IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 23.06.2017 || Danes Tušev tek barv v Ljubljani  |  Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |  Prvi na prodaj deli koncerna, ki niso del osnovnega poslovanja  |  HPS Investment Partners ponudil največ za Merkurjeve nepremičnine   |  Bliža se prvi "The Slovenia Food truck festival"  |  AB InBev prodaja dve nemški blagovni znamki piva  |  Hofer odprl že petnajsto trgovino v letošnjem letu  |  Žitu letos zvezdice Superior Taste Awards za 4 izdelke, Podravki za kar 14  |  Smrekar: "Namazi Argeta kmalu v Turčiji"  |  Clooney in partnerji tekilo Diageu prodali za milijardo dolarjev  |  Za Hoferjem že peta dobrodelna akcija zbiranja rabljenih očal  |  Dogovor o vzpostavitvi mehanizma na področju varstva potrošnikov  |   Država ne bo kupovala (Sberbankovih) delnic Mercatorja  |  Projekt Akademije Mercatorja in ZZS:" Radi imamo domače" se danes zaključuje  |  Auchan prevzema lokalnega trgovca Karavan  |   Novi DIS v Inđiji  |  V Mariboru simpozij o pridelovanju zelenjave in krompirja  |  Hoferjev sladoled ponuja možnost dopusta v Firencah  |  Odprt prvi Super Konzum v Supetru na Braču  |   ||
   

Prepričevanje – umetnost doseči to, kar želite

30.09.2012
Cena: 29,00 €
Format: 246 strani, 15x21 cm 
"Lahko me pustite golega in brez denarja v katerem koli mestu, pa bom do konca dneva že imel obleko, hrano, streho nad glavo, delo, družbo in dovolj denarja v žepu za nov začetek. Zakaj? Ker natančno vem, kako prepričati človeka, da bo storil to, kar želim, da stori, in bova oba dosegla svoj cilj."
- Dave Lakhani
 
Dave Lakhani je mojster prepričevanja. S to temo se ukvarja praktično vse življenje. Davova mati je bila pripadnica sekte. Bila je inteligentna ženska, samohranilka, ki je preživljala sebe in tri otroke. Dave je takoj, ko je bil dovolj star, iz sekte izstopil. In že od ranih nog je proučeval, kaj vpliva na ljudi. Ukvarja se s tem, kako nekoga prepričati, da naredi, kar hočeš.
 
Dave Lakhani je imel veliko priložnosti v praksi preizkusiti moč prepričevanja. Kot policist pod krinko je na primer prišel v položaj, ko ga je njegov pajdaš kriminalec razkrinkal, saj je nekje izbrskal Davovo sliko v policijski uniformi. Davu je prislonil pištolo na čelo in zahteval pojasnilo. Po 45 minutah se mu je kriminalec opravičil in odložil pištolo.
 
Ste vedeli, da je izid večine situacij, v katerih prepričujete, določen, še preden sploh spregovorite? Verjetno je, da znate prodajati, vendar pa vas najbrž niso nikoli učili, kako nekoga v nekaj prepričati. V poslu je prepričevanje ključ do vseh vidikov prodaje, marketinga in tudi do pogajanja.Če vas zanima, kako prepričati kogar koli v kar koli, morate prebrati to knjigo.

 
 
 
 
back to top