IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 17.11.2017 || Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Za SEMPL št.19 kar 89 tekmovalnih prijav   |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |  Heineken Hrvaška v Karlovcu odprl zeleno skladišče  |  Lepotna blagovna znamka The Body Shop v Sloveniji  |  E. Leclerc ostaja v vodstvu, Carrefour zmanjšal zaostanek  |  MAC Cosmetics v sredo odprl prvo trgovino   |   Židan: "Danes smo vsi skupaj ena družina!"  |  Lidlov mladi vinar Jernej Žorž iz Vipavske doline  |   ||
   

Prepričevanje – umetnost doseči to, kar želite

30.09.2012
Cena: 29,00 €
Format: 246 strani, 15x21 cm 
"Lahko me pustite golega in brez denarja v katerem koli mestu, pa bom do konca dneva že imel obleko, hrano, streho nad glavo, delo, družbo in dovolj denarja v žepu za nov začetek. Zakaj? Ker natančno vem, kako prepričati človeka, da bo storil to, kar želim, da stori, in bova oba dosegla svoj cilj."
- Dave Lakhani
 
Dave Lakhani je mojster prepričevanja. S to temo se ukvarja praktično vse življenje. Davova mati je bila pripadnica sekte. Bila je inteligentna ženska, samohranilka, ki je preživljala sebe in tri otroke. Dave je takoj, ko je bil dovolj star, iz sekte izstopil. In že od ranih nog je proučeval, kaj vpliva na ljudi. Ukvarja se s tem, kako nekoga prepričati, da naredi, kar hočeš.
 
Dave Lakhani je imel veliko priložnosti v praksi preizkusiti moč prepričevanja. Kot policist pod krinko je na primer prišel v položaj, ko ga je njegov pajdaš kriminalec razkrinkal, saj je nekje izbrskal Davovo sliko v policijski uniformi. Davu je prislonil pištolo na čelo in zahteval pojasnilo. Po 45 minutah se mu je kriminalec opravičil in odložil pištolo.
 
Ste vedeli, da je izid večine situacij, v katerih prepričujete, določen, še preden sploh spregovorite? Verjetno je, da znate prodajati, vendar pa vas najbrž niso nikoli učili, kako nekoga v nekaj prepričati. V poslu je prepričevanje ključ do vseh vidikov prodaje, marketinga in tudi do pogajanja.Če vas zanima, kako prepričati kogar koli v kar koli, morate prebrati to knjigo.

 
 
 
 
back to top