IN Store
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.08.2018 || Trgovinske blagovne znamke vin pridobivajo tržni delež v VB  |  Sodelovanje Severnega in Južnega Aldija   |  Carrefour se posveča spletu z Tencentom in Googlom  |  Atlantic zaposluje nov kader  |  Bliža se Praznik idrijskih žlikrofov  |  Agra letos v znamenju mladih in inovativnosti  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Andrej Matvoz, varuh konkurence, ostaja   |  Turistične kmetije z dobrim obiskom  |  Kroger začel testirati dostavo živil brez voznika  |  Trgovinske združitve velikih so se (zelo) "razpasle"  |  PepsiCo za 2.8 milijarde evrov kupuje podjetje SodaStream  |  Fige so že dozorele  |  Trgovinske znamke (Coles-a) v velikem vzponu  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  Prenovljena megamarket in restavracija Interspar Vič (FOTOREPORTAŽA)  |  Krepi se prodaja pripravljenih jedi   |  Trgovci zmanjšujejo ponudbo različnih izdelkov   |  Slovesno odprli prenovljeni Interspar Vič v Ljubljani  |  Obiranje hmelja se je začelo, likof v jeseni  |   ||
   

Nivea spet poklanja "Modro srce"

24.01.2014
NIVEA že osmo leto v sodelovanju z Zvezo Prijateljev Mladine Slovenije med 25. januarjem in 15. februarjem pripravlja vseslovenski dobrodelni projekt NIVEA Podarite nam modro srce, s katerim bo omogočeno šolanje otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejših okolij. 
 
To soboto se bo v okviru projekta odvil prvi dogodek za zbiranje podpisov na veliko NIVEA srce v družbi Boštjana Gorenca – Pižame (na fotografiji spodaj). Vsak podpis članov družin bo prinesel 0,25 € v Učni sklad NIVEA, ki ga bo ZPMS v celoti namenila za štipendije znanja željnih otrok.
 
Šolanje je osnovna dobrina, s katerim posameznik sprejema znanje in se opremlja z veščinami, ki so potrebne za uresničevanje možnosti in razvijanje kompetenc. Kljub temu, da gre za osnovno pravico pa možnosti za uspešno šolanje niso za vse enake. Podjetje Beiersdorf d.o.o. zato z znamko NIVEA že osmo leto poziva k sodelovanju v akciji, ki letos v svoji prenovljeni podobi sliši na ime NIVEA Podarite nam modro srce.  
 
Akciji se bodo tudi letos pridružili znani slovenci. V preteklosti so bili ambasadorji akcije že: Manca Košir, Peter Kauzer, Jose, Boštjan Gorenc – Pižama, Jurij Zrnec, Alya, Nina Pušlar, Trkaj, Desa Mück in drugi.  
 
Preostali termini dogodkov zbiranja src:
 
  • 29. januar, 18:00 – 20:00, Mercator Šiška, Ljubljana
  • 8. februar, 11:00 – 13:00, Citypark, Ljubljana
  • 14. februar, 17:00 – 19:00, Europark, Maribor





 
 
 
 
back to top