IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.05.2018 || Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Müller ima novega izvršnega direktorja  |  Danes je (prvič) svetovni dan čebel   |  Čebelarji z vsega sveta danes na srečanju v Žirovnici  |  Trgovec Dansk Supermarked ime spreminja v Salling Group  |  Po zaključenem 4. FMCG Summit-u v Skopju   |   Dobrote slovenskih kmetij od danes na Ptuju  |   Vinakoper dobitnik "šampiona" na 46.Prazniku refoška  |  Direktor Lidla v ZDA letos zapušča položaj  |  Odprtje prenovljene trgovine Mlinotest v Trnovem  |  Kroger podpisal partnerstvo z Ocadom  |  Danes 4. FMCG Summit Skopje  |  Spletna stran konference FMCG SUMMIT revije InStore  |  Samo še danes za (20%) cenejše prijave na 1. FMCG InStore Slovenija!  |   ||
   

OD ZAMISLI DO NAGRADE: EMBALAŽA IN PRODUKTNA GRAFIKA

16.11.2012
Muzej za arhitekturo in oblikovanje in Fundacija Brumen novembra, decembra in januarja nadaljujeta cikel srečanj na temo oblikovanja vidnih sporočil. Tokrat napovedujemo dogodek Embalaža in produktna grafika, ki ga bo 13. decembra gostil muzej za arhitekturo in oblikovanje.
 
Sodelujejo priznani oblikovalci, katerih dela so bila prepoznana kot najbolj kakovostna tudi na dosedanjih petih Bienalih vidnih sporočil Slovenije. Namen srečanj je spodbuditi pretok znanja in izkušenj med oblikovalci vseh starosti in združenj, širši javnosti in gospodarskim subjektom pa približati vlogo in pomen vidnih sporočil v sodobnem poslovanju in komuniciranju.
 
Vsa srečanja bodo tudi snemana in brezplačno dostopna na www.brumen.org in www.mao.si.

 
 
 
 
back to top