IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Priročnik za pisanje oglasov

01.10.2012
Cena: 40,00 €
Format: 358 strani, 23x19 cm 

Preberite, kaj boste zamudili, če knjige ne naročite:·        
-ne boste izvedeli, kaj vse vsebuje oglas, s katerim je oče šestih otrok prodal 3 milijone knjig, in zakaj je potem umrl pred televizijskimi kamerami;         
-ne boste poznali nerodnosti, ki so jih zagrešili v začetnih oglasih za znameniti katalog Victoria Secret, in kako je končal ustanovitelj tega podjetja;         
-ne boste vedeli, kako napisati oglas za nekaj tako preprostega, kot je grenivka, in kako genialno je to uspelo preprostemu teksaškemu kmetovalcu, ki ga je eno samo oglasno besedilo spremenilo v milijonarja;
-ne boste vedeli, kako je spisan oglas, s katerim je Joe Sugarman preko direktne pošte prodal več kot 20 milijonov parov sončnih očal;
-ne boste poznali učinkovitih prijemov besedila, ki ga je Joe Sugarman napisal za prodajo svojega letala – tako učinkovitih, da se je zanj zanimala celo CIA;
-morda ne boste nikdar pomislili, da je treba prodajati koncept, še manj, kako je pri tem lahko v pomoč komunizem ali šahovski prvak Kasparov;
 
 
-ne boste natančno poznali obveznih 23 elementov vsakega dobrega oglasnega besedila, ki izpolnjuje svoj edini cilj, tj. besedila, ki prodaja;         
-ne boste se zavedali, da mora branje oglasnega besedila teči tako gladko in preprosto kot drsenje po otroškem toboganu;
-ne boste vedeli, kateri besedilni element je najpomembnejši: naslov, podnaslov, prvi stavek ali morda kaj četrtega?
-ne boste znali ustvariti primernega okolja za nakup – ne smete namreč pozabiti, da je pero v vaših rokah;
-ne boste poznali enostavne formule za izračun stopnje zahtevnosti besedila (t.i. Gunningov indeks);
-ne boste vedeli, katere psihološke sprožilce uporabljati v besedilu in s katerimi boste dosegli, da bo bralec svoj težko prisluženi denar zamenjal za vaš izdelek ali storitev;
-utegnili bi prezreti in ne uporabiti zelo donosne marketinške moči modnih muh, družbenih trendov in pomembnosti pravega trenutka;·         morda si ne boste nikoli priznali (kaj šele uporabili sebi v prid), da pri vseh družbenih skupinah deluje nečasten psihološki sprožilec z imenom pohlep;
-morda vas bo zamikalo, da bi kakšno pomanjkljivost svojega izdelka ali storitve raje zamolčali, a prej ko se boste naučili priznati napako in odpraviti strankine ugovore, bolje boste prodajali;
-ne boste vedeli, kako in s katerimi tehnikami doseči, da bodo ljudje vaše oglase prebrali v celoti, pa čeprav samo zato, ker jih preprosto ne morejo nehati brati in čeprav sprva izdelka, ki ga oglas prodaja, sploh niso nameravali kupiti;
-ne boste se zavedali, da je bolje prodajati zdravilo kot preventivo, in ne boste vedeli, kako torej prodajati preventivo, če jo že morate;·         ne boste izvedeli, kaj si o Sugarmanu – enem izmed najboljših ameriških piscev oglasnih besedil – misli nekdanji ameriški podpredsednik Al Gore.

 
 
 
 
back to top