IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Potrošniki še nikoli bolj optimistični kot v juniju

22.06.2017
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila v juniju za tri odstotne točke višja kot v maju in za 13 odstotnih točk višja kot v juniju lani. Višja je bila tudi od lanskega povprečja, in sicer za 11 odstotnih točk.
 
Potrošniki bolj optimistični še niso bili, je pa junijski rezultat enak tistemu iz letošnjega januarja, so danes sporočili z državnega statističnega urada.
 
Tako na mesečni kot na letni ravni so se junija izboljšale vse štiri komponente kazalnika zaupanja potrošnikov.
 
V obeh primerjavah se je najbolj dvignilo pričakovanje glede brezposelnosti, porasla pa so tudi pričakovanja glede varčevanja, gospodarskega stanja v državi in finančnega stanja v gospodinjstvu.

 
 
 
 
back to top