IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.07.2017 || Studio Moderna kupil poljsko "Mango Home Shopping TV"  |  Bo Aldi že do leta 2020 drugi največji trgovec v Evropi?  |  Naprednejša proizvodnja v "čipsarni" Chips Way   |  Nočno parkiranje ob neurju v Mercatorjevih pokritih parkiriščih   |  Ahold Delhaize bo preselil sedež v ZDA...  |  Pivovarna Tuzla z novo linijo za PET program  |  Ribogojnica Fonda leto po vstopu Italijanov ohranja svojo usmeritev  |  NIJZ poziva k sodelovanju v nacionalni prehranski raziskavi  |  Zelena luča za obdavčitev sladkih pijač  |  Icelandic Glacial vstopa na kitajski trg  |  PepsiCo v vodstveni strukturi objavil tri nova imena  |  Lani prodanega za 24 milijard evrov trgovskega blaga  |  Zvijezdini izdelki na policah južnokorejske Lotte  |  Pernod Ricard prodaja destilarno Glenallachie  |  Umaknili 4,5 ton pokvarjene hrane  |  Todorić: “Ne razprodajajte Agrokorja”  |  Mariborska tržnica bo dobila streho  |  Kitajska bo uvažala ameriški riž  |  Britanci močno zmanjšali porabo plastičnih vrečk  |  Na trgu nova blagovna znamka sadja in zelenjave Purissima  |   ||
   

Potrošniki oktobra nekoliko bolj pesimistični

23.10.2015
Razpoloženje potrošnikov se je oktobra v primerjavi s septembrom še nekoliko poslabšalo. Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil na mesečni ravni nižji za pet, na letni ravni pa višji za dve odstotni točki. Od povprečja prejšnjega leta je bil višji za 11 odstotnih točk, je danes sporočil statistični urad.
 
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov se je oktobra znižala zaradi bolj pesimističnega pričakovanja potrošnikov za prihodnjih 12 mesecev glede ravni brezposelnosti (za 10 odstotnih točk), gospodarskega stanja doma (za sedem odstotnih točk) in možnosti za varčevanje (za pet odstotnih točk).
 
Pričakovanja glede finančnega stanja v gospodinjstvu so bila enaka kot septembra.Vsi kazalniki, ki merijo mnenje potrošnikov o sedanjem in prejšnjem stanju, so bili oktobra slabši kot septembra.
 
Najbolj sta se poslabšala kazalnika primernost trenutka za varčevanje in za večje nakupe. Med kazalniki, ki merijo pričakovanje potrošnikov, se je kazalnik možnost za večje nakupe v prihodnjih 12 mesecih malenkost izboljšal.
 
Drugi kazalniki pričakovanj so odražali bolj pesimistična pričakovanja.Vrednost kazalnika zaupanja se je na letni ravni zvišala zaradi bolj optimističnega pričakovanja potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih glede ravni brezposelnosti (za pet odstotnih točk) in finančnega stanja v gospodinjstvu (za štiri odstotne točke).
 
Pričakovanja glede gospodarskega stanja so bila nekoliko bolj pesimistična (za eno odstotno točko), glede varčevanja pa enaka kot oktobra lani.Od drugih kazalnikov se je na letni ravni najizraziteje zvišal kazalnik gospodarskega stanja v zadnjih 12 mesecih, najbolj izrazito pa se je znižal kazalnik, ki meri primernost trenutka za varčevanje.
 
Pričakovanje potrošnikov glede izboljšav v stanovanju in nakupa avtomobila v prihodnjih 12 mesecih je bilo bolj pesimistično kot v prejšnjem četrtletju (za šest oz. tri odstotne točke), hkrati pa nekoliko bolj optimistično kot v enakem četrtletju lani (za dve oz. eno odstotno točko).
 
Pričakovanje glede nakupa ali gradnje stanovanja je bilo enako kot v prejšnjem četrtletju in kot v enakem lanskem.




 
 
 
 
back to top