IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 19.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore  |  Na sejmu PLMA v Amsterdamu 21. in 22. maja sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)  |  Polleo Sport odprl trgovino v Kopru (VIDEO)  |  26. tradicionalna (Sparova) čistilna akcija Blejskega jezera  |  Po zagrebški konferenci distribucije in logistike revije InStore  |  Lidl začel z dostavo živil na dom  |  Na Ptuju 30. razstava Dobrote slovenskih kmetij  |  Ljubljanski vrečkomat na tržnici do septembra  |  Coop prevzel vseh 163 trgovin verige Netto  |  Voda Voda (spet) na F4 košarkarske evrolige  |  Coca-Cola predstavila novo verzijo pijače Fanta  |  Walmart v prvem četrtletju e-prodajo okrepil za tretjino  |  Skupina Petrol v prvem četrtletju okrepila dobiček  |  Severnoprimorska živilsko-predelovalna industrija na poti krožnega gospodarstva  |  Vabilo 28.maja na (brezplačni) “Dahua Starlight Show” (VIDEO)  |  Jutri ljubljanski Vegafest št.7  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  Skupina Kofola v regiji Adriatic dosegla dvomestno rast prodaje  |  Puklavec Family Wines vstopa na trg rdečih vin z naložbo v S. Makedoniji  |  Alibaba s poslovnimi rezultati presegla pričakovanja  |   ||
   

Oktobra nižji kazalnik zaupanja potrošnikov

23.10.2013
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila oktobra za tri odstotne točke nižja kot septembra. K temu so prispevale predvsem bolj pesimistične napovedi potrošnikov glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih, saj se je vrednost tega kazalnika na mesečni ravni znižala za devet odstotnih točk nižja.
 
Kot so danes sporočili iz statističnega urada, je bila vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov oktobra za štiri odstotne točke višja kot oktobra lani in za eno odstotno točko nižja od povprečja prejšnjega leta. Oktobra so se na mesečni ravni znižale vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov prihodnjem letu.
 
Zvišala se je le vrednost kazalnika rast cen, medtem ko sta vrednosti kazalnikov finančno stanje v gospodinjstvu in poraba denarja za večje nakupe ostali nespremenjeni. Znižale so se tudi vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju. Stanje se je izboljšalo pri kazalniku finančno stanje v gospodinjstvu v preteklih 12 mesecih, vrednosti kazalnikov rast cen v preteklem letu in sedanje finančno stanje v gospodinjstvu pa sta ostali nespremenjeni.
 
Pri četrtletnem vprašanju glede verjetnosti za nakup avtomobila v prihodnjih 12 mesecih se je vrednost kazalnika oktobra v primerjavi z julijem znižala za štiri odstotne točke. V primerjavi z enakim obdobjem lani pa je bila njegova vrednost nižja za 10 odstotnih točk, za lanskim povprečjem pa je zaostajala za tri odstotne točke.

 
 
 
 
back to top