IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.04.2017 || Dizel in 95-oktanski bencin (občutno) dražja  |  Mirko Tuš blagovne znamke Engrotuša prenesel na družbo iz Hongkonga  |  Philip Morris z nekoliko slabšo prodajo  |  Gorenje s prihodki v višini 1,3 milijard evrov  |  KMV kupil proizvajalca blagovne znamke Pepsi v Bolgariji   |  Se Kroger zanima za Whole Foods?  |  Srečanje proizvajalcev in podjetja Metro C&C  |  Pozeba letino medu oklestila za tretjino  |  Sadjarji predlagajo sistemsko ukrepanje proti posledicam pozebe  |  Bo Mercator (spet) prevzel velike Konzumove centre v BiH?  |  Skupina MK se zanima za nakup Mercatorja  |  Pahor s čokoladno Gorenjkino velikanko   |  V Eko marketu veš kaj ješ  |  Danes že stota ljubljanska Odprta kuhna  |  Začetek 6. festivala čokolade v Radovljici  |  Mercator z aplikacijo “Moj Mercator” (VIDEO)  |  Mondelez z naložbo 75 milijonov funtov za štiri proizvodne linije  |  Unilever na račun višjih cen povečal promet  |  Lidl predstavil 15 novih domačih dobaviteljev sadja in zelenjave  |  Nova prodaja podjetja Higlo 2. junija  |   ||
   

Potrošniki oktobra nekoliko bolj pesimistični

23.10.2015
Razpoloženje potrošnikov se je oktobra v primerjavi s septembrom še nekoliko poslabšalo. Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil na mesečni ravni nižji za pet, na letni ravni pa višji za dve odstotni točki. Od povprečja prejšnjega leta je bil višji za 11 odstotnih točk, je danes sporočil statistični urad.
 
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov se je oktobra znižala zaradi bolj pesimističnega pričakovanja potrošnikov za prihodnjih 12 mesecev glede ravni brezposelnosti (za 10 odstotnih točk), gospodarskega stanja doma (za sedem odstotnih točk) in možnosti za varčevanje (za pet odstotnih točk).
 
Pričakovanja glede finančnega stanja v gospodinjstvu so bila enaka kot septembra.Vsi kazalniki, ki merijo mnenje potrošnikov o sedanjem in prejšnjem stanju, so bili oktobra slabši kot septembra.
 
Najbolj sta se poslabšala kazalnika primernost trenutka za varčevanje in za večje nakupe. Med kazalniki, ki merijo pričakovanje potrošnikov, se je kazalnik možnost za večje nakupe v prihodnjih 12 mesecih malenkost izboljšal.
 
Drugi kazalniki pričakovanj so odražali bolj pesimistična pričakovanja.Vrednost kazalnika zaupanja se je na letni ravni zvišala zaradi bolj optimističnega pričakovanja potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih glede ravni brezposelnosti (za pet odstotnih točk) in finančnega stanja v gospodinjstvu (za štiri odstotne točke).
 
Pričakovanja glede gospodarskega stanja so bila nekoliko bolj pesimistična (za eno odstotno točko), glede varčevanja pa enaka kot oktobra lani.Od drugih kazalnikov se je na letni ravni najizraziteje zvišal kazalnik gospodarskega stanja v zadnjih 12 mesecih, najbolj izrazito pa se je znižal kazalnik, ki meri primernost trenutka za varčevanje.
 
Pričakovanje potrošnikov glede izboljšav v stanovanju in nakupa avtomobila v prihodnjih 12 mesecih je bilo bolj pesimistično kot v prejšnjem četrtletju (za šest oz. tri odstotne točke), hkrati pa nekoliko bolj optimistično kot v enakem četrtletju lani (za dve oz. eno odstotno točko).
 
Pričakovanje glede nakupa ali gradnje stanovanja je bilo enako kot v prejšnjem četrtletju in kot v enakem lanskem.




 
 
 
 
back to top