IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 24.11.2017 || 90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Nova 60. številka revije InStore že v tiskarni  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |  Dia izdelke verige Clarel ponuja prek Amazona  |   ||
   

Potrošniki še nikoli bolj optimistični kot v juniju

22.06.2017
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila v juniju za tri odstotne točke višja kot v maju in za 13 odstotnih točk višja kot v juniju lani. Višja je bila tudi od lanskega povprečja, in sicer za 11 odstotnih točk.
 
Potrošniki bolj optimistični še niso bili, je pa junijski rezultat enak tistemu iz letošnjega januarja, so danes sporočili z državnega statističnega urada.
 
Tako na mesečni kot na letni ravni so se junija izboljšale vse štiri komponente kazalnika zaupanja potrošnikov.
 
V obeh primerjavah se je najbolj dvignilo pričakovanje glede brezposelnosti, porasla pa so tudi pričakovanja glede varčevanja, gospodarskega stanja v državi in finančnega stanja v gospodinjstvu.

 
 
 
 
back to top