IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 18.10.2018 || Še 7 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |  Bosna in Hercegovina velika uvoznica piva, a poraba je manjša  |  Ljubljanske mlekarne želijo odkupiti več ekološko pridelanega mleka  |  Znani so finalisti 25. Zlatega bobna  |  Obravnava o Todorićevi izročitvi na londonskem sodišču do konca tedna  |   ||
   

Oktobra nižji kazalnik zaupanja potrošnikov

23.10.2013
Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila oktobra za tri odstotne točke nižja kot septembra. K temu so prispevale predvsem bolj pesimistične napovedi potrošnikov glede možnosti za varčevanje v prihodnjih 12 mesecih, saj se je vrednost tega kazalnika na mesečni ravni znižala za devet odstotnih točk nižja.
 
Kot so danes sporočili iz statističnega urada, je bila vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov oktobra za štiri odstotne točke višja kot oktobra lani in za eno odstotno točko nižja od povprečja prejšnjega leta. Oktobra so se na mesečni ravni znižale vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov prihodnjem letu.
 
Zvišala se je le vrednost kazalnika rast cen, medtem ko sta vrednosti kazalnikov finančno stanje v gospodinjstvu in poraba denarja za večje nakupe ostali nespremenjeni. Znižale so se tudi vrednosti polovice kazalnikov, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in preteklem stanju. Stanje se je izboljšalo pri kazalniku finančno stanje v gospodinjstvu v preteklih 12 mesecih, vrednosti kazalnikov rast cen v preteklem letu in sedanje finančno stanje v gospodinjstvu pa sta ostali nespremenjeni.
 
Pri četrtletnem vprašanju glede verjetnosti za nakup avtomobila v prihodnjih 12 mesecih se je vrednost kazalnika oktobra v primerjavi z julijem znižala za štiri odstotne točke. V primerjavi z enakim obdobjem lani pa je bila njegova vrednost nižja za 10 odstotnih točk, za lanskim povprečjem pa je zaostajala za tri odstotne točke.

 
 
 
 
back to top