kmetovalcu, ki ga je eno samo oglasno besedilo spremenilo v milijonarja;
-ne boste vedeli, kako je spisan oglas, s katerim je Joe Sugarman preko direktne pošte prodal več kot 20 milijonov parov sončnih očal;
-ne boste poznali učinkovitih prijemov besedila, ki ga je Joe Sugarman napisal za prodajo svojega letala – tako učinkovitih, da se je zanj zanimala celo CIA;
-morda ne boste nikdar pomislili, da je treba prodajati koncept, še manj, kako je pri tem lahko v pomoč komunizem ali šahovski prvak Kasparov;
 
 
-ne boste natančno poznali obveznih 23 elementov vsakega dobrega oglasnega besedila, ki izpolnjuje svoj edini cilj, tj. besedila, ki prodaja;         
-ne boste se zavedali, da mora branje oglasnega besedila teči tako gladko in preprosto kot drsenje po otroškem toboganu;
-ne boste vedeli, kateri besedilni element je najpomembnejši: naslov, podnaslov, prvi stavek ali morda kaj četrtega?
-ne boste znali ustvariti primernega okolja za nakup – ne smete namreč pozabiti, da je pero v vaših rokah;
-ne boste poznali enostavne formule za izračun stopnje zahtevnosti besedila (t.i. Gunningov indeks);
-ne boste vedeli, katere psihološke sprožilce uporabljati v besedilu in s katerimi boste dosegli, da bo bralec svoj težko prisluženi denar zamenjal za vaš izdelek ali storitev;
-utegnili bi prezreti in ne uporabiti zelo donosne marketinške moči modnih muh, družbenih trendov in pomembnosti pravega trenutka;·         morda si ne boste nikoli priznali (kaj šele uporabili sebi v prid), da pri vseh družbenih skupinah deluje nečasten psihološki sprožilec z imenom pohlep;
-morda vas bo zamikalo, da bi kakšno pomanjkljivost svojega izdelka ali storitve raje zamolčali, a prej ko se boste naučili priznati napako in odpraviti strankine ugovore, bolje boste prodajali;
-ne boste vedeli, kako in s katerimi tehnikami doseči, da bodo ljudje vaše oglase prebrali v celoti, pa čeprav samo zato, ker jih preprosto ne morejo nehati brati in čeprav sprva izdelka, ki ga oglas prodaja, sploh niso nameravali kupiti;
-ne boste se zavedali, da je bolje prodajati zdravilo kot preventivo, in ne boste vedeli, kako torej prodajati preventivo, če jo že morate;·         ne boste izvedeli, kaj si o Sugarmanu – enem izmed najboljših ameriških piscev oglasnih besedil – misli nekdanji ameriški podpredsednik Al Gore.

 
 
 
 
back to top